בריאות

החולה נרפא ממחלתו בעזרת הצמח הזה

גוראן פבלוביק לא האמין כי העצה שקיבל מאיש זקן תרפא אותו מקדחת השחת ממנה סבל במשך שנים


26/05/19 | כ"א אייר התשע"ט
סרפד

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"מי שהתמודד אי פעם עם קדחת השחת יודע כי מדובר באחת המחלות הכי מטרידות שיש" כתב גוראן פבלוביק בפסוט שפירסם ובו סיפור החלמתו מן המחלה. הפוסט שפרסם ונגע בבעיה המשותפת לאנשים רבים, התפשט כאש בשדה קוצים והגיע לכל רחבי הגלובוס.

"כל חיי סבלתי מקדחת השחת" כתב פבלוביק, "לפני מספר שנים גילה לי איש זקן סוד שהיה שמור במשפחתו במשך שנים: עלי סרפד. הזקן יעץ לי לקטוף את העלים הדוקרניים מיד עם תחילת האביב, לשפשף בהם את גופי אחת לשבוע ולחזור על המעשה במשך מספר שבועות."

פבלוביק מודה כי בתחילה התקשה לקבל את עצתו של הזקן, "אבל אז, ככל שחשבתי על כך יותר, הבנתי שאין לי מה להפסיד. מה כבר יכול לקרות למערכת החיסון שלי, שלא קרה לה עד עכשיו?" מרגע שהחליט לאמץ את העצה שקיבל, התמיד פבלוביק במלאכה וראה מזור למחלתו: "היום אני שלוש שנים אחרי ה"טיפול" והמחלה לא חזרה מאז." ציין בסיפורו.

במקרא מוזכר הסרפד פעם אחת בספר ישעיהו נה יג: "תחת הנעצוץ עלה ברוש ותחת הסרפד עלה הדס והיה לה' לשם לאות עולם לא יכרת." בישראל משמש הסרפד כמזון בהמות ונפוץ בטבע.

אנשי מקצוע שנשאלו אודות הטיפול בעלי הסרפד מציינים כי הסרפד מכיל היסטמין וחומצה המסייעים בהורדת רמת הרעלים בגופינו. ברפואה הטבעית מוכרים יתרונותיו של צמח הסרפד כבר אלפי שנים. הוא משמש לניקוי רעלים, לטיפול בדלקות מעי ובעיות ספיגה. צמח הסרפד מסייע בטיפול בדלקות שתן, ובשל היותו משתן תורם גם לטיפול בבצקות. הצמח העשיר בברזל משמש גם לטיפול באנמיה הנגרמת מחוסר ברזל. נמצא כי הצמח מסייע גם לאלרגיות במערכת הנשימה ולאטופיק דרמטיטיס (אלרגיה של העור).

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

לפרטים לחצו כאן

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות