התחזקתי ונושעתי

"לברכת ’אשר יצר’ יש עוצמה גדולה מאוד"

ברוך השם, אנחנו ב'מוקד תהילים ארצי' זוכים לשמוע סיפורי ישועות רבים. הסיפור של בר מדר מעיד כאלף עדים על כוחם העצום של התפילות והברכות אשר לעתים אנו אומרים כלאחר יד


08/07/20 | ט"ז תמוז התש"פ
אשר יצר

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"שמי בר מדר. אני בת 29, נשואה לעמית ואמא לאגם שירה בת 3 ואורי ישראל בן שנה וחצי. אנחנו מתגוררים בצפת" כך נפתח סיפור הנס המרגש שקיבלנו. "הגעתי לאתר ''מוקד תהילים ארצי' דרך אמא שלי. יום אחד ראיתי שהיא קוראת פרק תהילים בטלפון. התלהבתי שהיא מקבלת כל יום פרק, שגם אם לפעמים השגרה עמוסה, בכל זאת בפרק אחד שמגיע לטלפון ולא מצריך יותר מדקה-שתיים, היא זוכה לקרוא תהילים ולהשלים ספר. זה מדהים בעייני. כבר כמעט שנתיים שאני מקבלת לוואטסאפ שלי את התהילים היומי. אני זוכה לקרוא פרק תהילים יומי ולקרוא דברי חיזוק וסיפורים מרתקים ומקרבים. החלטתי לפנות אליכם אחרי שקראתי את הסיפורים שעלו באתר וביניהם ניסים שאירעו לאחרים ונותנים כוח. חשבתי לעצמי שזו דרך נפלאה לפרסם גם את הנס שלנו ולזכות את הרבים" 

"אני אשת קבע בצבא. לאחר הלידה האחרונה שלי לא הפסקתי להתלונן על כך שאני צריכה לחזור לעבודה מהר ולא יכולה להאריך את חופשת הלידה. כאב לי שבני נכנס למעון בגיל ארבעה חודשים. כשהדברים השתנו התחננתי לבורא עולם שייתן לנו לחזור לשגרה הרגילה, שאלך לעבודה ובני ילך למעון. רציתי שתהיה לנו שגרה בריאה ולא שגרת בתי חולים".

"ילדתי את אורי ישראל בלידה רגילה, ברוך השם. ההריון היה תקין ברובו פרט לשתי בעיות שכיחות שלרוב לא פוגעות בעובר: בחבל הטבור היה עורק יחיד ולא שניים כבדרך כלל, ובמבנה הלב היה שוני קטן. לאחר הלידה בדקו את בני וכשמצאו שהכל תקין שוחררנו וזכינו לקיים את ברית המילה במועדה. כשמלאו לאורי ישראל שלושה חודשים שמתי לב שהוא סובל מכאבי בטן עזים. הוא היה צורח בלילות ואני לא הצלחתי להרגיע אותו. שוב ושוב לקחתי אותו לרופא המשפחה אשר ייחס זאת לגזים ומאוחר יותר, לאחר שהחל ללכת למעון, לוירוס בטן שאצל אורי ישראל התבטא בחום ובשלשולים. כל הבדיקות שעשו לו יצאו תקינות ואני ייחסתי את הדאגות שלי לחרדות אימהיות. אבל המצב לא השתפר, השלשולים התגברו וכך גם הופעת החום. בוקר אחד גיליתי שהשתן של בני בצבע חום והחשש שלי התגבר. לקחתי אותו לרופא שהסכים איתי שיש בעיה והפנה אותי לבית החולים זיו בצפת. בבית החולים רצו לוודא שאכן מדובר בשתן, ולא בצואה. 'אם זה המצב', הסבירו לי, 'יש חשד לפיסטולה, חור בין שלפוחית השתן והמעיים, והצואה עוברת מן המעיים לשלפוחית השתן'. הם התקשו לקבל זאת בתחילה, משום שנדיר שזה מופיע בגיל צעיר כזה ולא היה קיים כבר בעת הלידה".

"בבית החולים התחילו בסדרת בדיקות, שהיו קשות ומכאיבות לאורי ישראל הקטן. כל תוצאות הבדיקות היו תקינות. לאחר שהתייעצנו עם רופא המשפחה שלנו, החלטנו להעביר את אורי ישראל אל בית החולים שניידר לילדים בפתח תקוה. בבית החולים לילדים צבע השתן של בני, אשר כבר קיבל ארבעה סוגי אנטיביוטיקה דרך הוריד, לא היה חום יותר. לרופאים לא הייתה שום אינדיקציה לבעיה והם שאלו אם יש לנו תיעוד מצולם, שלא היה לנו. הוא אושפז שם במשך שבעיים, עבר סדרת בדיקות שכולן יצאו תקינות ושוחררנו הביתה".

"לאחר שבועיים הבעיה חזרה. אורי ישראל העלה חום, צרח והשתן שלו יצא שוב בצבע חום. הפעם לקחנו אותו ישירות לבית החולים שניידר לילדים בפתח תקוה. שוב אושפזנו, הפעם לחודש וחצי. ושוב עבר אורי ישראל הקטן שורה של בדיקות קשות ומכאיבות, כשהוא מקבל אנטיביוטיקה ישירות לוריד בגלל החשש לזיהום שלפוחית השתן ממעבר צואה. ושוב, כל הבדיקות יוצאות תקינות פרט לבדיקה אחת, בדיקת השתן המעידה על זיהום. הפעם הוחלט להכניס אותו לניתוח לפרוסקופי, ניתוח בו מחדירים מצלמה לחלל הבטן כדי למצוא את הבעיה. אז גילו שיש לו מעי גס כפול, שניים במקום אחד. אבל עדיין לא הצליחו למצוא את הפיסטולה, את החור שכביכול גורם למעבר של הצואה מן המעי לשלפוחית השתן. למחרת בני נשלח לבדיקת m.r.i  שיצאה תקינה לחלוטין, לא נמצא בה מעי גס כפול. הרופאים היו אובדי עצות. ומצבו של בני הוחמר. בני המשיך לעשות צואה דרך שלפוחית השתן".

"התקבלה החלטה. הרופאים החליטו לנתח את בני ותכננו להוציא לו את המעיים מתוך חלל הבטן, על מנת לבדוק מה מקור הבעיה והאם ניתן לטפל בה. הם צייניו כי מדובר בבעיה נדירה והניתוח נקבע לשבוע ימים קדימה. בינתיים שחררו אותנו הביתה עד למועד הניתוח. בתור הורים הסבל של בננו היה קשה מנשוא עבורינו. בעודנו עוזבים את בית החולים, קיבלנו טלפון מאמי אשר הנחתה אותנו לנסוע ישירות לישיבה של הרב פירר בבני ברק. למרבה הצער כשהגענו, התברר לנו שהרב שוהה בחו"ל וישוב רק בשבוע שלאחר מכן ועלינו לפנות אליו אז".

מכאן הדברים מתגלגלים במהירות "ביום חזרתו של הרב בעלי צלצל אליו מוקדם בבוקר וחצי שעה לאחר מכן הרב חזר אליו ואמר לו כי תחום ההתמחות של הרופאה המטפלת שלנו בבית החולים שניידר לא קשור לבעיה של בנינו ועלינו לפנות אל מנהל המחלקה הכירורגית לילדים בבית החולים שערי צדק בירושלים. תפסנו את הרופא בשערי צדק בטלפון עוד באותו היום. תשובתו הייתה כי הוא היה נוהג בדיוק כפי שנהגה הרופאה המטפלת, אבל אם יהיה לו רעיון אחר ייצור איתנו קשר. חצי שעה מאוחר יותר הוא צלצל אלינו וציין כי יש בדיקה אחת נוספת שאפשר לעשות וקבע לנו תור יומיים לאחר מכן. את הדרך לירושלים עשינו כשבני הקטן תשוש וכואב וזועק. אבל כשהגענו לבית החולים הדברים נראו אחרת. הרופא קיבל אותנו בחיוך כשהוא מבטיח לנו שהבעיה תפתר. הביטחון שלו השרה עלינו רגיעה וביקשנו ממנו לנתח את בננו. ראינו בו שליח של השם וידענו שהגענו למקום הנכון".

"בבדיקה שערך מצא כי קיים מעי כפול המתחבר לצינור השתן ולאחר מכן עדכן אותנו כי מדובר בתופעה נדירה, פעם ראשונה שהיא מתרחשת בארץ וחוץ ממנה יש רק עוד שני מקרים בעולם כולו. הניתוח של בני ערך 7 שעות, במהלכו עדכנו אותנו כי הבעיה נפתרה. ברוך השם היום הכל בסדר".

"אני נוהגת לברך את ברכת אשר יצר, ובעלי לקח זאת על עצמו במהלך מחלתו של בני. על אף שהקפדתי על הברכה, תמיד דקלמתי אותה במהירות בלי להבין את עומק המשמעות שלה 'אם יפתח אחד מהם או יסתם אחד מהם, אי אפשר להתקיים ולעמוד לפניך אפילו שעה אחת'. כל אמא מחליפה לילדייה טיטול ולא מבינה שהדבר שנראה לנו הכי טרוויאלי ושכיח, יש לו משמעות כל כך גדולה. צריך להעריך ולהגיד תודה על הכל. אני מקווה שעוד אנשים יגידו את ברכת 'אשר יצר' הכל כך חשובה ויקבלו משמעות וערך כמו שאנחנו קיבלנו דרך סיפור הנס שלנו"

"כבר בהתחלה לקחנו על עצמנו לפרסם את הנס. חשבנו שימצאו את הבעיה במהירות ויטפלו בה. ככל שהזמן עבר הבנו את גודל הנס שקרה לנו. בסה"כ היינו מאושפזים 3 חודשיים עד שעלו על הבעיה, והכל סודר בנס גלוי. תודה לבורא עולם". בסיום דבריה בר מבקשת לפנות ישירות לקוראי אתר 'מוקד תהילים ארצי':

"קריאת התהילים, בתקופה שהיינו באשפוזים ובכלל גם בחיי יום, זה מה שנתן לנו את הכוח ואת התקווה. בעקבות מה שקרה לנו למדתי עד כמה השגרה מבורכת. אני מודה להשם יתברך בכל רגע ורגע מדי יום. יש אנשים שעוברים ייסורים שלא נדע צריך להודות על כל נשימה ונשימה. אני מקווה דרך סיפור הנס שאירע לנו, קוראי האתר יבינו עד כמה שום דבר בעולם הזה לא מובן מאליו. גם אם משהו נראה לנו טריוויאלי, פעולה יום יומית, הוא ממש לא מובן מאליו. כל מה שהקדוש ברוך הוא ברא בעולם הזה, יש בו כל כך הרבה מעבר.לברכת 'אשר יצר' יש עוצמה גדולה מאוד".

 

קיימתם את אחת הסגולות המופיעות באתר וזכיתם בישועה מעל הטבע? אנחנו רוצים לשמוע את הסיפור שלכם. שלחו אלינו למייל: mokedtehillim@gmail.com את הסיפור האישי שלכם, עזרו לנו לחזק את קוראי האתר ויחד נצליח בעזרת השם לזכות את הרבים. לקריאת סיפורי ישועה בעקבות קיום סגולה לחצו כאן.

רוצים גם לקבל ישועות מעל הטבע?

עוד מאמרי תוכן בנושא התחזקתי ונושעתי
X
  • © כל הזכויות שמורות