ישועות תהילים

"היא סיפרה שפגשה את אביה למעלה בשמים וגם הוא נלחם בשבילה"

ל"מוקד תהילים ארצי" מגיעות עשרות שיחות טלפון מרגשות ונציגיו זוכים לשמוע סיפורי ישועה מדי יום ב"ה, אבל הסיפור שמופיע בכתבה הבא הותיר את כולנו מצומררים


30/06/20 | ח' תמוז התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"אני רוצה להגיד ל'מוקד תהילים ארצי' תודה רבה על ההקדשה, תודה שאתם נרתמים לעזרה כל פעם מחדש, תורמים מזמנכם ונותנים את כל כולכם להצלת האנשים על ידי התפילות. שהשם יברך אתכם ויתן לכם כוחות, ובעזרת השם נחזיר לכם רק בשמחות".

הסיפור הבא עשה דרך ארוכה עד שזכיתי לשמוע אותו בעצמי. קרן (שם בדוי) התקשרה ל"מוקד תהילים ארצי" כדי להודות על התפילות הרבות שנישאו עבור שכנתה, אשר הייתה בחוסר הכרה וברוך השם זכתה להתעורר. הנציג שענה לה במוקד הפנה אותו לעורך האתר על מנת שנוכל לזכות את הרבים בסיפור הישועה המצמרר והמרגש שאתם עומדים לקרוא:

"אנחנו גרים במקום קטן" פתחה קרן את סיפורה, "כולם מכירים את כולם. גדלנו ביחד וגם אם לא היינו באותה קבוצת גיל, כולנו שומרים על קשר במהלך השנים. לאחותי הגדולה יש חברה טובה בת המקום, הן גדלו יחד וההורים שלנו מכירים היטב. אחותי והחברה שלה בשנות הארבעים לחייהן, אנחנו לא משפחה, אבל הישוב שלנו הוא כמו משפחה אחת גדולה. באחד הימים קיבלה אחותי טלפון מחברתה הטובה, היא ביקשה מאחותי בבכי להתפלל עבור אחותה אשר הייתה במצב של מוות קליני: 'תתפללו בשבילה שתתעורר ותחזור אלינו'. אחותה של חברתי בשנות החמישים לחייה, היא התגרשה לאחרונה ומגדלת את ילדיה בעצמה".

"אני לא זוכרת איך הגעתי ל'מוקד תהילים ארצי' לראשונה, זה היה לפני כמה שנים. אחותי שלחה לי קישור לאתר ומאז אני בקשר עם המוקד. אני משתתפת בסבבי כל המתפלל וברוך השם ראינו ישועות. במקרה הזה, אני התקשרתי ל'מוקד תהילים ארצי' כדי שיתפלו למענה. זו הייתה הזדמנות טובה לבקש מכם להתפלל ולזעוק, המון אנשים מחוברים אליכם. כולנו נרתמנו, כל הישוב נרתם, כל אחד עשה את שלו בדרך שלו. אחרי חודש היא התעוררה וחזרה אלינו. כשהיא התעוררה היא ציינה שוב ושוב את המשפחה שלנו".

כשאני שואלת אותה איך נודע לה שהמילים הראשונות שהוציאה היו שם המשפחה שלהם, היא מספרת לי: "המשפחה שלי מחוברת מאוד מאוד לקבר רחל. הם שלחו לכל אחת מאיתנו, לכל האחיות ולאמא שלי, מזוזה של רחל אימנו. לכל אחת מאיתנו יש בביתה מזוזה של רחל אימנו. אנחנו אנשים מאוד מאמינים. אנחנו שומרים שבת ומאמינים בניסים ובישועות של הקב"ה. אנחנו מאמינים כי הכל לטובה, גם כשנראה לנו שהמצב קשה, הכל לטובה, הכל בהשגחה פרטית והכל מלמעלה. באחד הימים כשהייתי בביתי הרגשתי שמשהו מנחה אותי להעניק לה את המזוזה של רחל אימנו, כדי שתתעורר ותפקח עיניים. מיד התקשרתי לאחותה ואמרתה לה ללכת לאמא שלי ולבקש ממנה את המזוזה של רחל אימנו ואת השמן של הרפואה, למרוח עליה ולזעוק לרחל אימנו, לבקש ממנה להיות מליצת יושר עליה, ביקשתי ממנה שלא יפסיקו להתפלל כי בסוף הם יראו ישועה".

"מיד לאחר שנתנו להחזיק את המזוזה של אמא מקבר רחל אמנו," קרן מספרת בהתרגשות, "היא התעוררה. היא החזיקה את המזוזה של רחל אימנו שקיבלה מאימי וצעקה את שמנו כשהתעוררה. היא סיפרה ששמעה למעלה שאומרים את שם המשפחה שלנו כשמתפללים. היא סיפרה שראתה שמתפללים עליה, מתפללים לרפואתה, שימתיקו את הדינים מעליה. היא סיפרה שפגשה את אביה למעלה בשמים וגם הוא נלחם בשבילה, בשביל שתחזור לכאן. זה היה ארוך ומתמשך".

"ברוך השם, בורא עולם עשה לנו נס והיום היא איתנו, בריאה, מתפקדת, מתהלכת כרגיל, מדברת. כאילו לא היה כלום. היא לא הראשונה שהמזוזה הזו עזרה לה, היא עזרה לעוד אנשים".

לפני סיום קרן מבקשת לפנות ישירות לקוראי האתר: "אני רוצה למסור לקוראי 'מוקד תהילים ארצי' שלא יפסיקו להאמין בבורא עולם. יש ניסים, יש ישועות, וחשוב מאוד שתהיה אמונה שלמה בקדוש ברוך הוא. יש בורא לעולם. ויש ניסים. שווה לקרוא מהלב ומהנשמה, לזעוק לבורא עולם, כי הוא מקשיב. גם אם נדמה לנו שהוא לא מקשיב, ביום מן הימים זה מתגשם. בסוף כולם זוכים לראות ישועות. כל מה שקורה, לא לשכוח שהכל לטובה, הכל משמיים.

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות