חנוכה

תפילה נפלאה לחנוכה

בימי החנוכה, ימי האור, יש עת רצון עצומה לקבלת התפילות, ובפרט בחצי השעה לאחר ההדלקה. אמרו רבותינו שראוי לשבת בזמן הזה מול הנרות ולהעתיר בתפילה לבורא עולם. הבאנו לפניכם תפילה נפלאה שנכתבה במיוחד לחנוכה מאת הרב הגאון יאשיהו פינטו


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"ריבונו של עולם, מלא רחמים, אור האורות ושורש כל השמחות, אנא זכנו להיכלל בחמישים שערי קדושתך בהדלקת ארבעים וארבעה נרות חנוכה, שסגולתם לפדותנו מחמישים שערי טומאה, ולכוללנו בחמישים שערי קדושה. אנא זכנו לטוהר שמן המנורה, החתום 'חותם בתוך חותם', בשני חותמות של הכוהן הגדול. זכנו שיגן עלינו השמן הטהור והחתום הזה, וטהרנו וקדשנו מנגיעה כל שהיא, הזרה לעבודתך ולרצונך, בקדושתו של הכוהן הגדול, הנמצא בכל דור ודור, החותם אותנו בכל שנה ושנה בכל חותמות של קדושה.
א-ל רם ונישא ורב להושיע, הושיענו מהרה, כשם שהושעת את אבותינו בימי החנוכה, שמעת את צעקתם ונאקתם והושעתם מיד המתייוונים ומיד אנטיוכוס הרשע. אנא פדנו משחת, וגאלנו גם בדור הזה, כמונו היום, אפילו אם אין אנו ראויים לשום נס ולשום שינוי טבע. אף על פי כן, ממך לא ייפלא כל דבר, ועושה אתה ניסים ונפלאות עד אין חקר בכל דור ודור ובכל יום ויום לראויים ולשאינם ראויים.
ריבונו של עולם, אתה נתת לנו את שמונת ימי החנוכה, שהם כנגד שמונת ימי המילה, שבהם אתה מסייע בידינו ונותן לנו גבורה ועוז למול את ערלת לבבנו מתוך אורה ושמחה, מתוך שיר ורננה. כי זהו רצונך האמיתי, שתמיד נתקרב אליך מתוך שיר ורננים ונהללך בנבל ובכינור, בזמר ובמחול, שהוא שורש מחילת כל העוונות. וכשם שמתתיהו ובניו וכל הנלווים אליהם מסרו את נפשם וגופם אליך, כן תזכנו, גם אנו, למסור את הנפש בתפילה ובתחנונים בשירים ובריקודים, ותהיה תפילתנו תמיד מתוך מסירות נפש אמיתית. זכנו בימי חנוכה אלו, הנמשכים מספירת הנצח, לנצח בתפילתנו ובתחינתנו, עד שתשיב פניך אלינו ותרחמנו ותשיבנו בתשובה שלמה לפניך באמת בכל לב ונפש.
ריבונו של עולם, כשם שעשית נפלאות ליהודה המכבי, שחרט על דגלו 'מי כמוך באלים ה'', ובתפילה וזעקה לחם את מלחמותיו, והראית לו ולאחיו ולכל ישראל את ידך הגדולה והחזקה, 'אשר מי א-ל בשמים ובארץ, אשר יעשה כמעשיך וכגבורותיך', ועמדו חלשים כנגד גיבורים, מעטים כנגד רבים, טהורים כנגד טמאים, ומסרת זדים ביד עוסקי תורתך, כן גם בדור הזה, אפילו שאנו כמו שאנו, אנא, עשה עמנו ניסים ונפלאות כבימים ההם גם בזמן הזה, והפל את כל שונאיך תחתנו, ומתקוממיך תחת רגלינו, ויקוים בנו: 'ידבר עמים תחתנו, ולאומים תחת רגלנו, יבחר לנו את נחלתנו, את גאון יעקב אשר אהב סלה'".
 

צפו בשיעורו הנפלא של הרב יגאל כהן שליט"א בעניין חנוכה:

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא חנוכה
X
  • © כל הזכויות שמורות