בריאות

סגולותיו הפלאיות של פרי ההדר הזה ידהימו גם אתכם

לימון מוסיף המון- מה פרי ההדר החמוץ תורם לבריאותינו? 10 עובדות שחשוב לדעת


12/01/22 | י' שבט התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

הלימון מכיל שפע של ויטמין Cו-B, סידן, מגנזיום, אשלגן, אנזימים, אנטיאוקסידנטים וסיבים תזונתיים. אם תשתו את המיץ החמצמץ שלו מידי בוקר, יקרו לגופכם כמה דברים טובים...


 1. הויטמינים והמינרלים המצויים בלימון, ובנוסף הרכיב האנטי דלקתי שהוא מכיל בתוכו, מסייעים במידה רבה לריפוי וחיזוק עצמות ורקמות. מיץ הלימון מסייע אף בניקוי הגוף ומסייע בשמירה על בריאותנו.


2.מיץ הלימון מכיל חומצה אניטי- ספטית, המסוגלת לסייע בסילוק הרעלים דרך השתן ולתקינות פעילות המעיים.


3. קליפת הלימון מכילה פקטין ופוליסכרידים, המסייעם באיזון משקל הגוף.


4. בלימון נמצאים אנטיאוקסידנטים בכמות גבוהה, תפקידם של אלו: מעכבים תהליכי הזדקנות והפחתחת הסיכון בהיווצרות תאים סרטניים בגוף.


5.בנוסף, האנטיאוקסידנטים המצויים בלימון מסייעים בחידוש תאי עור מתים, ובשמירה על עור נקי וזוהר. כמו כן יעילים במאבק נגד הבקטריה הגורמת לאקנה בעור.


6. מיץ הלימון מסייע אף להרחקת גודש מאיזור בלוטת הלימפה, וכך לסייע למערכת החיסונית להישאר חזקה ויעילה.


7. שתיית מיץ הלימון בבוקר מוקדם עוזרת לדילול החומרים בשתן, אשר עלולים לגרום להיווצרות אבנים בכליות. חשוב אף לזכור להקפיד על כמות מספיקה של מים מידי יום- כשני ליטרים.


9. כאשר שותים ממיץ הלימון כשהקיבה עודנה ריקה, הדבר מסייע לגוף לעכל טוב יותר את המזון במהלך היום. מחקרים אומרים כי שתיית מיץ לימון בבוקר על קיבה ריקה תגדיל את קצב חילוף החומרים בכ30%.

10. ניקיון מערכת העיכול- שתיית כוס מיץ לימון השכם בבוקר מנקה את כל חומצות המזון שהצטברו בוושט במהלך הלילה. הלימון אף מסייע לסילוק החומצות מן השיניים.

סגולותיו המיוחדות של הלימון- צפו:

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות