ישועות תהילים

"כאישה מאמינה, ראיתי בכך סימן מאת השם יתברך"

כל אדם הוא עולם ומלואו, כל סיפור ישועה שאנו זוכים לשמוע ב"מוקד תהילים ארצי" מאיר לנו מחדש את נוכחות של הקדוש ברוך הוא בעולמנו. סיפורה של יעל שהתעקשה להקפיד על דיני טהרת המשפחה מרגש במיוחד


24/08/20 | ד' אלול התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"אשמח לשתף אתכם בסיפור האישי שלי על מנת שיעבור הלאה ויחזק את הרבים" היא ביקשה שנכנה אותה יעל. "אני בשנות ה-30 לחיי, מתגוררת בעיר גדולה בצפון הארץ ונשואה בשנית כבר שנתיים. מנישואי הראשונים יש לי ילד בגיל העשרה. לאחר נישואי השניים, אני ובעלי ניסינו להיכנס להריון, אך ללא הצלחה. לאחר מספר חודשים פנינו לרופא פוריות, אשר בדק ומצא כי ההקפדה שלנו על דיני טהרת המשפחה מפריעה לכניסה להריון. לא מעט אנשים אשר שמעו את חוות דעתו של הרופא, הציעו לי להקפיד פחות על דיני הטהרה, סרבתי. יש לי אמונה חזקה בבורא עולם, ואמרתי לכל מי שייעצו לי לעשות כך, כי כשיגיע הזמן, בעזרת השם, אפקד ואחווה הריון שלם ובריא".

"הרופא שלח אותי למספר בדיקות, לאחריהן נתן לי מרשם לכדורים שאפשרו לי להמשיך ולהקפיד על דיני טהרת המשפחה. לאחר כחודשיים נכנסתי להריון אך הוא הסתיים בשלב מוקדם מאוד. חצי שנה נוספת המשכתי בטיפול אצל אותו רופא, אך ללא הצלחה. ואז הגיעה מגיפת הקורונה, המרפאה בה טופלתי נסגרה והחלטתי לעבור לטיפול אצל רופא פרטי שציין כי עלי לשוב ולערוך מספר בדיקות לפני שאוכל להתחיל בטיפול אצלו. כשקבעתי פגישה להתחלת טיפול הזכרתי לו זאת, והוא נתן לי את ההפניות המתאימות. על פי התוצאות נמסר לי על ידו כי עלי לדחות את תחילת הטיפולים למועד אחר. כאישה מאמינה, ראיתי בכך סימן מאת השם יתברך והמשכתי בשגרת חיי, תוך שאני מקפידה על דיני טהרת המשפחה".

"כששבתי אל הרופא לאחר מספר שבועות, הבדיקות שערך לי העידו כי אני בהריון. לאחר מעקב, בישר לנו הרופא כי מדובר בהריון תקין, ברוך השם. אני מאמינה כי התפילות שלי לקדוש ברוך הוא היו חלק מן הנס שזכינו לו. הגעתי לאתר 'מוקד תהילים ארצי' כשחיפשתי ברשת ברכה לפרי בטן. קראתי מעט על 'מוקד תהילים ארצי' ונרשמתי לקבלת פרק תהילים יומי. כך זכיתי לקרוא מדי יום פרק תהילים לזכותו של אדם אחר. בנוסף, אני מקפידה לקרוא בכל ים את פרקי התהילים לפי התאריך העברי. בזכות האתר זכיתי במצוות הללו, ובהמשך נרשמתי גם לסבבי 'כל המתפלל', בתחילה ל'זרע בר קיימא' ובשני הסבבים האחרונים להריון תקין בעז"ה".

"התהליך שעברתי היה לא פשוט כלל" יעל מסיימת את מכתבה אלינו, "היו לי רגעים בהם הרגשתי שאני נופלת, אך האמונה שלי בבורא עולם התחזקה. ובכל חודש בו גיליתי מחדש שאיני בהריון, אמרתי לעצמי כי הכל מאת השם, ובורא עולם יתן לי את המתנה הזו בזמן המתאים ביותר עבורי. כשאהיה מוכנה לכך. לא מתי שאני חושבת שאני מוכנה, אלא מתי שבורא עולם יודע שאני מוכנה. אני רוצה למסור לכל קוראי האתר, ובייחוד לנשים אחרות הנמצאות במצב בו הייתי, אל ייאוש. 'אֵין שׁוּם יִאוּשׁ בָּעוֹלָם כְּלָל', זה משפט שילווה אותי כל החיים. וחשוב לי להודות גם לארגון 'מוקד תהילים ארצי' שזיכה אותי לקחת חלק בפעילות הקדושה, ואפשר לי לעשות מצוות רבות דרכו".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות