ישועות תהילים

"בזכות התהילים היה נס גדול, אני ממליץ לכולם על מוקד התהילים"

"תודה לאל, יש ניסים בשמיים. בזכות התהילים היה נס גדול, אני ממליץ לכולם להצטרף לאלפי קוראי התהילים של 'מוקד תהילים ארצי'"


19/11/19 | כ"א חשון התש"פ
בריאות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"יש לי חבר בעבודה, אורן, חבר טוב". משה פותח את דבריו, "במוצאי שבת שעברה הוא הרגיש כאבים חזקים מאוד בחזה ואמבולנס פינה אותו לבית החולים אסותא באשדוד, שם הוא עבר ארבעה צינורתים אך דבר לא עזר. הוא המשיך להרגיש מיחושים בחזה, והועבר לתל השומר".

"ביום ראשון כשהגעתי לעבודה" משה מספר נרגש, "מקום עבודה שהוא כמו משפחה, בו אנחנו עובדים יחד 25 שנה, כל העובדים דאגו לאורן כי מצבו היה קריטי". אמרתי להם, הוא מוסיף בהתרגשות: "יש אלוהים בשמים, הרופאים שליחים ויש אחד למעלה. אני אדם מאמין ומתפלל, אני מקבל בכל יום מ-'מוקד תהילים ארצי' פרק תהילים יומי. אני כל יום קורא את זה, זה ניסים של ממש".

"ביום ב', כשהיית בצפון, שוחחתי עם אשתו של אורן ובני משפחתו, כולם היו באאוט. התקשרתי למוקד תהילים, על מנת לבקש שיתפללו עבור אורן ולברך את אורן שהיה במצב קריטי. שוחחתי עם הרב מנדל  בלילה והוא בירך אותו". 

"למחרת הגעתי לבית החולים," ממשיך משה בסיפורו. "אורן היה מונשם ומורדם, ללא הכרה. הרופאים ציינו שאם עד יום ה' לא יתעורר, יקבל לב מלאכותי. ראיתי שהמשפחה מרוסקת," משה מציין, "אמרתי לאשתו: 'היום יתפללו למענו תהילים 50,000'. וביקשתי ממנה ומבתה להתפלל. הפרק היה 'על נהרות בבל'. יצאתי משם בצהרים".

"נסעתי להתפלל מנחה" ממשיך משה בסיפורו, "הם עדין היו כולם באאוט, אשתו, בתו, אחיו, אחיותיו. כל המשפחה מרוסקת. כשיצאתי מתפילת מנחה קיבלתי מאשתו הודעה" ההתרגשות של משה מגיעה לשיאה, נמצא לו לב. 'בלילה עושים השתלת לב' היה כתוב בהודעה מאשתו של אורן. הניתוח ארך 14 שעות, ואתמול הוא חזר להכרה".

"אולי שמעת על המקרה הזה," משה עוצר את סיפורו ופונה אלי, "תייר שביקר בסחנה וטבע אביו הגיע באותו לילה ואמר שכיוון שאין מה לעשות יתרמו את איבריו. אורן היה הראשון לקבל את הלב".

"היום ביקרתי בבית החולים", מסיים משה את סיפורו: "איש לא מורשה לבקר אותו עדין פרט לאשתו. אשתו נכנסה אליו. הוא פתח את העיניים, תודה לאל, ביקש משקפיים, ביקש שירטיבו את שפתיו, הוא עדיין לא יכול לשתות, ולחץ את היד של אשתו. כל המדדים טובים".

משה מבקש להוסיף דבר מה נוסף: "תודה לאל, יש ניסים בשמיים. בזכות התהילים היה נס גדול, אני ממליץ לכולם להצטרף לאלפי קוראי התהילים של  'מוקד תהילים ארצי'".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com לקראת סיפורי הישועה של גולשי האתר, לחצו כאן.

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות