ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

הסיפור המרגש של יאיר לא יותיר עין יבשה אחת ומוכיח שוב את כוחה של התפילה לחולל ניסים של ממש


09/12/21 | ה' טבת התשפ"ב
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

הסיפור שזכינו לשמוע מיאיר (שם בדוי) ריגש אותנו במיוחד, הוא מוכיח שוב עד כמה גדול כוחם של מצוות כיבוד הורים ואמונה לחולל ניסים במקרים שהרפואה כבר התייאשה מהם:

"אמא שלי עלתה לארץ בגיל 10", יאיר פתח את סיפורו, "היא ניצולת שואה שעלתה לארץ בשנת 1948 עם אמה האלמנה ושני אחיה הקטנים. אביה של אמי נפטר כשהייתה בת 6. סבתי, אמה של אמי, הייתה אישה קשת יום ואמי נאלצה לעזור בפרנסת הבית כבר כשמלאו לה 12. היא הייתה נוסעת מעיר מגוריהם לתל אביב כדי לעבוד אצל משפחה וחוזרת לבית רק בסופי שבוע, על מנת להביא כסף ואוכל. בגיל 16 היא הכירה את אבי ונשאה לו ובגיל 17 כבר הפכה לאם. הורי הביאו לעולם יחד שישה ילדים: שלושה בנים ושלוש בנות. כשהם גדול מעט, אמי יצא לעבוד כדי לסייע לאבי לפרנס את המשפחה שלנו. לאמא שלי היה מוסר עבודה גבוה שהיא הנחילה לכל ילדיה, היא גם הייתה אדם מאמין מאוד. היא נהגה להתפלל הרבה לרבי שמעון בר יוחאי ותמיד האמינה כי יהיה טוב. אמי עבדה עד גיל 73, היא עבדה בקיבוצים בסביבה, במועדוני קשישים, ניקתה, בישלה כל מה שצריך כדי להביא פרנסה הביתה. למדנו ממנה איך להיות תחזקים בחיים".

"במהלך השנים אמא שלי איבדה שנייים מבניה, לפני 29 שנה את אחי הגדול, שהיה אז בן 27, ולפני שנתיים וחצי אח נוסף שהיה בסוף שנות ה-50 לחייו ונפטר ממחלה כשהוא מותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. אחרי מותו של אחי, לפני שנתיים וחצי, החל מצבה הבריאותי של אמי שהיתה אז בת 82, להתדרדר במהירות. לפני כשנה וחצי הגיעה אמי לבית החולים כשהיא מתקשה לנשום. גילו לה בעיה בריאות והיא אושפזה ל-10 ימים. היא שוחררה הביתה לאחר מכן כדי לראות האם היא מסתדרת בבית עם מכשיר חמצן שהיא נאלצת לשאת אתה מאז, אבל חזרה לבית החולים לאחר יממה אחת בלבד. שלושה ימים מאוחר יותר קיבלתי טלפון מבית החולים שאמי מורדמת ומונשמת במחלקת טיפול נמרץ, מאז לא עזבתי אותה".

"בימים בהם שהתה בטיפול נמרץ בבית החולים ביליתי כל רגע אפשרי בקריאת תהילים, עמדתי וקראתי תהילים מעל ראש וכשהוציאו אותי מטיפול נמרץ בשעת הטיפול לחולים, הייתי יושב בספסל שמחוץ למחלקה וממשיך בקריאת התהילים. הרופאים העריכו שיקח לאמי זמן רב להתעורר אבל לאחר 48 שעות היא התעוררה. בשלב הזה החליטו להעביר אותה מטיפול נמרץ למחלקה והיא נגמלה מהנשמה. היא הצליחה להשאר בגמילה מהנשמה במשך חודשיים". 

"היא שוב אושפזה וכשהגיע הגל השני של הקורונה לא אפשרו לבני המשפחה, ואני בתוכם, לשהות ליד אמי כלל. כשחזרנו לבקר אותה גילינו שמצבה הוסיף להתדרדר והפעם לא רק פיזית אלא גם קוגניטיבית. אמי הפכה לדמנטית והוחזרה להנשמה. מרגע זה עזבתי את עבודתי והתחלתי לשהות לצדה מדי יום, זה המעט שאני יכול לעשות כדי להחזיר לאמי שכל חייה העניקה לי תמיכה נפשית וחומרית ללא גבול. בשלב הזה אמי הועברה למוסד סיעודי גריטארי אליו הגיע עם פצע לחץ עמוק שהרופאים העריכו כי לא ניתן יהיה לרפא. לצד הפצע היא סבלה מזיהומים נוספים וחום גבוה. המשכתי להתפלל ולקרוא תהילים מדי יום. באותם ימים חיפשתי להתחזק באמונה והגעתי אל האתר שלכם, "מוקד תהילים ארצי" באינטרנט". 

"שוחחתי אתכם, תרמתי ואני ממשיך לתרום מדי חדש, ולרגע לא הפסקתי להתחזק ולהתפלל. התחלתי לראות ישועות בבריאותה של אמי בכל התחומים. במהלך השנה, לאט לאט, החל מצבה של אמי להשתפר. בחנוכה האחרון (תשפ"ב) פצע הלחץ של אמי, זה שהרופאים אמרו שלעולם לא ניתן יהיה לרפא לגמרי, נרפא לחלוטין. הרופאה שבדקה את אמי ציינה כי מעולם לא נתקלה במקרה כזה. בשלב הזה אמא שלי התגברה על הזיהומים והחום וגם המצב הקוגניטיבי שלה החל להראות סימנים ראשונים של שיפור. מאישה שלא הייתה מודעת כלל לסובב אותה ולא יכלה לתפקד עצמאית היא חזרה לעשות פעולות מודעות: להסתרק, להתאפר, לענות לטלפון, פעולות פשוטות שכלל לא ידעה איך לעשות. בימים האחרונים ממש היא גם חזרה לכתוב. בתחילה את שמה ואחר כך התחילה לעשות רשימת קניות. מיום ליום אני רואה יותר ניסים, ברוך השם. אמי עדין לא הולכת לבד או אוכלת לבד, אבל היא חזרה לתקשר וערנית בחודשיים האחרונים".

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה. אני רוצה לקדש את השם ולומר להם שיש רק אחד שמחליט, בורא עולם למעלה, ורק הוא יודע מה יהיה. אמי עדין נזקקת להנשמה אבל אני מאמין שתצליח להגמל. הרופאים לא ממהרים לגמול אותה משום שהם אומרים שזו תהיה רק גמילה זמנית, אבל אנחנו זכינו לראות ניסים בבריאותה של אמי ואני מאמין שבעזרת השם נזכה לראות את אמי גמולה לגמרי מהנשמה".

"אני חוזר בתשובה כבר הרבה שנים", יאיר עוצר את שטף דיבורו, "כל חיי הייתי אדם מאמין, בשנתיים האחרונות התחזקתי והתקרבתי מאוד לקדוש ברוך הוא. אני בסוף שנות ה-40 לחיי, גרוש ואב לילד ורוצה להקים משפחה שוב. ואני שמח ומודה להשם על הכל. אני חושב שאנחנו צריכים להודות לשם בכל יום, על כל דבר קטן. על זה שאנחנו קמים בבוקר, על זה שאנחנו נושמים... הפסדתי את הפרנסה שלי כדי להיות לצד אמי, כי אני נטו אתה ולא עושה כרגע שום דבר אחר בחיים. אמא שלי העניקה לי המון בחיים, בחומר וברוח, וזו הכרת הטוב שלי אליה. אני מאמין שבעזרת השם גם הזוגיות שלי תגיע. אני מאמין שאני עושה רק טוב ועושה את זה בלב שלם. למרות שנפשית התקופה הזו קשה ולא פשוטה, אני מתחזק וקורא הרבה מוסר, מתפלל ועושה התבודדות. לשלוש אחיותי קשה מאוד לראות את אמי, הן פחות מאמינות ממני. אין בינינו ויכוחים ומחלוקות והן מקפידות לבקר את אמי בכל שבוע".

לפני סיום יאיר מספר על חלום שחלם על אחיו הגדול שנפטר לפני 29 שנים, כשיאיר עצמו היה רק בן 19: "חלמתי עליו. שהוא מחייך. מאיר פנים, לבוש חליפה יפה ומחבק אותי חזק חזק. נבהלתי מאוד מן החלום אבל אחר כך למדתי לדעת כי חיבוק של קרוב שנפטר בחלום מסמן על אושר שיגיע ופרנסה שתגדל. אני מאמין שהוא גם בא להוקיר והלגיד לי כמה טוב אני עושה לאמי". יש לו גם פניה ישירה לקוראי האתר: "אני רוצה למסור למי שקורא אותי להאמין. באמת. באמונה שלמה. תמיד להגיד 'יש ניסים'. מי שמאמין בניסים  - יקרו לו ניסים. צריך להודות הרבה להשם על הדברים הכי פשוטים, הכי קטנים. וכל הזמן לבקש מהשם נס מעל הטבע. להתחנן, גם בדמעות, זה עוזר. בערב 'זאת חנוכה' ישבתי מול החנוכיה ולא הפסקתי להוריד דמעות. למחרת אמי התחילה לכתוב. אמונה,דמעות, שערי דמעה לא ננעלו, תאמינו בניסים, זה קורה"

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

 

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה.
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

לפרטים לחצו כאן

 

 

תְּפִלָּה לִבְרִיאוּת מֵהַחִידָ"א הַקָּדוֹשׁ - תְּפִלָּה לַחוֹלֶה לחצו כאן >>>

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ישועות תהילים

"זכיתי להכיר אותו מקרוב ולראות איך הקב"ה שלח לי את הנשמה התאומה שלי"

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות