ישועות תהילים

"’כל המתפלל על חברו נענה תחילה’ זה אמיתי. זה פשוט אמיתי"

"אני מאוד מאמינה בכוח של תהילים. לא תמיד רואים ישועות מיד, אבל פה הרגשתי ממש כאילו כל דבר היה הכי טוב שיכול להיות. אם כבר את בתוך המצב, אז לפחות שיהיה בדרך טובה. גודל הנס הוא מכל הכיוונים"


25/11/19 | כ"ז חשון התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

רחל (שם בדוי) פנתה אלינו על מנת שנפרסם את הנס שאירע לנכדתה לאחר שהתגלה כי היא חולה במחלה. היא פותחת את שיחתנו כשהיא מספרת לי על ההיכרות שיש לה עם האתר "מוקד תהילים ארצי": "כבר שנים אני עוקבת אחר הפרסומים של "מוקד תהילים ארצי" וקוראת תהילים מדי יום. בכל פעם שאני זקוקה לישועה אני נרשמת לסבב כל המתפלל, ותמיד זוכה לראות ישועות".

את סיפור מחלתה של נכדתה היא פותחת במילים "הכל קרה במקרה," ומיד מתקנת את עצמה: "אין מקרה בעולם, הכל מאת השם". נכדתה של רחל. מתבגרת צעירה, פנתה לאמה והתלוננה על בעיה נשית. הנכדה נשלחה לבדיקה בה גילתה טכנאית אולטרסאונד ממצא לא תקין ושלחה אותה להמשך בדיקות בבית החולים. "בבית החולים לא מצאו דבר ושלחו אותה הביתה", רחל מציינת, "אך רופאת המשפחה שלה התעקשה שנכדתי תיבדק שוב, ושלחה אותה לבדיקות בבית חולים אחר. שם כבר גילו את הממצא והחליטו לנתח אותה".

רחל ממשיכה את סיפורה בהתרגשות, "זה היה נס גלוי. המחלה של נכדתי נדירה, מאוד מאוד נדירה. בכל העולם מגלים רק מקרה אחד או שניים בכל שנה. עלו על זה בטעות ממש. הרופא שניתח אותה ציין כי אם היינו מגיעים מוקדם יותר לא ניתן היה לזהות את המחלה, ואם היינו מגיעים מאוחר יותר, לא ניתן היה לטפל בה. ניסי ניסים ממש".

רחל מספרת שכל סיפור המחלה וההחלמה של נכדתה הוא נס גלוי: "היה חשש לפני הניתוח כי הוצאת הממצא עשויה לפגוע בפוריות של נכדתי. התחלנו לקרוא את התהילים ביום ראשון, ראש חודש אלול. יום למחרת נערך הניתוח. הצליחו להוציא את הממצא בלי לפגוע בפוריות. בניסי ניסים. אחרי הניתוח היה עלינו להמתין חודש כדי לדעת האם הניתוח עבר בהצלחה ולא יהיה צורך בניתוח נוסף. כל הזמן הזה קראנו תהילים, ואני מאמינה שזה ממש עזר. פניתי לקדוש ברוך הוא ואמרתי לו שאם הוא מחזיר לי את הנכדה שלי בריאה ושלמה - אני רוצה לתרום תינוק לעם ישראל, ואתרום לעמותות שמזכות את הרבים. ואז הגיעה תשובה שהכל בסדר. כשהם הלכו לרופא נמסר להם שהיא הראשונה בעולם שהניתוח שלה הצליח בלי לפגוע בפוריות".

רחל ממשיכה את סיפורה: "במוצאי ראש השנה, אחרי שהרופא אמר שהכל תקין, בתי התקשרה אלי ואמרה שהכל תקין. בראש השנה אבי נפל, וכשבתי התקשרה לעדכן אותי לא הייתי מרוכזת, נסעתי לבקר את אבי ובדרך ראיתי שלט ענק של עמותה שמעודדת ילודה, וזה היה מבחינתי מסר מהקדוש ברוך הוא שעלי למלא את ההסכם שלנו. התקשרתי ותרמתי. עכשיו צריך כל שלושה חודשים לעשות בדיקות. ואני רוצה להקפיד לתרום לצדקה לפני כל בדיקה כזו". 

רחל מסיימת את דבריה במסר לקוראי האתר: "אני מאוד מאמינה בכוח של תהילים. לא תמיד רואים ישועות מיד, אבל פה הרגשתי ממש כאילו כל דבר היה הכי טוב שיכול להיות. אם כבר את בתוך המצב, אז לפחות שיהיה בדרך טובה. גודל הנס הוא מכל הכיוונים. אנחנו כל הזמן חיים בניסים, אנו יודעים את זה, אבל לא זוכרים כל הזמן. בסיפור הזה הרגשתי איך הקדוש ברוך הוא מכוון כל נקודה ונקודה. תפילתה של מי שהתפללה לשלומה של נכדתי הייתה בכוונה מלאה. אני מקווה שגם אני עזרתי לה. אני הרגשתי איך ה-40 הימים הללו, כל הימים שקראתי תהילים, איך התכווננתי עד הסוף. 'כל המתפלל על חברו נענה תחילה' זה אמיתי. זה פשוט אמיתי". 

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן.

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות