חלומות

הסבתא התגלתה בחלום ואמרה: ''רוצים לקחת אותך לשמים''

סיפור מצמרר על השגחה שמימית מופלאה, שאירע לפני 15 שנה ופורסם לראשונה בימים אלה


13/10/21 | ז' חשון התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

אני מלמד בישיבה. לפני חמש עשרה שנה אירע אצלנו מעשה מדהים. רשמתי אותו אצלי בפתק, ועתה הגיע זמנו לצאת לאור, אולי לכבוד שנת השמיטה שבה יש להקפיד באופן מיוחד יותר מהרגיל על כשרות המאכלים.

בשיעור א' בישיבה שלנו למד בחור מארגנטינה. שתים עשרה שנה קודם לכן חלמה אמו שסבתא שלה באה אליה ואומרת לה, שהיא תבוא לקחת אותה ביום ה-8/3. האמא נבהלה מאוד, והלכה לרב לשאול על דבר החלום. אמר לה הרב: "אם היא אמרה תאריך לועזי, את לא צריכה לדאוג".

בהגיע אותו תאריך שוב הופיעה הסבתא בחלום, והפעם היא אמרה: "רוצים לקחת אותך לשמיים". ענתה לה האם בחלום, "אבל יש לי ילדים, ומי יחנך אותם?" אמרה הסבתא שהיא תשאל על כך. היא נעלמה וחזרה ואמרה, שאכן הטענה צודקת, ועליה לקבל על עצמה לחנך את הילדים ולדאוג שיאכלו רק מאכלים כשרים.

האמא הרגישה שזהו חלום אמת, ואכן נזהרה מאוד לקיים את מה שקיבלה על עצמה: לחנך את הילדים בדרך התורה והמצוות, ולשמור מכל משמר שיאכלו רק אוכל בהכשר מהודר.

כעבור שתים עשרה שנה, כאשר למד הבן הבחור אצלנו בישיבה, ביום שבת קודש ז' בשבט תשס"ו, בשעה חמש וחצי לפנות בוקר, חלמה האם שהיא רואה את הבן שלה אוכל מאכל שאינו כשר. מיד כאשר יכלה ליצור קשר עם ארץ ישראל, היא ביקשה לדבר עם הבן שלה ולדעת מה זה ועל מה זה.

התברר שבאותה שבת אכל הבן בישיבה אחרת בשר בקר. לאותו בשר היה הכשר טוב, אולם בארגנטינה מקובל שבודקים את הבהמה בדיקה פנימית בשכיבה, בעוד שכאן בארץ אין עושים זאת באותו אופן, ומבחינתו זו ירידה ברמת הכשרות.

זמן הסעודה היה בשעה עשר וחצי בבוקר לפי שעון ארץ ישראל, בדיוק כאשר השעה בארגנטינה היא חמש וחצי לפנות בוקר. מפעים לעמוד מול הגילוי הברור הזה, שמשמיים רואים הכול, והפעולה הכי קטנה משפיעה בכל העולמות.

(גיליון השגחה פרטית)

חוששים מחלום רע? מתקשים להרדם? נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חלומות
X
  • © כל הזכויות שמורות