קורונה

"בזכות מגיפת הקורונה הבית שלי ניצל"

כל זוג שזוכה להקים בית בישראל מרגש אותנו, המקרה של נועה (שם בדוי) ריגש אותנו במיוחד כשלמדנו כיצד מגיפת הקורונה הביאה שלום בית והצילה אותה ואת בעלה מגירושים


23/07/20 | ב' אב התש"פ
קורונה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

נועה (שם בדוי) פנתה אלינו כדי לחלוק עם קוראי אתר "מוקד תהילים ארצי" את השינוי המרגש שחוללה מגיפת הקורונה בחיי המשפחה שלה: 

"אנחנו מתגוררים בבאר שבע" פתחה את מכתבה, "אני בסוף שנות ה-20 לחיי ובעלי מבוגר ממני במספר שנים. לפני 3.5 שנים נישאנו. הכרנו דרך זוג חברים ונישאנו במהירות. אחרי חצי שנה נכנסתי להריון והבאתי לעולם את בתנו הבכורה. לאט לאט הימים שלנו התמלאו במריבות, הבאנו לעולם ילדה נוספת ובעלי החליט שהוא רוצה להתגרש. על אף כי לא רציתי לפרק את הבית נעתרתי לבקשתו ונקבע לנו תור לדיון ברבנות. סמוך למועד הדיון הוטל סגר במדינה והדיון בוטל. בעלי לא ויתר, החלטנו שנקבע מועד לדיון חדש ברגע שהסגר יוסר".

אבל לקדוש ברוך הוא היו תוכניות אחרות....

"כבר תקופה ארוכה שאני סובלת מחרדות. לבעלי היה קשה להכיל את הנושא, אבל מגיפת הקורונה שינתה את היחסים שלנו. היא פינתה לנו זמן, פתאום הייתה לנו אפשרות לשבת יחד ולבלות זמן איכות שלא היה לנו מאז שנישאנו. בשגרה בעלי עובד עד שעות מאוחרות בלילה ורק בסופי השבוע אנחנו מוצאים מעט זמן לבלות ביחד, זה אף פעם לא הספיק לנו. השהות המשותפת שלנו יחד בבית בתקופת הסגר, יצרה קרבה גדולה יותר בין בעלי לבנות. התחלנו לבשל כולנו ביחד וזכיתי לראות את כל הדברים הטובים שגרמו לי להתאהב בו כשרק הכרנו. הוא מצדו אומר שהבילוי איתי בשעות הערב, שעות בהן נהג לעבוד בדרך כלל, אפשר לו לראות אותי ואת חיי המשפחה אופן שונה. הוא, שהיה רגיל להגיע בשעות מאוחרות אחרי שהן נרדמו ולצאת מוקדם בבוקר לפני שהן מתעוררות, חווה את חיי המשפחה בדרך חדשה שגרמה לו לחשוב מחדש על הרצון להתגרש".

"זה לא היה פשוט, אבל ישבנו לדבר על הכל והחלטנו להישאר יחד. נושא הגירושין ירד מעל השולחן. בזכות מגיפת הקורונה הבית שלי ניצל. הבנות שלנו בנות שנה ו-3 בקירוב, הן היו עדות לריבים שלנו בבית וזה השפיע עליהן. הבת הגדולה הייתה עסוקה כל הזמן בלהשתיק את הצעקות שלנו, היום ברוך ה' היא רואה שאפשר גם לחבק ולהתנהג אחרת ולא מפסיקה להגיד לנו כמה היא אוהבת אותנו בכל הזדמנות. עכשיו היא מבקשת מאבא שלה שלא יעבוד כל היום. בעלי ואני מדברים על הבאת ילד נוסף לעולם ועל דרכים לשיקום מערכת היחסים שלנו. זכינו להתקרב ולהכיר אחד את השני, הצלחנו בזמן הזה לדבר על הכל ולהגיע להבנה, כל אחד ציין נקודות בהן היה רוצה לראות שינוי אצל בן הזוג. זכינו לקבל מבורא עולם הזדמנות נוספת לעשות שלום בית אחרי שאני התייאשתי ולא הצלחתי למצוא דרך לשכנע את בעלי לתקן במקום לפרק".

"שום דבר בעולם לא קורה סתם, בורא עולם מסדר את הכל. הסגר בתקופת הקורונה חיבר בינינו בחזרה ואפילו קירב אותנו יותר. למדנו להכיר אחד את השני טוב יותר וזכינו לזמן איכות משפחתי שהיה חסר לנו מאוד לפני כן. הגעתי לאתר 'מוקד תהילים ארצי' כשחיפשתי מקום בו אוכל לקרוא פרק תהילים ביום. אני מפרסמת את הסיפור שלנו כי חשוב לי להעביר לקוראי האתר שנמצאים במקום בו היינו מסר: אפשר לתקן הכל. אל תרימו ידיים. שלום בית הוא דבר גדול, תוציאו מהראש את המילה גירושים. לא סתם בורא עולם חיבר ביניכם, תסתכלו אחד על השני ותנסו להזכר למה התחתנם. תסתכלו על הילדים, ותבינו שיש לכם משפחה מדהימה. כל עוד הנר דולק אפשר לתקן".


הקורונה שינתה את חייכם? כתבו לנו. שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  ואנו נפרסם אותו כדי לזכות את הרבים.

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? הנה מה שאתם צריכים! כל הפרטים בלחיצה כאן >>>

קורונה

חוששים מהאומיקרון? לרב יגאל כהן יש מה לומר על הזן החדש

קורונה

אחת ולתמיד: מה דעתו של הרב פנגר בנוגע לחיסונים?

קורונה

הרב יאשיהו פינטו שליט"א: בעניין החיסונים

קורונה

הבסיס של עם ישראל נסדק ונגמר

קורונה

חכם שלום כהן: "כל אדם אשר נקבע כי יטול את החיסון השלישי עליו לעשות כן"

קורונה

גדולי הדור במכתב מיוחד על מיגור המגיפה: "זכינו לראות נפלאות. חסד ה’ גבר עלינו"

קורונה

הרב הראשי לישראל: ’’להודות על דעיכת המגפה, להתפלל לישועת אחינו בעולם’’

קורונה

הרב אליהו רבי: ההזדמנויות העסקיות של סוף הקורונה

קורונה

יוזמה חדשה ומיוחדת מבית מרן שר התורה הרב קנייבסקי שליט’’א: התחסנת? התברכת!

קורונה

לאחר ששימח חתן יתום: הזמר הוכנס לבידוד וגם חלה. מה שקרה בסוף יפתיע גם אתכם

קורונה

פורים בצל הקורונה: הנחיות הלכתיות לקראת פורים מהרב יצחק יוסף שליט’’א

קורונה

למה הקב’’ה הביא את הקורונה?

קורונה

בזכות התפילות: הפעוטה שהייתה במצב קריטי עקב נגיף הקורונה יצאה מכלל סכנה

קורונה

מכתב לאנשים שלא מאמינים בקורונה

קורונה

איך נתמודד עם הקורונה בעתיד?

עוד מאמרי תוכן בנושא קורונה
X
  • © כל הזכויות שמורות