ישועות תהילים

ישועה נוספת מהתהילים: "הקדוש ברוך הוא רצה שנתפלל על אחרים כדי שתפילתנו תענה"

עשינו המון השתדלות רוחנית, מספרת רבקה, אבל כנראה שהקדוש ברוך הוא רצה שנתפלל על אחרים כדי שתפילתנו תענה.


14/11/19 | ט"ז חשון התש"פ
כל המתפלל

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"אנחנו מתגוררים בשכירות בבית שמש ויש לנו דירה שקנינו להשקעה בקרית גת, אותה אנו משכירים", כך פתחה רבקה את דבריה. "במשך הרבה שנים השוכרים שלנו גרו שם ללא תלונות ובעיות. בשנה שעברה, תשע"ט, בסביבות חודש סיון היו מספר תיקונים שהצטרכנו לערוך בדירה. בעקבותיהם שקלנו למכור אותה, אך זה לא הלך. בנוסף, באורח מפתיע מאוד הודיעו לנו השוכרים שהם עוזבים את הדירה, לאחר שהתגוררו שם שנים ללא שום תלונות. ואנו נותרנו עם דירה ריקה."

"במשך שלושה חודשים עמדה הדירה שלנו ללא שוכרים, ואנו נדרשנו לשלם גם שכירות על הדירה בה אנו מתגוררים וגם משכנתא על הדירה שאנו משכירים. אחרי הוצאת כספים רבים על שיפוץ הדירה, נותרנו עם דירה ללא דורשים. פרסמנו את הדירה ושוכרים פטנציאלים רבים הגיעו לראות אותה ואף הביעו עניין והתלהבות, אך איש לא שכר אותה". רבקה מספרת ומוסיפה: "משמים נדמה היה לנו כי הקדוש ברוך הוא ממתין למשהו שלא ידעו לנו, ומונע מאיתנו להשכיר את הדירה, אף על פי שבאיזור הדירות נחטפות".

שוכר אחד זכור לרבקה במיוחד מאותה התקופה: "אחד השוכרים הפוטנציאלים שהגיע לראות את הדירה אף ציין כי למרות שהבית משופץ באופן נפלא, המטבח מוזנח מדי ואיש לא ירצה להשכיר אותו".

הישועה של רבקה ובעלה הגיעה בעקבות מייל שקיבלה ממוקד תהילים ארצי, וכך היא מספרת: "לקראת סוף חודש אב תשע"ט, קיבלתי מייל ממוקדם תהילים על סבב 'כל המתפלל' וכשנכנסתי לאתר ראיתי שהוגדרה שם גם אפשרות לברכה והצלחה בנושא דיור. כאישה מאמינה פניתי לקדוש ברוך ואמרתי:'איני יכולה להחליט מה טוב עבורי', ההגדרה ברכה והצלחה בנושא דיור התאימה לי משום שהקדוש ברוך הוא יודע מה טוב לי."

"לאחר שנרשמתי קיבלתי שם אחר להתפלל עליו לברכה והצלחה בנושא דיור, והתפללתי מראש חודש אלול ועד ליום הכיפורים. בחודש אלול לא התרחשה שום התקדמות בנושא הדירה, מעט מאוד אנשים התעניינו וגם אלו שגילו עניין, הטילו ספק באפשרות שישכרו את הדירה בתקופת החגים, תקופה לא פשוטה לאיש, ולנו היו הוצאות מרובות".

"בראש השנה התפללתי וקראתי תהילים ושוב ביקשת מהקדוש ברוך הוא בתפילה חזקה שיעזור לנו בנושא הזה. ואז, ממש יום אחרי ראש השנה, ממש לקראת סיום יום ה-40, התקשר מישהו שרצה לסגור חוזה. לא סגרנו איתו, משום שבמהלך המגעים איתו קיבלנו שיחת טלפון מהשוכר שהעיר לנו על מצב המטבח וציין כי הוא רוצה לסגור חוזה. כשצינו שאנו במגעים עם שוכר אחר ציין שימתין. למחרת קיבלנו שיחת טלפון נוספת משוכר פוטנציאלי שלישי, וכך נוצר מצב שדירה שלפני שלושה חודשים איש לא גילה בה עניין, הפכה לדירה ששלושה אנשים רבים על הזכות לשכור אותה".

"יום לפני יום הכיפורים, היום ה-40 לסבב 'כל המתפלל', סגרנו חוזה עם הראשון ששלח לנו את החוזה החתום. השוכר היה זה שפנה אלינו בתלונות על מצב המטבח שלושה חודשים לפני כן. ברוך השם השוכרים נכנסו לדירה וחזרה אלינו שלוות הנפש".

"עשינו המון השתדלות רוחנית, אבל כנראה שהקדוש ברוך הוא רצה שנתפלל על אחרים כדי שתפילתנו תענה", מסיימת רבקה את סיפורה.

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com לקראת סיפורי הישועה של גולשי האתר, לחצו כאן.

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות