בריאות

אם זה אבא שבשמים, אני יודע שאני בידיים טובות

הרב יגאל כהן: הקדוש ברוך הוא מוריד ומעלה, קחו אותו אל תוך הלב שלכם. תעשו הכול בשביל הקדוש ברוך הוא ותוכלו להפוך את העולם


20/07/21 | י"א אב התשפ"א
הרב יגאל כהן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:


הקדוש ברוך הוא מוריד ומעלה

מה זה יאוש? בשניה השם מרים אותך. בשניה אחת הקדוש ברוך הוא מעיף אותך לגבהים, בשניה אחת. כי הוא גדול. אני לא צריך לשכנע אותך, תסתכל כמה הוא גדול ותבין לבד במה מדובר. ברגע שאתה מבין שהקדוש ברוך הוא, הוא גדול, אתה מבין שכל דבר בעולם הוא יפתור לך. בעיות עם מס הכנסה? הקדוש ברוך הוא פותר את זה. בעיות בבית משפט? הקדוש ברוך הוא פותר את זה. כי הוא גדול. 

 

למי הקדוש ברוך הוא עושה נס?

אמר לי פעם בן אדם: "אם הקדוש ברוך הוא יעשה לי נס, אני אאמין בו". אתם יודעים מה עניתי לו? הפוך בדיוק. למי הקדוש ברוך הוא עושה נס? למי שמאמין בו. אתה תאמין בו קודם, אחרי זה הוא יעשה לך נס. כלומר, ככל שאתה מאמין יותר בבורא עולם, כך יקרו לך ניסים. יקרו לך ניסים, נס ופלא. יושב פה צדיק מרמלה, ארבע פעמים הוא קיבל את המחלה, אבל הוא לוחם. זה לוחם, אני גמגמתי לו בטלפון. בפעם השלישית או הרביעית אני מקבל טלפון: "הרב, חזר, בראש, ארבע נקודות במוח". התחלתי לגמגם לו בטלפון, אני בדרך כלל לא מגמגם. מה אני מדבר עם הילד? בחור צעיר נלחם על החיים שלו, איך אני מדבר אתו? והוא מחזק אותי ואומר לי: "השם ירפא אותי, אני יודע שאני אצא מזה, כי הקדוש ברוך הוא גדול, ישתבח שמו לעד".

 

קחו את הקדוש ברוך הוא לתוך הלב שלכם

יקרים ואהובים שלי, זו נקודה מאוד מאוד חשוב. בבקשה, בבקשה מכם יקרים, תקחו את הקדוש ברוך הוא אליכם ללב. תאמצו אותו אל תוך הלב שלכם פנימה. תחזקו את הלב שלכם באמונה הפשוטה והתמימה שיש בורא לעולם. באמונה התמימה שהוא לא יעזוב אותך לעולם. פרנסה? הוא ייתן לכם כל החיים שלכם. אל תדאגו לפרנסה. ודבר נוסף, כל מה שקורה אתכם בחיים זה ממנו. טוב לך? קר לך? נעים לך? קשה לך? זה ממנו יתברך, מבורא עולם. ברגע שאתה יודע שזה בא מבורא עולם, אתה שלו ורגוע. אם זה אבא שבשמים, אני יודע שאני בידים טובות.

 

מישהו צעק עליך?

מישהו צעק עלי? מישהו קנה לי? מישהו הביא לי? מישהו לקח לי? זה בידים של בורא עולם. ככל שתכניסו את הקדוש ברוך הוא יותר לחיים שלכם, יקרים שלי, ככל ש"שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט" (תהילים, טז, ח').

 

אני ועשה בשביל הקדוש ברוך הוא

כשאתם עושים דברים טובים, תרוצו לעשות אותם. בפעם הבאה כשתבואו לשיעור תורה תזכרו, אני בא עכשיו כד ללמוד את תורתו של מי שאמר והיה העולם. אני בא לשמח את מי שאמר והיה העולם. אני בא לעשות טוב לכבוד השם יתברך. אני נותן צדקה לכבוד בורא עולם. אני לומד תורה, אני מניח תפילין, לכבוד בורא עולם. אני שומר שבת לכבוד בורא עולם. אני אוכל כשר לכבוד בורא עולם. אני מקיים מצוות לכבוד בורא עולם. יש לך חשק לעשות את זה, יש לך כוח לעשות את זה. יש לך דרייב, אתה עם מנוע טורבו אקסטרה הכי חזק בעולם. למה? יוד קה וו קה על הגב שלך. יוד קה וו קה על המצח שלך. אתה יודע שיש רק אחד יחיד ומיוחד, עם הכוח הזה אתם יכולים להפוך את העולם.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות