ישועות תהילים

"אני רוצה לומר לכל מי שקורא אותי, אל ייאוש"

אחד הכוחות החזקים ביותר בטבע הוא אהבת אם, סיפור הישועה של א', אשר היא ובעלה עשו הכל כדי לסייע לבנם, הוא הוכחה נפלאה לכך


06/09/20 | י"ז אלול התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"כבר שנים אני מחוברת אליכם" פתחה א. את סיפורה, "אני לא זוכרת אם קיבלתי את הודעת הוואטסאפ שלכם או את הניוזלטר היומי, אבל מה שתפס את תשומת הלב שלי הייתה האפשרות לקרוא מדי יום פרק תהילים לישועתו של אדם אחר. כך התחלתי, ולאחר מכן נרשמתי לסבב 'כל המתפלל' והתפללתי במשך 40 יום עבור אדם אחר שנזקק לאותה ישועה שנזקקתי לה אני. מאז, במשך השנים, השתתפתי בסבבי "כל המתפלל" וברוך השם זכיתי לראות ישועות רבות".

"סיפור הישועה האחרון שלנו התרחש בסבב כל המתפלל הקודם, שהסתיים בחג השבועות. נרשמתי לסבב 'כל המתפלל' כדי שנזכה למכור את הדירה שלנו. בני נקלע למצוקה כלכלית קשה ואנו כערבים לו נדרשנו לשלם חובות גדולים, סכום הכסף שהיה לנו לא הספיק ונאלצנו למכור את הדירה שלנו. חודשים ארוכים ניסינו בעלי ואני למכור את הדירה, אבל אני מניחה שכולם יודעים שלא פשוט למכור דירה בזמן מגיפת הקורונה, לפני מס' חודשים פנינו למתווכת שטרחה רבות כדי להביא למכירת הדירה, אבל מה שהיא לא עשתה לא צלח. הגיעו אנשים, חלקם לא רצו את הדירה, אחרים שרצו התחרטו לאחר מכן, ואז פתאום שקט, אף אחד לא הגיע לראות את הדירה".

"בשלב הזה נרשמתי לסבב 'כל המתפלל' על הדירה והתפללתי מדי יום. באחד הימים הגיע לבקר אותנו אחד מחבריו של בעלי, ובעלי שטח בפניו את הקשיים שלנו. אנחנו אנשים שמקפידים לשלם בזמן כל חוב שיש לנו, לא רצינו להגיע למצב בו לא נוכל לשלם חובות בזמן או שחלילה נוכרז כפושטי רגל, היינו ממש רגע לפני קריסה, הוא הסביר לחבר שלו כמה חשוב לנו למכור את הדירה כדי שנוכל להחזיר את החובות במועד שנקבע ולא להישאר חייבים חלילה. הוא גם סיפר לו שאת הדירה הזו רכשנו במיטב כספנו לפני 30 שנה, ובמה אנחנו מתגררים כל השנים. ולמרות הקושי שיש לנו להפרד ממנה, אנו לא מוכנים להישאר חייבים. בינינו לבין עצמנו, אני ובעלי חיפשנו דרך למכור את הדירה ולהישאר לגור בה, אנחנו לא זוג צעיר. שנינו כבר בסוף העשור השישי לחיינו ולא היה לנו מושג לאן אנחנו יכולים לעבור".

"כבר למחרת, הגיע החבר של בעלי וסיפר שמצא קונה לדירה שלנו, זה היה ממש סמוך לחג השבועות, במהלך 40 ימי התפילה בסבב. לא רק זאת, הוא אף אמר לבעלי 'אתם תשארו בדירה שלכם ותשכרו אותה', דבר לא מובן מאליו כלל, בטח לא בתקופה הכלכלית הלא פשוטה שיש בארץ עקב מגיפת הקורונה. כיוון שהייתה לנו מתווכת שעמלה בחודשים האחרונים על מכירת הדירה, פניתי אליה ועדכנתי אותה שמצאנו קונה לדירה, לא דרכה. הסברתי לה גם שלא אוכל לשלם לה עבור העבודה שלה, למרות שטרחה עבורנו במשך חודשים ואני מעריכה מאוד את העבודה שלה, משום שאנחנו נזדקק לכל שקל מהתשלום עבור הדירה כדי לשלם את החובות".

"המתווכת ביקשה שהות של שבוע, כדי לנסות למכור את הדירה. היא כבר עבדה שלושה-ארבעה חודשים, ומקובל לשלם עמלה כשמוכרים את הדירה. כשראתה לאחר שבוע שהיא לא מוצאת קונים היא ציינה שלא תגבה מאיתנו שכר על עבודתה. מכיוון שחלף זמן ותשעה באב עמד בפתח, המתנו עד לאחריו כדי לחתום על החוזה. זכינו למכור את הדירה במחיר השוק, וזכינו, הקונה משכיר לנו את הדירה במחיר הרבה יותר נמוך ממחיר השוק. אבל הנס הגדול שקרה לנו היה שהמחיר שקיבלנו בעבור הדירה שלנו היה בדיוק סכום החוב שהיינו צריכים להחזיר. קיבלנו מהקונה את הכסף ממש ברגע האחרון, כשלא האמנו שיהיה לנו מאיפה לתת את הכסף וזכינו לשלם את החוב במועד".

"אין לי ספק שזכינו למכור את הדירה במועד ובתנאים האמורים בזכות סבב התפילות. זכינו גם למכור את הדירה וגם להישאר בה. נכןו שזו כבר לא הדירה שלנו וזה לא קל, אבל ראינו את כוח התפילה. לכל אורך התקופה בעלי התפלל וביקש מבורא עולם שלא יאלץ אותנו בגילנו לעזוב את הדירה. כלל לא מובן היום שאפשר למכור דירה במחיר הרצוי. ואף כי לא פשוט לעבור בגילנו את מה שאנחנו עוברים, ובטח לא לוותר על הדירה בה חיינו 30 שנה, הקדוש ברוך הוא הושיע אותנו וזיכה אותנו למכור אתה דירה ולהישאר לגור בה".

"גם לסבב התפילות הנוכחי נרשמנו, א' מספרת, "אני ובעלי מתפללים על הבן שלנו. עשינו הכל בשביל לסייע לו ואנחנו רוצים שיהיה לו טוב. אנחנו מתפללים לנחת מהילדים, לפרנסה ולזיווג הגון לבננו", לפני סיום א' מבקשת לפנות לקוראי אתר 'מוקד תהילים ארצי' ישירות: "אני רוצה לומר לכל מי שקורא אותי, אל ייאוש. זה לא מובן מאליו שהצלחנו למכור את הדירה עכשיו. במשך חודשים אף אחד לא הגיע לראות את הדירה, לאנשים אין היום כסף לקנות דירה. ולא רק שמצאנו קונה ששילם לנו את המחיר המבוקש, הוא אפילו מאפשר לנו להישאר לגור בדירה תמורת סכום נמוך, ועוד כזה שמאפשר לנו לעמוד בתשלומים שנותרו לנו. בעלי ואני הורדנו דמעות. פנינו לקדוש ברוך הוא ואמרנו לו, הכל ממך, אתה נותן ואתה עושה. לאן שתוביל אותנו, אנחנו נלך, הכל בידיים שלך. לי היו גם רגעים של כעס, אני לא יכולה להגיד שלא, אבל מיד התעשתתי והמשכתי להתפלל. גם ברגעים הכי קשים שלי, לא הפסקתי לקרוא תהילים. ובסבב 'כל המתפלל' התמדתי בקריאת התהילים 40 ימים רצופים. התפילות עוזרות, הבכי, התחנונים לקדוש ברוך הוא שישמע אותנו. עכשיו אני מתפללת שגם הבן שלי יזכה לישועות שהוא צריך".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות