ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

אסנת פנתה אלינו כדי לשתף בניסים שאירעו לה במהלך ההחלמה מהמחלה בזכותם היא יכולה לפרסם את הנס כיום


09/12/21 | ה' טבת התשפ"ב
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

אסנת (שם בדוי) מתגוררת בעיר גדולה בדרום. היא נשואה ואם לשתי בנות בגיל ההתבגרות. במקצועה היא מורה ושנים רבות לימדה בתיכון. היא כתבה לנו כדי לפרסם את הנס שאירע לה השנה:

"לאתר 'מוקד תהילים ארצי' הגעתי לפני כ-3 שנים" סיפרה לנו, "במהלך השנים הללו חלה אחי במחלה וב'מוקד תהילים ארצי' התפללו עליו. ברוך השם הוא זכה שנעשה לו נס והטיפול שלו שתוכנן בתחילה לחצי שנה הסתיים לאחר שלושה חודשים בלבד".

בחודש מאי השנה, בדיוק במהלך מבצע "שומר החומות", גילתה אסנת כי היא חולה במחלה: "אני בשנות ה-50 לחי ובורא עולם עשה לי נס. הקב"ה כיוון אותי והלכתי לבדיקה תקופתית המומלצת לנשים בגילי. במהלך הבדיקה גילו אצלי ממצא חשוד ונשלחתי לבדיקה נוספת בה מסר לי הרופא כי הממצא קל יחסית. הודתי לקדוש ברוך הוא באותו הרגע על כך שזכיתי ללכת ולהבדק בזמן".

"כחודש לאחר מכן נאלצתי לעבור ניתוח. לבנותי סיפרתי שהיה ממצא חשוד ושאני מקבלת טיפול תומך, כדי לא לגרום להן לדאגות או צלקות נפשיות בעתיד. הניתוח הסתבך והוביל לדימומים במשך שבועיים. דווקא ברגעים הללו הרגשתי את בורא עולם, הבנתי שהדימום ממתיק את הדינים ובאמת ברוך השם התבשרתי בבית החולים במהלך ההחלמה כי החשש שהיה לרופאים שקיימת בעיה חמורה התבדה אבל הם ישלחו את הממצא שהתגלה לבדיקה בארצות הברית. בזמן שהמתנתי לתשובה עברתי סבב של טיפולים בבית החולים".

"לפני הניתוח", אסנת מספרת, "פניתי ל'מוקד תהילים ארצי' כדי שתתפללו למעני. הרב מנדל התקשר אלי ונתן לי את הטלפון של הרב פישר והציע שאבצע את הניתוח ובעז"ה הכל יהיה בסדר. אחרי הניתוח, בזמן ההמתנה לתשובה בבית החולים, הרב מנדל התקשר אלי והרגיע אותי. שבועיים לאחר שנשלחה הבדיקה לארצות הברית נעשה לי שוב נס גלוי, התקבלה תשובה שאין צורך בטיפולים נוספים, ישתבח שמו לעד. בנר האחרון של חנוכה נערוך מסיבת הודיה ואני עושה הכל כדי לפרסם את הנס".

"אני רוצה להודות לכם על כל התפילות שהתפללתם בכותל לרפואתי. בזכות התפילות זכיתי בישועות, אין עוד מלבדו. אני יודעת שהייתה ועדיין יש השגחה פרטית. אתם הצינור שהוביל אותי למה שאני היום. אני רוצה להודות גם על הליווי והקשר האישי, לתמר הנפלאה שמתקשרת לשאול לשלומי ולשלום משפחתי. אני מודה לבורא עולם שהפגיש אותי אתכם, תמשיכו להפיץ את סיפורי הניסים"

אסנת מסיימת את דבריה בבקשה: "חשוב לי שתפרסמו את סיפור הישועה האישי שלי, כדי להדגיש לקוראות כמה חשוב לעשות את הבדיקות המומלצות לנשים. הן יכולות להציל חיים וזו לא סתם קלישאה. הבדיקה היא השתדלות ואחר כך "הַשְׁלֵךְ עַל יְהוָה יְהָבְךָ וְהוּא יְכַלְכְּלֶךָ". אני מזדהה מאוד עם הפסוק הזה. נתתי לבורא עולם לנהל את הדברים. היום אני מבקשת בתפילות שלי שהמחלה תהיה מאחורי ולעולם לא תשוב".

 

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

 

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה.
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

לפרטים לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ישועות תהילים

"זכיתי להכיר אותו מקרוב ולראות איך הקב"ה שלח לי את הנשמה התאומה שלי"

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות