ישועות תהילים

"האמונה והתפילות חזקו אותי אבל החשש לא נעלם"

בדיקה שגרתית שעברה אסתר סמוך לגיל 50 העלתה ממצאים חריגים, מרגע זה הדאגות לא הרפו ממנה, עד שזכתה בכוח האמונה והתפילות לראות ישועה גדולה


10/12/20 | כ"ד כסלו התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

היא מדברת מהר וההתרגשות נשמעת בקולה. חשוב לה לספר את הסיפור במלואו מבלי לשכוח דבר, היא רוצה שאכתוב את הדברים כהוויתם כדי שתזכה לפרסם את הנס ולהודות לקדוש ברוך הוא: "תקראי לי אסתר," היא פותחת את דבריה. "אני מתגוררת במרכז הארץ ומתקרבת לגיל 50. אני ובעלי נישאנו בגיל יחסית מאוחר, לפני 20 שנה, ויש לנו שתי בנות (בת 15 ובת 10 בקרוב). ברוך השם".

"ברוך השם, זכיתי להיות בריאה כל חיי. אני מקפידה לעשות את הבדיקות התקופתיות שלי ולכן התחלתי בבדיקות סקר לפני כשנתיים ונתבקשתי לחזור עליהן גם השנה, משום שאני מתקרבת לגיל 50. ערכתי את הבדיקה האחרונה בבית חולים פרטי הסמוך למקום מגורי, בניגוד לבדיקה הקודמת, הפעם נתבקשתי להמתין ולאחר מכן נאמר לי כי עלי לחזור עליה. עם סיום הבדיקה החוזרת, נשלחתי לעשות ביופסיה. מרגע זה הייתי במתח נוראי".
 

"אני אדם מאמין, לכן עבדתי על עצמי להתחזק באמונה. לצד העבודה הזו, פחדתי. חברה טובה שעובדת עם מומחה בתחום, הצליחה לקבוע לי תור אצלו מהיום להיום, והוא ליווה אותי בתהליך. הוא גם נתן לנו את מספר הטלפון הסלולרי שלו, למקרה הצורך. בדרך למרפאה, צלצלתי ל-'מוקד תהילים ארצי' וביקשתי לשוחח עם הרב מנדל. ענה לי נציג, וביקשתי בדחילו ורחימו להעביר לרב בקשה לקבל ממנו ברכה. כבר בדרך חזרה מהמרפאה, קיבלתי שיחת טלפון ועל הקו היה הרב מנדל בכבודו ובעצמו. הוא ביקש לדעת איך הייתה הבדיקה, כמו אבא טוב. כי שיתומה מהורים לדאגה שלו הייתה משמעות גדולה עבורי. בסיום השיחה, ביקש ממני לעדכן אותו בתוצאות הבדיקה כשתהיינה".


"זכיתי, ואת בדיקת הביופסיה ערכה רופאה שהיא שליחה נאמנה. כבר במהלך הבדיקה הצליחה להרגיע אותי: 'עד שהביוספיה לא תחזור אני לא יכולה להבטיח, אבל 98% שהכל בסדר'.  האמונה והתפילות חזקו אותי אבל החשש לא נעלם. כשהגיע מועד קבלת התשובות צלצלתי לרופא הפרטי אשר בדק, ועדכן אותי כל הכל תקין. בכיתי מהתרגשות וצלצלתי מיד להודות לרב מנדל. אני מרגישה מבורכת שזכיתי לספר את הנס שאירע לי ממש לפני חג החנוכה השנה".

אסתר מבקשת לסיים את דבריה בפניה ישירה לקוראות האתר: "התפילות של עם ישראל לא חוזרות ריקם. יש אבא שבשמים ששומע. אני ממליצה בחום רב שמי שמרגיש איזשהו סוג של קושי, פחד ואו חוסר וודאות, שפשוט יתקשר ל-'מוקד תהילים ארצי' לקבל את המילה הטובה והברכות. זה עושה ניסים גדולים. כולנו צריכים, בעזרת השם, להמשיך ולעשות חסדים, זו המהות שלנו פה ממש. הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו שנזכה לבשר ולהתבשר בבשורות טובות תמיד. אמן".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה.
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ישועות תהילים

"זכיתי להכיר אותו מקרוב ולראות איך הקב"ה שלח לי את הנשמה התאומה שלי"

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות