חגים וזמנים

תפילה וסגולה לימי בין המיצרים - ליום כ"ג תמוז

הרב רפאל אביטן הביא מרבותינו המקובלים הקדושים את הקבלות הייחודיות של כל יום ויום מבין שלושת השבועות, אשר כל אדם שישתדל בהן מובטחות לו ישועות עצומות


04/07/21 | כ"ד תמוז התשפ"א
ימי בין המיצרים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

המקובלים הקדושים גילו לנו,  שבימי בין המיצרים טמונה הארה עצומה,, אור גדולשל ישועות, שיכול לרדת לכל אחד ואחת, אם רק יתאמצו לנצל את 21 הימים הללו. 21 יוצא בגימטריא א.ה.י.ה, שם אהיה. זה השם של הגאולה של עם ישרא. אלו 21 הימים של בין המצרים שבהם אפשר למצוא גאולה פרטית לכל אחד ואחת מן הצרות שלו: מי שמעוכב זיווג, מי שיש לו בעיות בשלום בית, בעיות בפרנסה, בריאות הגוף, בריאות הנפש, חוסר שמחת חיים וכו'. כל הדברים הללו ניתן לתקן אותם בימים הללו של 21 היום של בין המיצרים.

כותב המקובל הקדוש מאפטא, האוהב ישראל: "אילו עשרים ואחד יום של בין המיצרים, בין י"ז בתמוז לתשעה באב, הם המקור והשורש לכל המועדות של השנה. ואלו בימים בין המייצרים, הם מקורים ושורשים לכל השפע".מראש השנה עד יום הושענה רבה, היום האחרון של החתימה של האדם לענייני הפרנסה והבריאות הוחיים וכל הימים הטובים של האדם, יש 21 יום. אומר הקדוש מאוסטרובה, 21 יום אלו מכוונים כנגד 21 ימי בין המיצרים. מי שיקפיד בימים אלו, יזכה בעזרת השם יתברך לצאת זכאי ביום הכיפורים ויהיה נחתם לחיים טובים ביום האחרון של הושענה רבה. 

ביום כ"ג תמוז, יש לקרוא את פרקי התהילים הבאים 

פרק קכ

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל־יְ־הוָ־ה בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב יְ־הוָ־ה הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת־שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג מַה־יִּתֵּן לְךָ וּמַה־יּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה אוֹיָה לִי כִּי־גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם־אָהֳלֵי קֵדָר: ו רַבַּת שָׁכְנָה־לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז אֲנִי־שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:

 

פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל־הֶהָרִים מֵאַיִן יָבא עֶזְרִי: ב עֶזְרִי מֵעִם יְ־הוָ־ה עשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג אַל־יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל־יָנוּם שׁמְרֶךָ: ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה יְ־הוָ־ה שׁמְרֶךָ יְ־הוָ־ה צִלְּךָ עַל־יַד יְמִינֶךָ: ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא־יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז יְ־הוָ־ה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל־רָע יִשְׁמר אֶת־נַפְשֶׁךָ: ח יְ־הוָ־ה יִשְׁמָר־צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד־עוֹלָם: 

פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאמְרִים לִי בֵּית יְ־הוָ־ה נֵלֵךְ: ב עמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלָם: ג יְרוּשָׁלַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה־לָּהּ יַחְדָּו: ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי־יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהדוֹת לְשֵׁם יְ־הוָ־ה: ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִד: ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלָם יִשְׁלָיוּ אהֲבָיִךְ: ז יְהִי־שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ: ח לְמַעַן־אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה־נָּא שָׁלוֹם בָּךְ: ט לְמַעַן בֵּית־יְ־הוָ־ה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ: 

פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת־עֵינַי הַיּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל־יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל־יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל־יְ־הוָ־ה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג חָנֵּנוּ יְ־הוָ־ה חָנֵּנוּ כִּי־רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד רַבַּת שָׂבְעָה־לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז (לִגְאֵיוֹנִים) [לִגְאֵי יוֹנִים:] 

פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְ־הוָ־ה שֶׁהָיָה לָנוּ יאמַר־נָא יִשְׂרָאֵל: ב לוּלֵי יְ־הוָ־ה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל־נַפְשֵׁנוּ: ה אֲזַי עָבַר עַל־נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו בָּרוּךְ יְ־הוָ־ה שֶׁלּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְ־הוָ־ה עשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: 

פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבּטְחִים בַּי־הוָ־ה כְּהַר־צִיּוֹן לֹא־יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב: ב יְרוּשָׁלַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַי־הוָ־ה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד־עוֹלָם: ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא־יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם: ד הֵיטִיבָה יְ־הוָ־ה לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם: ה וְהַמַּטִּים עֲקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יְ־הוָ־ה אֶת־פּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל־יִשְׂרָאֵל: 

פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְ־הוָ־ה אֶת־שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים: ב אָז יִמָּלֵא שְׂחֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְ־הוָ־ה לַעֲשׂוֹת עִם־אֵלֶּה: ג הִגְדִּיל יְ־הוָ־ה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים: ד שׁוּבָה יְ־הוָ־ה אֶת־ (שְׁבִותֵנוּ) [שְׁבִיתֵנוּ] כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב: ה הַזּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצרוּ: ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכה נשֵׂא מֶשֶׁךְ־הַזָּרַע בּא־יָבא בְרִנָּה נשֵׂא אֲלֻמּתָיו: 

פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמה אִם־יְ־הוָ־ה לֹא־יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם־יְ־הוָ־ה לֹא־יִשְׁמָר־ עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר: ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי־שֶׁבֶת אכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא: ג הִנֵּה נַחֲלַת יְ־הוָ־ה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן: ד כְּחִצִּים בְּיַד־גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים: ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת־אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבשׁוּ כִּי־יְדַבְּרוּ אֶת־אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר: 

פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל־יְרֵא יְ־הוָ־ה הַהלֵךְ בִּדְרָכָיו: ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ: ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ: ד הִנֵּה כִי־כֵן יְברַךְ גָּבֶר יְרֵא יְ־הוָ־ה: ה יְבָרֶכְךָ יְ־הוָ־ה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלָם כּל יְמֵי חַיֶּיךָ: ו וּרְאֵה־בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל־יִשְׂרָאֵל: 

פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי יאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ־לִי: ג עַל־גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (לְמַעֲנִותָם) [לְמַעֲנִיתָם]: ד יְ־הוָ־ה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים: ה יֵבשׁוּ וְיִסּגוּ אָחוֹר כּל שׂנְאֵי צִיּוֹן: ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ: ז שֶׁלּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר: ח וְלֹא אָמְרוּ הָעבְרִים בִּרְכַּת יְ־הוָ־ה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְ־הוָ־ה: 

פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְ־הוָ־ה: ב אֲדנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי: ג אִם־עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר־יָהּ אֲדנָי מִי יַעֲמד: ד כִּי־עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא: ה קִוִּיתִי יְ־הוָ־ה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי: ו נַפְשִׁי לַאדנָי מִשּׁמְרִים לַבּקֶר שׁמְרִים לַבּקֶר: ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל־יְ־הוָ־ה כִּי־עִם־יְ־הוָ־ה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת: ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת־יִשְׂרָאֵל מִכּל עֲוֹנוֹתָיו: 

פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְ־הוָ־ה לֹא־גָבַהּ לִבִּי וְלֹא־רָמוּ עֵינַי וְלֹא־הִלַּכְתִּי בִּגְדלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי: ב אִם־לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי: ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל־יְ־הוָ־ה מֵעַתָּה וְעַד־עוֹלָם: 

פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר־יְ־הוָ־ה לְדָוִד אֵת כָּל־עֻנּוֹתוֹ: ב אֲשֶׁר־נִשְׁבַּע לַי־הוָ־ה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקב: ג אִם־אָבא בְּאהֶל בֵּיתִי אִם־אֶעֱלֶה עַל־עֶרֶשׂ יְצוּעָי: ד אִם־אֶתֵּן שְׁנָת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה: ה עַד־אֶמְצָא מָקוֹם לַי־הוָ־ה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקב: ו הִנֵּה־שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי־יָעַר: ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדם רַגְלָיו: ח קוּמָה יְ־הוָ־ה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ: ט כּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ־צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ: י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל־תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ: יא נִשְׁבַּע יְ־הוָ־ה לְדָוִד אֱמֶת לֹא־יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא־לָךְ: יב אִם־יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם־בְּנֵיהֶם עֲדֵי־עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא־לָךְ: יג כִּי־בָחַר יְ־הוָ־ה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ: יד זאת־מְנוּחָתִי עֲדֵי־עַד פּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ: טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם: טז וְכהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ: יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי: יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ: 

פרק קלג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד הִנֵּה מַה־טּוֹב וּמַה־נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם־יָחַד: ב כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב עַל־ הָראשׁ ירֵד עַל־הַזָּקָן זְקַן אַהֲרן שֶׁיּרֵד עַל־פִּי מִדּוֹתָיו: ג כְּטַל חֶרְמוֹן שֶׁיּרֵד עַל־הַרְרֵי צִיּוֹן כִּי שָׁם צִוָּה יְ־הוָ־ה אֶת־הַבְּרָכָה חַיִּים עַד־הָעוֹלָם: 

פרק קלד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הִנֵּה בָרֲכוּ אֶת־יְ־הוָ־ה כָּל־עַבְדֵי יְ־הוָ־ה הָעמְדִים בְּבֵית־יְ־הוָ־ה בַּלֵּילוֹת: ב שְׂאוּ־ יְדֵכֶם קדֶשׁ וּבָרְכוּ אֶת־יְ־הוָ־ה: ג יְבָרֶכְךָ יְ־הוָ־ה מִצִּיּוֹן עשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: 

פרק קלה

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת־שֵׁם יְ־הוָ־ה הַלְלוּ עַבְדֵי יְ־הוָ־ה: ב שֶׁעמְדִים בְּבֵית יְ־הוָ־ה בְּחַצְרוֹת בֵּית אֱלֹהֵינוּ: ג הַלְלוּיָהּ כִּי־טוֹב יְ־הוָ־ה זַמְּרוּ לִשְׁמוֹ כִּי נָעִים: ד כִּי־יַעֲקב בָּחַר לוֹ יָהּ יִשְׂרָאֵל לִסְגֻלָּתוֹ: ה כִּי אֲנִי יָדַעְתִּי כִּי־גָדוֹל יְ־הוָ־ה וַאֲדנֵינוּ מִכָּל־אֱלֹהִים: ו כּל אֲשֶׁר־חָפֵץ יְ־הוָ־ה עָשָׂה בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ בַּיַּמִּים וְכָל־תְּהמוֹת: ז מַעֲלֶה נְשִׂאִים מִקְצֵה הָאָרֶץ בְּרָקִים לַמָּטָר עָשָׂה מוֹצֵא רוּחַ מֵאוֹצְרוֹתָיו: ח שֶׁהִכָּה בְּכוֹרֵי מִצְרָיִם מֵאָדָם עַד־בְּהֵמָה: ט שָׁלַח אוֹתֹת וּמפְתִים בְּתוֹכֵכִי מִצְרָיִם בְּפַרְעה וּבְכָל־עֲבָדָיו: י שֶׁהִכָּה גּוֹיִם רַבִּים וְהָרַג מְלָכִים עֲצוּמִים: יא לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמרִי וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן וּלְכל מַמְלְכוֹת כְּנָעַן: יב וְנָתַן אַרְצָם נַחֲלָה נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַמּוֹ: יג יְ־הוָ־ה שִׁמְךָ לְעוֹלָם יְ־הוָ־ה זִכְרְךָ לְדר־וָדר: יד כִּי־יָדִין יְ־הוָ־ה עַמּוֹ וְעַל־עֲבָדָיו יִתְנֶחָם: טו עֲצַבֵּי הַגּוֹיִם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם: טז פֶּה־לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ: יז אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יַאֲזִינוּ אַף אֵין יֶשׁ־רוּחַ בְּפִיהֶם: יח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עשֵׂיהֶם כּל אֲשֶׁר־בּטֵחַ בָּהֶם: יט בֵּית יִשְׂרָאֵל בָּרְכוּ אֶת־יְ־הוָ־ה בֵּית אַהֲרן בָּרְכוּ אֶת־יְ־הוָ־ה: כ בֵּית הַלֵּוִי בָּרְכוּ אֶת־ יְ־הוָ־ה יִרְאֵי יְ־הוָ־ה בָּרְכוּ אֶת־יְ־הוָ־ה: כא בָּרוּךְ יְ־הוָ־ה מִצִּיּוֹן שׁכֵן יְרוּשָׁלָם הַלְלוּיָהּ:


יום זה הוא גם יום הילולת רבי משה קורדוברו המכונה הרמ"ק. לאחר קריאת הפרקים יש להדליק נר לזכותו ואז לתת כמה פרוטות צדקה עבורו ולקרוא את הקטע שמובא כאן מתוך סיפרו הקדוש תומר דבורה (זו סגולה גדולה לרפואה):

"אין הקדוש ברוך הוא מתנהג כמדת בשר ודם שאם הכעיסו חברו, כשהוא מתרצה עמו מתרצה מעט, לא באהבה הקודמת. אבל! אם חטא אדם ועשה תשובה מעלתו יותר גדולה אצל הקדוש ברוך הוא!וכך האדם צריך להתנהג עם חברו, לא יהיה נוטר איבה מהכעס הקודם, אלא כשיראה שחברו מבקש אהבתו יהיה לו במדרגת אהבה ורחמים יותר ויותר ממקודם. והרי הקדוש ברוך הוא מתנהג עם ישראל במידה זו והיא סוד כבישת העוון. אף מדה זו צריך האדם להתנהג בה שיכבוש טובת חבירו ויזכור רעתו שגמלהו, אלא אדרבה יכבוש הרע וישכחהו,ויזכור לו הטובה ויגבירה לו על כל המעשים שעשה לו".

לאחר קריאת את הקטע, לבקש ולהתפלל לבורא עולם בזכות הצדיק הקדוש רבי משה קורדבירו על כל מה שחסר לך וכמובן להודות על מה שיש תודה להשם יתברך.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא חגים וזמנים
X
  • © כל הזכויות שמורות