בריאות

תמונת האצבע החסרה עוררה גלים ברשת

תמונת כף ידה של מויירה בריידי, תושבת סקוטלנד בת ה-45, מהווה תזכורת לרגעים בהם יש להתרחק מבעלי חיים


05/08/19 | ד' אב התשע"ט
ונשמרתם לנפשותיכם

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

אנשים רבים מגלים עניין בחתולי הרחוב בסביבת המגורים שלהם, גם הגברת מוירה בריידי בת ה-45 מסקוטלנד, נמנית ביניהם. מויירה אשר נתקלה בחתולי רחוב המתקוטטים ביניהם, ניגשה להפריד ביניהם ונשרטה על ידי אחד מהם. בריידי אשר העלתה את סיפורה ברשת החברתית כתבה: "הרגשתי את השריטה כשניסיתי להפריד בין החתולים, אבל זה לא כל כך כאב אז לא חשבתי שיש לי ממה לדאוג ולהתעצבן". כשגילתה שבוע מאוחר יותר כי אחת האצבעות בכף ידה נפוחה ומתחילה להכחיל, לא שיערה כי יש קשר בין הדברים:  "לא הבנתי ממה זה יכול להיות. כבר שכחתי לגמרי מהקטטה עם החתולים, וגם אם הייתי זוכרת - לא חושבת שהייתי מקשרת בין הדברים" סיפרה בראיון שנתנה לעיתון בריטי נפוץ.

כשהגיעה גברת בריידי לקבלת טיפול רפואי, גילתה כי נדבקה בחיידק סטפילוקוקוס, מזן אאורס, חיידק עמיד לאנטיביוטיקה. רק כשנשאלה על ידי הרופאים במקום אם שהתה בקרבת בעלי חיים נזכרה בשריטה שקיבלה מן החתול כשניסתה להפסיק את קטטת החתולים. 

לצערה של בריידי הזיהום באצבע התפשט כך שלא ניתן היה להעניק לה טיפול כלשהו והרופאים נאלצו לכרות את אצבעה על מנת למנוע ממנו להתפשט. במסגרת הטיפול בזיהום נאלצה הגברת בריידי לעבור שתי השתלות עור ולקבל עירוי דם: "אם לא היינו כורתים את האצבע הנגועה עכשיו, הזיהום יכל להתפשט ולגרום אפילו למוות", אמרו רופאיה בראיון. 

בסיום דבריה ציינה גברת בריידי הנרגשת: "המנתח נשאר חמש וחצי שעות לאחר המשמרת שלו, כדי להציל את חיי", והודתה לצוות הרפואי שטיפל בה.

 

צפו ברב בניהו שמואלי: החתולים והמחלוקת בין הרב יונתן אייבשיץ והיעב"ץ ותלמידיהם

 

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות