סדר התרת קללות עם תוספות של החיד"א זצ"ל
את סדר התרת קללות נוהגים לעשות בכמה תאריכים: בתאריך י"ט אב, בערב ר"ח אלול, בערב ראש־השנה ובערב כיפור

יעמדו לפני עשרה יראי ה' שיושבים, או לפני שלשה אם אין עשרה, ויאמרו:
שִׁמְעוּ נָא רַבּוֹתֵינוּ, כָּל־נֶדֶר, אוֹ שְׁבוּעָה, אוֹ אִסּוּר, אוֹ קוּנָם, אוֹ חֵרֶם, שֶׁנָּדַרְנוּ אוֹ שֶׁנִּשְׁבַּעְנוּ בְּהָקִיץ אוֹ בַּחֲלוֹם, אוֹ שֶׁנִּשְׁבַּעְנוּ בְּשֵׁמוֹת הַקְּדוֹשִׁים שֶׁאֵינָם נִמְחָקִים, וּבְשֵׁם הוי"ה בָּרוּךְ הוּא, וְכָל־מִינֵי נְזִירוּת שֶׁקִּבַּלְנוּ עָלֵינוּ וַאֲפִלּוּ נְזִירוּת שִׁמְשׁוֹן, וְכָל־שׁוּם אִסּוּר, וַאֲפִלּוּ אִסּוּר הֲנָאָה, שֶׁאָסַרְנוּ עָלֵינוּ אוֹ עַל אֲחֵרִים, בְּכָל֯ לָ֯שׁוֹן שֶׁל אִסּוּר, בֵּין בִּלְשׁוֹן אִסּוּר, אוֹ חֵרֶם אוֹ קוּנָם וְכָל־שׁוּם קַבָּלָה, אֲפִלּוּ שֶׁל מִצְוָה שֶׁקִּבַּלְנוּ עָלֵינוּ, בֵּין בִּלְשׁוֹן שְׁבוּעָה, בֵּין בִּלְשׁוֹן֯ נְ֯זִירוּת, בֵּין בְּכָל־לָשׁוֹן, וְגַם הַנַּעֲשָׂה בִּתְקִיעַת כַּף, בֵּין כָּל־נֶדֶר, וּבֵין כָּל־נְדָבָה, וּבֵין שׁוּם֯ מִ֯נְהָג שֶׁל מִצְוָה שֶׁהִנְהַגְנוּ אֶת־עַצְמֵנוּ וְכָל־מוֹצָא שְׂפָתֵינוּ שֶׁיָּצָא מִפִּינוּ, אוֹ שֶׁנָּדַרְנוּ וְגָמַרְנוּ בְּלִבֵּנוּ לַעֲשׂוֹת אֵיזוֹ מִצְוָה מֵהַמִּצְוֹת, אוֹ אֵיזוֹ הַנְהָגָה טוֹבָה, אוֹ אֵיזֶה דָבָר טוֹב שֶׁנָּהַגְנוּ שָׁלֹשׁ פְּעָמִים וְלֹא הִתְנֵינוּ שֶׁיְּהֵא זֶה בְּלִי נֶדֶר, הֵן דָּבָר שֶׁעָשִׂינוּ, הֵן עַל עַצְמֵנוּ הֵן עַל אֲחֵרִים, הֵן אוֹתָם הַיְדוּעִים לָֽנוּ, הֵן אוֹתָם שֶׁכְּבָר נִשְׁכְּחוּ מִמֶּנּוּ, בְּכֻלְּהוֹן אִתְחָרַטְנָא בְּהוֹן מֵעִקָּרָא. וְשׁוֹאֲלִים וּמְבַקְּשִׁים אֲנַחְנוּ מִמַּעֲלַתְכֶם הַתָּרָה עֲלֵיהֶם, כִּי יָרֵאנוּ פֶּן֯ נִ֯כָּשֵׁל וְנִלָּכֵד, חַס וְשָׁלוֹם, בַּעֲוֹן֯ נְ֯דָרִים וּשְׁבוּעוֹת, וּנְזִירוּת, וַחֲרָמוֹת, וְאִסּוּרִין, וְקוּנָמוֹת, וְהַסְכָּמוֹת. וְאֵין אֲנַחְנוּ תּוֹהִים, חַס וְשָׁלוֹם, עַל קִיּוּם הַמַּעֲשִׂים הַטּוֹבִים הָהֵם שֶׁעָשִׂינוּ, רַק אֲנַחְנוּ מִתְחָֽרְטִים עַל קַבָּלַת הָעִנְיָנִים בִּלְשׁוֹן֯ נֶ֯דֶר, אוֹ שְׁבוּעָה, אוֹ נְזִירוּת, אוֹ אִסּוּר, אוֹ חֶרֶם, אוֹ קוּנָם, אוֹ הַסְכָּמָה, אוֹ קַבָּלָה בַּלֵּב. וּמִתְחָֽרְטִים אֲנַחְנוּ עַל זֶה שֶׁלֹּא אָמַרְנוּ הִנְנוּ עוֹשִׂים דָּבָר זֶה בְּלִי נֶדֶר וּשְׁבוּעָה וּנְזִירוּת וְחֶרֶם וְאִסּוּר וְקוּנָם וְקַבָּלָה בַּלֵּב. וְלָכֵן אֲנַחְנוּ שׁוֹאֲלִים הַתָּרָה בְּכֻלְּהוֹן, וַאֲנַחְנוּ מִתְחָֽרְטִים עַל כָּל־הַנִּזְכָּר, בֵּין אִם הָיוּ הַמַּעֲשִׂים֯ מִ֯דְּבָרִים הַנּוֹגְעִים בַּמָּמוֹן, בֵּין מִדְּבָרִים הַנּוֹגְעִים בַּגּוּף, בֵּין מִדְּבָרִים הַנּוֹגְעִים אֶל הַנְּשָׁמָה. בְּכֻלְּהוֹן אֲנַחְנוּ מִתְחָֽרְטִים עַל֯ לְ֯שׁוֹן֯ נֶ֯דֶר וּשְׁבוּעָה וּנְזִירוּת וְאִסּוּר וְחֶרֶם וְקוּנָם וְקַבָּלָה בַּלֵּב, וְהִנֵּה מִצַּד הַדִּין הַמִּתְחָרֵט וְהַמְבַקֵּשׁ הַתָּרָה צָרִיךְ לִפְרֹט הַנֶּדֶר. אַךְ דְּעוּ נָא רַבּוֹתֵינוּ כִּי אֵי אֶפְשָׁר לָֽנוּ לְפָרְטָם כִּי רַבִּים הֵם, וְאֵין אֲנַחְנוּ מְבַקְּשִׁים הַתָּרָה עַל אוֹתָם הַנְּדָרִים שֶׁאֵין לְהַתִּיר אוֹתָם, עַל כֵּן יִהְיוּ נָא בְּעֵינֵיכֶם כְּאִלּוּ הָיִינוּ פּוֹרְטִים אוֹתָם:
והמתירים משיבים להם בלשון זה, וחוזרים שלוש פעמים:
כֻּלָּם מֻתָּרִים לָכֶם, מֻתָּרִים לָכֶם, מֻתָּרִים לָכֶם. מְחוּלִים לָכֶם, מְחוּלִים לָכֶם, מְחוּלִים לָכֶם. שְׁרוּיִים לָכֶם, שְׁרוּיִים לָכֶם, שְׁרוּיִים לָכֶם. אֵין כָּאן לֹא נְדָרִים, וְלֹא שְׁבוּעוֹת, וְלֹא קַבָּלוֹת, וְלֹא הַסְכָּמוֹת, וְלֹא מִנְהָגִים, וְלֹא נְזִירוּת, וְלֹא חֲרָמִים, וְלֹא אִסּוּרִים, וְלֹא קוּנָמוֹת. אֲבָל יֵשׁ כָּאן מְחִילָה וּסְלִיחָה וְכַפָּרָה. (הֻתְּרוּ מֵעִקָּרָן) כְּשֵׁם שֶׁהִסְכִּימוּ וְהִתִּירוּ לָכֶם בֵּית־דִּין שֶׁל מַטָּה, כָּךְ יַסְכִּימוּ וְיַתִּירוּ לָכֶם בֵּית דִּין שֶׁל מָעְלָה, וְסָר עֲוֹנְכֶם וְחַטָּאתְכֶם תְּכֻפָּר:
ואחר־כך יאמרו השואלים מודעה זו:
הֲרֵי אֲנַחְנוּ מוֹסְרִים֯ מ֯וֹדָעָא לִפְנֵיכֶם רַבּוֹתֵינוּ, וַאֲנַחְנוּ מְבַטְּלִים֯ מִ֯כָּאן וּלְהַבָּא מַה שֶּׁנְּקַבֵּל עָלֵינוּ, כָּל־הַנְּדָרִים וְכָל־שְׁבוּעוֹת וּנְזִירוּת וְאִסּוּרִין וְקוּנָמוֹת וַחֲרָמוֹת וְהַסְכָּמוֹת וְקַבָּלָה בַּלֵּב, הֵן בְּהָקִיץ הֵן בַּחֲלוֹם, חוּץ מִנִּדְרֵי תַעֲנִית בִּשְׁעַת מִנְחָה. וּבְאִם שֶׁנִּשְׁכַּח לִתְנַאי מוֹדָעָא הַזֹּאת, וְנִדּוֹר מֵהַיּוֹם עוֹד, מֵעַתָּה אֲנַחְנוּ מִתְחָֽרְטִים עֲלֵיהֶם֯ מֵ֯עִקָּרָא, וּמַתְנִים עֲלֵיהֶם שֶׁיִּהְיוּ כֻּלָּם בְּטֵלִין וּמְבֻטָּלִין, לָא שְׁרִירִין וְלָא קַיָּמִין, וְלָא יִהְיוּ חָלִין כְּלָל וְעִקָּר, בְּכֻלְּהוֹן אִתְחָרַטְנָא בְּהוֹן מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
והמתירים אומרים:
קִבַּלְנוּ מְסִירַת הַמּוֹדָעָה:
יש הנוהגים למסור גם מודעה זו, שתיקן הגאון מרן החיד"א:
וְעוֹד אֲנַחְנוּ מוֹסְרִים֯ מ֯וֹדָעָא לִפְנֵיכֶם רַבּוֹתֵינוּ, שֶׁכָּל־מַחֲשָׁבָה רָעָה וְהִרְהוּר֯ רַ֯ע וּרְעוּתָא דְלִבָּא, אִם יַעֲלֶה בְּלִבֵּנוּ וּמֹחֵנוּ וּבִפְרָט בְּעֵת הַתְּפִלָּה, וְתַלְמוּד תּוֹרָה, בְּאֵיזֶה צַד וְאֹפֶן שֶׁאֵינוֹ לִכְבוֹד וּרְצוֹן הַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ, מֵעַכְשָׁו אֲנַחְנוּ מְבַטְּלִים אוֹתָן מַחֲשָׁבוֹת וְהִרְהוּרִים רָעִים וּרְעוּתָא דְלִבָּא שֶׁהֵם נֶגֶד רְצוֹן קֻדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא֯ וּ֯שְׁכִינְתֵּהּ, בִּטּוּל גָּמוּר כְּחֶרֶס הַנִּשְׁבָּר. וּמִכָּל־שֶׁכֵּן אִם נְדַבֵּר אֵיזֶה דִּבּוּר֯ רַ֯ע וְאָסוּר, מֵעַכְשָׁו יִהְיוּ הַכֹּל בְּטֵלִים וּמְבֻטָּלִים. וְעַתָּה אֲנַחְנוּ מְבָאֲרִים וּמְפָֽרְשִׁים בָּאֵר הֵיטֵב, וַאֲנַחְנוּ מְגַלִּים דַּעְתֵּנוּ וּרְצוֹנֵנוּ בְּכָל־לִבֵּנוּ כִּי רְצוֹנֵנוּ וּמַאֲוָיֵנוּ וְכַוָּנָתֵנוּ לַעֲבֹד אֶת־בּוֹרְאֵנוּ, אֱלֹהֵי אַבְרָהָם אֱלֹהֵי יִצְחָק וְיִשְׂרָאֵל, עֲבוֹדָה שְׁלֵמָה, עֲבוֹדָה תַמָּה, בְּמַחֲשָׁבָה וְדִבּוּר וּמַעֲשֶׂה, בְּיִרְאָה וְאַהֲבָה וְשִׂמְחָה כְּדָת מַה לַעֲשׂוֹת. וְכָל־מַחֲשָׁבָה וְדִבּוּר וּמַעֲשֶׂה שֶׁהֵם נֶגֶד רְצוֹנוֹ יִתְבָּרַךְ, מֵעַכְשָׁו בְּטֵלִים וּמְבֻטָּלִים כִּי הֵם֯ מִ֯צַּד יֵצֶר הָרָע וְהַכֹּל הָבֶל, בְּאֹפֶן שֶׁכָּל־עֲבוֹדָתֵנוּ לַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ, בְּמַחֲשָׁבָה וְדִבּוּר וּמַעֲשֶׂה, הַכֹּל הוּא לַעֲשׂוֹת נַחַת רוּחַ לְפָנָיו דַּוְקָא בְּלִי שׁוּם פְּנִיָּה כְּלָל וְעִקָּר. וְהַכֹּל הוּא לְשֵׁם יִחוּד קֻדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא֯ וּ֯שְׁכִינְתֵּהּ בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, וּרְחִימוּ וּדְחִילוּ, לְיַחֲדָא שֵׁם י"ה בְּאוֹתיוֹת ו"ה בְּיִחוּדָא שְׁלִים בְּשֵׁם כָּל־יִשְׂרָאֵל, לְדַעַת רִבִּי שִׁמְעוֹן בֶּן־יוֹחָאי וְרִבִּי אֶלְעָזָר בְּנוֹ, וּלְדַעַת רַבֵּנוּ יִצְחָק לוּרְיָא אַשְׁכְּנָזִי. הַמָּקוֹם בְּרַחֲמָיו יַעְזְרֵנוּ עַל דְּבַר כְּבוֹד שְׁמוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם: יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי־פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶֽיךָ, יְהֹוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
והמתירים אומרים:
קִבַּלְנוּ מְסִירַת הַמּוֹדָעָה:
ואחר־כך יאמרו השואלים:
יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶֽיךָ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ, שֶׁכָּל־הַקְּלָלוֹת וְהָאִרוּרִים וְהַחֲרָמוֹת וְהַשַּׁמַּתּוֹת שֶׁקִּלַּלְנוּ, אוֹ שֶׁאֵרַרְנוּ, אוֹ שֶׁנִּשְׁבַּעְנוּ, אוֹ שֶׁנִּדִּינוּ, אוֹ שֶׁהֶחֱרַמְנוּ, אוֹ שֶׁשִּׁמַּתְנוּ, אֶת־עַצְמֵנוּ אוֹ אֶת־אֲחֵרִים אֲשֶׁר מִזֶּרַע יִשְׂרָאֵל הֵמָּה. אוֹ אֲחֵרִים שֶׁקִּלְּלוּ, אוֹ שֶׁאֵרְרוּ, אוֹ שֶׁהֶחֱרִימוּ, אוֹ שֶׁשִּׁמְּתוּ אוֹתָנוּ, אוֹ אֶת־נָשֵׁינוּ, אוֹ אֶת־זַרְעֵנוּ, אוֹ אֶת־בְּנֵי בֵיתֵנוּ, וּבִפְרָט אִם עָבַרְנוּ עַל אַרְבָּעָה וְעֶשְׂרִים דְּבָרִים שֶׁבֵּית־דִּין מְנַדִּים עֲלֵיהֶם, חַס וְשָׁלוֹם, וּפָתַחְנוּ פִינוּ לְרָעָה:
יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶֽיךָ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ, אֱלֹהֵינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ, שֶׁאַל יִשְׁלְטוּ בָנוּ וְאַל יַעֲשׂוּ בָנוּ שׁוּם רֹשֶׁם. וְכָל־הַקְּלָלוֹת יִתְהַפְּכוּ עֲלֵיכֶם וְעָלֵינוּ לְטוֹבָה וְלִבְרָכָה. כְּדִכְתִיב: וַיַּהֲפֹךְ יְהֹוָה אֱלֹהֶֽיךָ לְּךָֽ אֶת־הַקְּלָלָה לִבְרָכָה, כִּי אֲהֵבְךָֽ יְהֹוָה אֱלֹהֶֽיךָ:
ואחר־כך יאמרו התרת קללות זו מהגאון חיד"א ז"ל (בצפורן שמיר)
הֲרֵי אֲנַחְנוּ מְבַקְּשִׁים֯ מִ֯מַּעֲלַתְכֶם לְהַתִּיר לָֽנוּ כָּל־קְלָלוֹת וּנְזִיפוֹת וּדְבָרִים אֲסוּרִים, וּלְבַטֵּל עַיִן הָרָע הֵן וְכַיּוֹצֵא בָהֶן:
והמתירים אומרים:
מֻתָּרִים יִהְיוּ כָּל־קְלָלוֹת אָלוֹת וְשַׁמַּתּוֹת וַחֲרָמִים וְנִדּוּיִם וְאִרוּרִים וּנְזִיפוֹת וּבִטּוּיִים וּכְשָׁפִים וְכָל־דְּבָרִים רָעִים, וְכָל־חֲלוֹמוֹת רָעִים וּפִתְרוֹנוֹת רָעִים וּמְסִירַת דִּין וּפִתְחוֹן פֶּה לְרָעָה. וְכָל־מִינֵי דְבָרִים אֲסוּרִים, וְכָל־מִינֵי גְזֵרוֹת קָשׁוֹת וְרָעוֹת, וְכָל־מִינֵי עַיִן הָרָע, שֶׁהוּשָׂמוּ עֲלֵיכֶם אוֹ עַל שׁוּם אֶחָד מִבְּנֵי בֵיתְכֶם. וְכֵן קְלָלוֹת שֶׁקִּלְּלוּ אֶתְכֶם אֲחֵרִים אוֹ שֶׁקִּלַּלְתֶּם אֶת־עַצְמְכֶם בְּכָל־אֹפֶן שֶׁיִּהְיֶה. אוֹ שֶׁנִּתְחַיַּבְתֶּם שׁוּם קְלָלָה, אוֹ אִרוּר, אוֹ חֶרֶם, אוֹ נִדּוּי, אוֹ נְזִיפָה, אוֹ שׁוּם גְּזֵרָה רָעָה בְּאֵיזֶה צַד וְאֹפֶן שֶׁיִּהְיֶה. עַל הַכֹּל מֵעַכְשָׁו אֲנַחְנוּ מַתִּירִין וּמְבַטְּלִים הַכֹּל. וְכָךְ אֲנַחְנוּ אוֹמְרִים:
בְּצֵרוּף וּבִרְשׁוּת קֻדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא֯ וּ֯שְׁכִינְתֵּהּ, בִּרְשׁוּת בֵּית־דִּין שֶׁל מַעְלָה וּבִרְשׁוּת בֵּית־דִּין שֶׁל מַטָּה, וּבִרְשׁוּת֯ תּ֯וֹרָתֵנוּ הַקְּדוֹשָׁה, וּבִרְשׁוּת סַנְהֶדְרֵי גְדוֹלָה וּבִרְשׁוּת סַנְהֶדְרֵי קְטַנָּה, מֻתָּרִים לָכֶם, מֻתָּרִים לָכֶם, מֻתָּרִים לָכֶם. שְׁרוּיִים לָכֶם, שְׁרוּיִים לָכֶם, שְׁרוּיִים לָכֶם. מְחוּלִים לָכֶם, מְחוּלִים לָכֶם, מְחוּלִים לָכֶם. אֵין כָּאן קְלָלוֹת, אֵין כָּאן אָלוֹת, אֵין כָּאן שַׁמַּתּוֹת, אֵין כָּאן אִרוּרִים, אֵין כָּאן חֲרָמִים, אֵין כָּאן֯ נִ֯דּוּיִים, אֵין כָּאן֯ נְ֯זִיפוֹת, אֵין כָּאן בִּטּוּיִים, אֵין כָּאן כִּשּׁוּפִים, אֵין כָּאן פִּתְחוֹן פֶּה לְרָעָה, אֵין כָּאן מַחֲשָׁבוֹת זָרוֹת וְהִרְהוּרִים רָעִים, אֵין כָּאן עַיִן הָרָע דַּאֲנָשִׁים, אֵין כָּאן עַיִן הָרָע דְּנָשִׁים, אֵין כָּאן עַיִן הָרָע דְּשׂוֹנְאִים וּדְאוֹהֲבִים. כֻּלָּם יִהְיוּ בְּטֵלִים וּמְבֻטָּלִים וַחֲשׁוּבִים כִּכְלִי חֶרֶס הַנִּשְׁבָּר וּכְדָבָר שֶׁאֵין בּוֹ מַמָּשׁ. וְכָל־מִינֵי עַיִן הָרָע יוּסְרוּ מֵעֲלֵיכֶם וּמִבָּתֵּיכֶם וְיֻשְׁלְכוּ לִמְצוּלוֹת יָם, כַּכָּתוּב: וְלֹא יִדְבַּק בְּיָדְךָ מְאוּמָה מִן הַחֵרֶם, לְמַֽעַן יָשׁוּב יְהֹוָה מֵחֲרוֹן אַפּוֹ, וְנָתַן לְךָ רַחֲמִים וְרִחַמְךָ וְהִרְבֶּֽךָ כַּאֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַאֲבֹתֶֽיךָ:
אָנָּא יְהֹוָה הִתְמַלֵּא רַחֲמִים, וְיִכְבְּשׁוּ רַחֲמֶֽיךָ אֶת־כַּעֲסֶֽךָ, וְיִגֹּלּוּ רַחֲמֶֽיךָ עַל מִדּוֹתֶֽיךָ וְיִתְמַתְּקוּ הַדִּינִים, וּזְכֹר לָֽנוּ עֲקֵדָתוֹ שֶׁל יִצְחָק אָבִינוּ עָלָיו הַשָּׁלוֹם כְּאִלּוּ אֶפְרוֹ צָבוּר וּמֻנָּח עַל גַּבֵּי הַמִּזְבֵּחַ, וְהַבֵּט בְּאֶפְרוֹ לְהַצִּילֵנוּ לָֽנוּ וּלְכָל־יִשְׂרָאֵל מִכָּל־רָע. וּתְבַטֵּל מֵעָלֵינוּ וּמֵעַל כָּל־יִשְׂרָאֵל כָּל־גְּזֵרוֹת קָשׁוֹת וְרָעוֹת בְּשֵׁם (קר"ע שט"ן). וּכְשֵׁם שֶׁמַּסְכִּימִים וּמַתִּירִים לָכֶם בֵּית־דִּין שֶׁל מַטָּה, כַּךְ יַסְכִּימוּ וְיַתִּירוּ לָכֶם בֵּית־דִּין שֶׁל מַעְלָה. וְכָל־הַקְּלָלוֹת וַחֲלוֹמוֹת רָעִים וּפִתְרוֹנוֹת רָעִים, וּפִתְחוֹן פֶּה לְרָעָה וְכָל־גְּזֵרוֹת רָעוֹת, כֻּלָּם יִתְהַפְּכוּ עֲלֵיכֶם וְעָלֵינוּ לְטוֹבָה וְלִבְרָכָה, כַּכָּתוּב: וְלֹא־אָבָה יְהֹוָה אֱלֹהֶֽיךָ לִשְׁמֹעַ אֶל־בִּלְעָם וַיַּהֲפֹךְ יְהֹוָה אֱלֹהֶֽיךָ לְּךָֽ אֶת־הַקְּלָלָה לִבְרָכָה, כִּי אֲהֵבְךָֽ יְהֹוָה אֱלֹהֶֽיךָ. וּכְתִיב: וְאַתֶּם הַדְּבֵקִים בַּיהֹוָה אֱלֹהֵיכֶם, חַיִּים כֻּלְּכֶם הַיּוֹם: עֲשֵׂה לְמַֽעַן שְׁמָךְ, עֲשֵׂה לְמַֽעַן יְמִינָךְ, עֲשֵׂה לְמַֽעַן תּוֹרָתָךְ, עֲשֵׂה לְמַֽעַן קְדֻשָּׁתָךְ. יְהֹוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן, יְהֹוָה יְבָרֵךְ אֶת־עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
ככה פותחים שנה טובה באמת!
הבטיחו לעצמכם כתיבה וחתימה טובה השנה - והירשמו למעמד התרת הקללות שיערך ע''י מניין רבני מוקד תהילים ארצי בערב ראש השנה.
אל תחמיצו את ההזדמנות המיוחדת הזאת!
הירשמו כעת:
מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב
מה מבטאים קולות השופר?
תפילה לאמירה בצאת ראש השנה מהבן איש חי
חשבון נפש: האם אתה ממליך את ה' בכל מקום?
זה הזמן בו הקב"ה מסמל לנו שנצעק אליו
לקראת השנה החדשה, הרב מנדל במסר אישי וחשוב אליכם!
תצליחו לחשוב רק טוב בראש השנה? זה מה שבע"ה יקרה לכם
מתי צריך לצעוק?
זו הסגולה שקשורה לתהילים שאתם לא רוצים לפספס בראש השנה
למה ניחתם בראש השנה?
מיוחד לראש השנה: מתכון לדובשניות
איך תתכוננו לראש השנה? הגאון הינוקא בשיחה בשבילכם
רגע לפני יום הדין - אחת המתנות הגדולות ביותר שתקבלו: סדר התרת קללות
שימו לב: זה הזמן הטוב ביותר להשקעות
איזה פתק יש לכם בבגד החדש לחג?
הרב שמואל אליהו: תקיעת השופר בראש השנה ובמלחמה
- © כל הזכויות שמורות