חינוך ילדים

מזל טוב, הסתיים פרק החינוך של הילדים שלך.

הרב אליהו רבי משוחח על הרגע בו מסתיים זמן החינוך של הילדים ומגיע שלב קצירת הפירות, ואיך להגיע לשם כשהגזע מעוצב טוב ויפה?


03/08/21 | כ"ה אב התשפ"א
הרב אליהו רבי

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:


הגיע הזמן להינות מפירות החינוך

ישנם הורים שלא מבינים שכאשר הם חיתנו את הילדה או את הילד, הגיע הזמן להנות מפירות החינוך ולא לחנך. כלומר, אם חינכתם נכון עד היום, יש לכם את כל הזכות לרוות נחת. אם לא חינכתם נכון עד היום, קחו ספר תהילים, קנו סידור תפילה, ותתפללו לאלוקים שישנה את הגזע הגדול והעבה ויהפוך אותו לטוב לב. אל תנסו לחנך, כי היום זה הזמן בו אתם נפרדים מהילד והוא מקים בית נאמן לישראל. זה לא הזמן בו מבקשים מכם להטות את הגזע הגדול והיפה הזה ימינה או שמאלה.


גיל החינוך מסתיים

אם חינכתם נכון, מן הסתם הבן והבת שלכם יבוא מדי פעם להתייעץ, מן הסתם הבן והבת שלהם יבואו וירצו לשמוע את חוות דעכתם המקצועית. אבל אם לא עשיתם את זה נכון, אל תצפו שזה יקרה. חוץ מלקרוא תהילים ולהתפלל לאלוקים, אין לכם זכות לעשות משהו מעבר לזה. אם תצטרכו לערב רב כלשהו על איזשהו סכסוך פנימי שיהיה ביניכם, זה יהיה בדיוק כמו סכסוך בין שכנים או בין אחים. כי החינוך נגמר. גיל חינוך היה מוקדם הרבה הרבה יותר.


הורים צערירים צריכים להתעורר עכשיו

לצעירים שבינינו מגיע שלב שבו לא ניתן לחנך את הילדים. מי שלא מתעורר עכשיו, שם כבר יהיה מאוחר מדי. מחנכים את הילדים בגילאים הנכונים. מעניקים להם את הזכות ואת האושר להקדים בית נאמן בישראל בגילאים המתבגרים יותר. ויחד זוכים לשנים ארוכות, מדהימות ויפות של נחת. שנים שבהן אנו רואים את בנינו מחנכים את ביניהם באותה דרך ולפי אותם תנאים, אותם התוו להם ההורים, שבעצם התוו לנו בני הדור הקודם.

 

מי לא רוצה נחת מהילדים?
ומי לא ירצה תפילה מיוחדת על כך?
 
לחצו כאן להשתדלות >>

אם אתם משתוקקים לנחת מהילדים ורוצים בהצלחתם - זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות. כל הפרטים בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חינוך ילדים
X
  • © כל הזכויות שמורות