התחזקתי ונושעתי

"הרופא הודיע לה שיש לה פחות משנה לחיות"

נעמה מירושלים שלחה לנו סיפור מרגש במיוחד על ישועות תהילים ויחסי שכנות טובה שלא יסולאו בפז


09/12/21 | ה' טבת התשפ"ב
התחזקתי ונושעתי

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

את הסיפור הבא שלחה לנו נעמה מירושלים, ועל אף שאנו זוכים ברוך השם לשמוע סיפורי ישועה רבים הוא הצליח לרגש אותנו במיוחד:

"בדיוק לפני שנתיים, בחנוכה תש"פ, צלצל הטלפון באמצע הלילה, מעט אחרי חצות". פתחה נעמה את סיפורה. "על הקו הייתה שכנתי הותיקה ששהתה בחו"ל לצרכי פרנסה. 'את יודעת מה השעה?' שאלתי אותה, 'כולם ישנים'. היא התנצלה מיד והסבירה לי שהיא נתונה בסערת רגשות. לאט לאט הבנתי ממנה כי במהלך שהותה בחו"ל הרגישה לא טוב והחליטה להבדק. את תוצאות הבדיקה שלה לא יכלה לשער. הרופא הודיע לה שיש לה ממצא במעי הגס וממצא נוסף בריאה והוא מעריך שנותרה לה פחות משנה לחיות. באותה שיחה הודיעה לי שהחליטה לחזור לארץ כדי לבלות את ימיה האחרונים בקרב משפחתה".

נעמה עוצרת לרגע את הסיפור כדי להסביר לי כיצד נרקמו יחסי שכנות קרובים כל כך ביניהן: "הקשר שלנו באמת מיוחד. למעשה סבתי ע"ה התגוררה בדירה שאני גרה בה כעת ועוד בהיותי בחורה, לפני שהתחתנתי, גרתי בסמיכות והייתי מגיעה לסבתי כמעט מידי יום. כך הכרתי את השכנה שגרה מול סבתי במשך שנים. היה להן קשר נפלא. לאחר שנפטרה סבתי לפני 17 שנה עברתי להתגורר בדירה והיא הפכה לשכנתי".  

"היא חזרה מחו"ל כשהיא מתקשה לעמוד וללכת" נעמה ממשיכה בסיפור, "אבל האמונה שלה הייתה חזקה מתמיד, היא אמרה לי 'הכל בידי שמיים, מה שנותר לעשות זה להתפלל' והיא התפללה. היא קוראת של האתר שלכם, 'מוקד תהילים ארצי' והיא הקפידה לעשות את הסגולות השונות שפרסמתם ולקרוא בספר התהילים. במקביל, היא קבעה תור לפרופוסור מומחה בבית חולים בירושלים שהציע כי יחזרו על הבדיקה שעשתה בחו"ל. כולנו התפללנו בזמן שהמתינה לתוצאות הבדיקה אך למרבה הצער הן היו זהות לאלו שערך לה הרופא בחו"ל".

"הרופא בירושלים לקח דגימות מן הממצאים ולאחר מכן נקבעה לה סדרת טיפולים. שכנתי אישה מאמינה מאוד והיא ביקשה שיעבירו את שמה לתפילות בקבוצות מתפללים גדולות והיא עצמה המשיכה להתפלל והקפידה לתת צדקה ולהרבות במעשי חסד. הטיפולים שקיבלה הקטינו את הממצאים שזוהו והרופאים קבעו לה מועד לניתוחים. בשל גילה המבוגר היא חששה מאוד ואני הבטחתי לה שכשתחלים נספר על הנס שלה בכל מקום".

"כולנו נערכנו לתהליך שיקום לא פשוט לאחר הניתוחים שתוכננו לה אבל כבר אחרי הניתוח הראשון בריאות התברר שהממצא היה שונה מכפי שחשבו והריאה שלה בריאה, ברוך השם. הניתוח השני במעי הגס היה אמור להיות מורכב הרבה יותר והיא פנתה למומחה בבית חולים אחר בירושלים. נאמר לה שבגלל מצבה תהיה פגיעה קבועה במעיים גם לאחר הניתוח וההחלמה. היא חששה מאוד מכך. גם בזמן הזה לא הפסקנו להתפלל. פנינו ליועצים שהפנו אותה לרופא מומחה אחר בבית חולים שלישי בירושלים הפגישה אתו שינתה את התמונה...".

"הוא קיבל אותנו ועם הרבה סבלנות הסביר לנו את התהליך בגובה העיניים, הוא הציע לעשות ניתוח שונה מכפ שהציע לנו המומחה מבית החולים האחר, כזה שלא ייצור פגיעה בלתי הפיכה במעיים, אבל הסיכון הוא גדול הרבה יותר. לאחר שהחליטה כי הוא הרופא שהיא רוצה שינתח אותה, הוא עדכן אותנו שהממונה עליו הודיע שינתח ביחד אתו. קרה נס של ממש, שני רופאים טובים. בפגישה נוספת הוסבר לה כי על אף שהם אינם רוצים לגרום לפגיעה קבועה במעי ייתכן כי במהלך הניתוח יגלו כי לא ניתן להמנע מכך בכל זאת. החששות של שכנתי מהניתוח גברו".

"כשהניתוח התחיל העריכו שהוא עלול להמשך שעות ארוכות אך כעבור שעתיים וחצי יצא הרופא הבכיר מחד הניתוח והודיע לנו שהוא עבר בהצלחה. הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו. היום, בדיוק שנתיים אחרי, השכנה שלי חזרה לעצמה. רק בריאות".

נעמה מסיימת את הסיפור שלה בפניה לקוראי האתר 'מוקד תהילים ארצי שהם או קרוביהם נמצאים במצב דומה לה בו הייתה שכנתה': "אל יאוש. עשו כל מה שניתן רוחנית, תשובה, תפילה צדקה. מעשית, התייעצו עם מספר רופאים. חשוב להשתדל רוחנית ולהתפלל שה' ישלח את השליח הנכון".


 

קיימתם את אחת הסגולות המופיעות באתר וזכיתם בישועה מעל הטבע? אנחנו רוצים לשמוע את הסיפור שלכם. שלחו אלינו למייל: mokedtehillim@gmail.com את הסיפור האישי שלכם, עזרו לנו לחזק את קוראי האתר ויחד נצליח בעזרת השם לזכות את הרבים. לקריאת סיפורי ישועה בעקבות קיום סגולה לחצו כאן

 

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה.
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

לפרטים לחצו כאן

רוצים גם לקבל ישועות מעל הטבע?

עוד מאמרי תוכן בנושא התחזקתי ונושעתי
X
  • © כל הזכויות שמורות