מגזין תהילים

מדוע בוחרים חילוניים לקרוא פרקי תהילים?

נראה כי כל אחד מאתנו יכול למצוא את עצמו ואת סיפור החיים שלו בספר תהילים. וזה לגמרי לא משנה מהי הגדרת הדתיות שלך – דתי או חילוני. שכן, ספר תהילים הוא ספר ייחודי אשר מיוחסת לו סגולה מיוחדת ומשמעות עצומה


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

נראה כי כל אחד מאתנו יכול למצוא את עצמו ואת סיפור החיים שלו בספר תהילים. וזה לגמרי לא משנה מהי הגדרת הדתיות שלך – דתי או חילוני. שכן, ספר תהילים הוא ספר ייחודי אשר מיוחסת לו סגולה מיוחדת ומשמעות עצומה, כך שכל אחד מאתנו יכול לגשת, לפתוח ולהתחבר, למצוא את עצמו בין הפסוקים והמילים ולתת פורקן לתחושות ולסערת הלב. הספר מורכב ממאה וחמישים מזמורים שנכתבו על ידי דוד מלך ישראל בשלבים שונים של החיים מרובי התלאות שלו. הפרקים מחולקים לפי ימות השבוע; תהילים ליום ראשון, תהילים ליום שני וכן הלאה. הסבל הרב שהיה מנת חלקו של מלך ישראל והתמודדויות הרבות שהוא חווה מהולים בין המילים ונותנים לכל מי שמעלעל בין דפי הספר וקורא את הפסוקים הרגשה של פורקן והכלה.

עומס החיים, הלחץ המטורף

כולנו מתמודדים כיום עם חיים בעולם מטורף שהקצב שלו רק הולך ועולה. אנחנו מתמודדים עם מתחים כלכליים ולחצים חברתיים, עומס מידע ושטפון של מלל ותמונות שמרצדים לנו מול העיניים כמעט לכל אורך היום. הפשע גובר והאווירה הכללית מתוחה יותר ונעימה פחות. מול הבלבול הזה ותחושת הארעיות וחוסר הנוחות כל אחד מאיתנו מחפש מקום של שפיות. מקום של מרגוע ותחושה של נצח. זאת ניתן למצוא בספר תהילים.

החיבור, הרוגע והשלווה

כאשר יהודי פותח ספר תהילים ומדפדף בין המזמורים, כשהוא קורא תהילים ליום שלישי או תהילים ליום רביעי, פיטום הקטורת, או שמע ישראל הוא מתחבר למקור הנצח של החיים שלו, הוא מביא את ספינת חייו לחוף מבטחים ושל מרגוע. הוא מסיט לצד את התחרותיות המרגיזה, דוחק החוצה את הרגשות השליליים ואת תחושת המחנק והעומס ויונק ממקור הברכות והשפע של העולם כולו. נכון, לאחר שיסיים קריאת תהילים ליום חמישי הוא יסגור את הספר, אבל את המרגוע ואת הנוחם שהוא שאב בשעת הקריאה הוא לוקח איתו הלאה. ספר תהילים על מזמוריו מעצים את האדם וממלא אותו בכוחות עילאיים להמשך הדרך.

לפני ואחרי הכול – אני יהודי

אז גם אם אתה מגדיר את עצמך כחילוני לכל דבר ומנהל אורח חיים כזה, יש לך בפנים נשמה יהודית שמודעת לחשיבותה ולערכה העצום. גם אם אינך שומר תורה ומצוות אתה שונה במהותך מכל אדם אחר ברחבי העולם. לכן אתה מרגיש את הכמיהה העמוקה ומחפש את נקודת החיבור האישית שלך ליהדות. אתה רוצה להיות חלק משרשרת הדורות ולהתחבר למסורת שהוריך קיבלו מהסבים שלך. ספר תהילים הוא ספר של חיבור. הוא ספר שמחבר אותך ליהדות ולמשמעות החיים האמיתית. לאחר שקראת נשמת כל חי, כאשר סיימת לקרוא מזמורי תהילים, פרק שירהאו שיר השירים אתה מרגיש שאתה נמצא במקום הנכון, שכן ביצעת מעשה יהודי אותנטי.

אבל מה זה יעזור לי?

מלבד חיבור למסורת יש בקריאת פרקי תהילים יומיים תועלת ממשית ומוחשית. לכל אחד מאיתנו יש משאלה שהוא חפץ להגשים אותה. רצון בוער או חסר מהותי שמקשה על החיים ומלווה אותנו בכל צומת. מתמודדים עם מחלה ומייחלים לבריאות? הפרנסה קשה ולא מצליחים לגמור את החודש? מייחלים לישועות ולשמחות? יש לכם אל מי לפנות עם הבקשות שלכם. לא, אתם לא חייבים לנסוע לכותל ולהטמין פתק בין האבנים כדי למסור את הבקשה שלכם לבורא עולם.. כל כך פשוט וקרוב לפתוח ספר תהילים ולפנות בפניה ישירה "צור קשר" מידי עם בורא עולם. אלוקים ממקום קודשו ממתין ומייחל לרגעים הללו בו תחושו כי המפתח לכל הישועות וההצלחות שלכם נמצא רק בידיים שלו. והוא רוצה לתת לכם, הוא חפץ להעניק לכם מהשפע הגדול שנמצא בידיים שלו. אתם צריכים רק לבקש. זו הדרך הנכונה והטובה ביותר להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל את המשאלה שלכם.

הסגוליות של פרקי תהילים

כאמור, ספר תהילים כולל מאה וחמישים פרקים כאשר לכל פרק יש סגולה מיוחדת הגלומה בו. יש פרקים מיוחדים עבור רפואה לחולים, פרקים לשמחה, זיווגים, פרנסה, שלום בית, הודיה, כאבים ומציאת הייעוד בחיים. מתמודדים עם בעיות בשלום בית? מקווים לשפע כלכלי ופרנסה ברווח? מייחלים לרפואה שלמה? לא יודעים מה נדרש מכם בחיים ומהו הצעד הבא שלכם? פרקי תהילים מיוחדים ומותאמים לתחושתכם שלכם ממתינים לכם בספר תהילים. בואו לקרוא, להתחבר ולנסות להבין את המשמעות של המילים. הרגישו את הטוהר הפנימי החודר לכם אל תוך הנשמה ומטעין אתכם באנרגיות חיוביות וכוחות מחודשים.

פרקי תהילים הם חלק משגרת החיים שלכם

אם גם אתם מחפשים למזוג לתוך החיים שלכם ממד רוחני, או מברכים בכל בוקר ברכות השחר ומתפללים תפילת שחרית, קוראים קריאת שמע על המיטה ומברכים ברכת המזון עדות המזרח, וגם אם אתם עדיין רחוקים מכל אלו - יתכן והגיע הזמן שלכם להתקדם הלאה ולהתחבר לספר תהילים. פרקי תהילים תוכלו לקרוא בכל עת ובכל זמן שנוח לכם, לפני כניסת שבת, בנסיעות, בהמתנה לתורכם במרפאה ואחרי תפילת ערבית, ובעצם בכל מקום שאתם מרגישים חיפוש פנימי אחרי דבר של משמעות וערך אמתי בחיים. קריאה בספר תהילים זה הצעד הנכון בשביל החיים שלכם. זו הדרך לתת לנשמה שלכם את המזון הרוחני שלה, להעניק לעצמכם סיפוק רגשי עצום ולחוש את היהדות מפעמת בתוככם.

בואו תמצאו את האושר בחיים שלכם

כולנו מחפשים את האושר בחיים, רוצים יותר מכל למצוא את הסיפוק האמיתי ואת ההרגשה שטוב לנו ואנחנו מרוצים ומאושרים. האם אתם מאושרים? האם אתם מרוצים מהמקום שלכם בחיים? בואו תמצאו את האושר שלכם בספר תהילים. פרקי תהילים מלווים אתכם בכל דרך בחיים שלכם. לפני ואחרי מאורעות חשובים, בעת התמודדות ותחושה של חוסר אונים, אחרי אסון ולפני שמחה גדולה במשפחה, יש לכם נקודה של אמת יוקדת שקוראת לכם להתחבר לשורש הנשמה שלכם. להתחבר לנצח ולאלוקים.

פותחים ספר תהילים ומתחברים

גם אתם מחפשים חיבור? חשים שהחיים מביאים אתכם למחוזות של אי נוחות וחוסר מרגוע? בכוחו של ספר תהילים להביא את האושר אל החיים שלכם. תפילת הדרך וקריאת תהילים, הפרשת חלה וכל הערכים היהודים המקודשים מכניסים לחייו של היהודי, דתי כחילוני, הרבה אור ושמחה.

איזה מזמור לקרוא?

ספר תהילים ממתין לך, ניתן לקרוא בכל עת כל מזמור מתוך מאה וחמישים המזמורים. אך אנשים רבים בוחרים לקרוא בכל יום את המזמורים היומיים. קריאת תהילים יומית זו קבלה נפלאה שתלווה אתכם לכל אורך הדרך בכל מקום אליו אתם מגיעים. אתם תחושו כי יד אלוקית מלווה אתכם ומרעיפה עליכם שפע של ברכות ואושר. כי בחרתם להתחבר למקור השפע של העולם כולו. ואם אתם חשים רגעים של בלבול ומבוכה, רגעים של אושר ושמחה – בואו למצוא את המזמור שמבטא את הרגשות שלכם ונותן לכם פורקן ותחושה של נעימות ואושר.

יהודי? ספר תהילים שייך גם לך. קראת מזמור תהילים? התחברת למקור ועשית צעד נוסף להצלחה שלך בחיים. כי זו הדרך שלך להגשים משאלות ולהשיג את הישועות שאתה כל כך מייחל להם!

לתהילים יש כח! מתמודדים עם קושי? את זה אתם חייבים לנסות >>>

מגזין תהילים

מפתיע: השיטה המיוחדת לקריאת תהילים שטמונה בה סגולה עצומה!

מגזין תהילים

אל תדלגו על זה: קראו את הכתבה הבאה ותזכו לעשות חסד אמיתי

מגזין תהילים

תהילים פרק קי"ט - חלק 3

מגזין תהילים

תהילים פרק קי"ט - חלק 2

מגזין תהילים

תהילים פרק קי"ט - חלק 1

מגזין תהילים

הזמר ואיש החסד מתחנן: ’’תקרעו שערי שמים עבור הכלה שלי’’

מגזין תהילים

אם היה ’’בנק תהילים’’ - כמה מזמורים היו נזקפים שם לזכותך?

מגזין תהילים

אמא ואבא מתחננים, זה מה שיכול לעזור - פרק תהילים!

מגזין תהילים

מעלת קריאת התהילים מדי יום - מדהים

מגזין תהילים

נותן כח לקריאת תהילים יומית: מה אמרו חז"ל וגדולי ישראל על מעלת התהילים

מגזין תהילים

תהילים ק"נ - י"ג הילולים המרמזים לשלוש עשרה מידות שבהן הקב"ה מנהיג את העולם

מגזין תהילים

מדוע בוחרים חילוניים לקרוא פרקי תהילים?

מגזין תהילים

פרקי תהילים לרפואה שלימה מהרבנית קניבסקי

מגזין תהילים

פִּרְקֵי תְּהִלִּים שֶׁאוֹמְרִים בְּבֵית הֶעָלְמִין

מגזין תהילים

התהלים מסוגלים לרפואת החולה

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות