מגזין תהילים

הגידול הפך לשפיר בזכות החלטה של רגע

ישנם מצבים בחיים בהם אנו צריכים להרכין את ראשנו ולוותר. לא תמיד זה קל, אבל תמיד זה משתלם


05/01/22 | ג' שבט התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>


הרב אלימלך בידרמן שליט"א סיפר באחד משיעוריו:


בבני ברק ישנו ואלם שמחות המחולק לשניים- ישנו אולם גדול יותר המיועד לשמחות עם מספר משתתפים גדול, ואולם קטן. ערב אחד היו צפויות להיערך שמחות בשתי האולמות, הכל כבר היה מוכן, מלצרים עשו הכנות אחרונות כשלפתע החלו להישמע קולות רמים של צעקות וויכוח. התברר שאחד מעובדי המטבח נכנס לבדוק האם הכל מתנהל כשורה לקראת תחילת האירוע, כשלפתע הוא נתקל במנהל האירועים כשהוא נסער ומזיע מלחץ.

 

עובד המטבח התעניין מדוע מנהל האירועים לחוץ כל כך, ומייד קיבל את התשובה: קרתה טעות אנוש, והאולמות נוחלפו בין שתי המשפחות! משפחה אחת הזמינה אולם גדול יותר, אך השמחה שלהם נערכת כעת באולם הקטן!!

 

"מה הבעיה?" שאל העובד, "בוא ניגש אליהם, נסביר את מה שקרה, נתנצל ונחליף בין האולמות!" "ניסיתי", אמר המנהל בייאוש, "אף אחת מהמשפחות לא מוכנה לוותר וערוך את האירוע שחהם באולם הקטן. המשפחה שהזמינה מראש עומדת על שלה, והמשפחה השנייה טוענת שזו לא הבעיה שלהם, וכי הם לא מתכוונים לפנות את האולם לטובת המשפחה השנייה..."

 

בינתיים גברו הצעקות שכבר התפתחו לתגרה של ממש, המשפחות החלו לאיים בתביעה, ראשוני האורחים כבר החלו להגיע ואף אחד אינו מוכן לוותר...
עובדי האולם החלו לדבר על ליבו של אחד מבעלי השמחה שנדמה היה כי דעתו אינו נוחה מהבלאגן בנוצר, לאחר מספר דקות הוא הסכים לוותר אך אמר להם: "אני את אישתי לא מנסה אפילו לשכנע. היא בחיים לא תסכים לעבור לאולם קטן יותר, ואם תשאלו לדעתי, אפילו חבל לנסות..."

 

העובדים החליטו לפנות אל ליבה של האישה ולנסות לשכנע אותה בדיבורים על גודל החסד ומעלת הוויתור. להפתעתם לא היה גבול כאשר האישה החלה לפתע לבכות, והיא החלה לספר לנוכחים: "רק לפני שבוע התגלתה מחלת הסרטן ל"ע בגופו של אבי, בעוד כמה ימים הוא נוסע לבריסל שבבלגיה, שם הוא עתיד להתחיל מסכת מייסרת של טיפולים. אני מוותרת על עריכת השמחה באולם הגדול, ומקדישה את הזכות הזאת לרפואתו השלמה של אבי".


הנוכחים התרגשו מאוד ובירכו אותה על החלטתה האמיצה. הדברים באו על מקומם בשלום, שתי השמחות נערכו ברוב הדר. מספר ימים לאחר מכן הגיע האב עם כל חפציו לבית החולים שבבריסל, נערך לקבל את הטיפול הראשון בסידרה. טרם הטיפול ערכו לו שוב הרופאים בדיקת סי טי כנהוג, לא היה גבול לתדהמתו של החולה כאשר ניגש אליו הרופא ואמר לו כי הוא אינו מבין מדוע הגיע עד לכאן מישראל, שהרי הגידול המדובר אינו ממאיר כלל וכלל ואינו מהווה סכנה לבריאותו...

סיים הרב בידרמן את סיפורו וסיכם, כמה גדולה היא מעלת הוויתור, שעל ידיה ניתן לפעול גדולות ונצורות, ולפעמים גם מעל לדרך הטבע!

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות