ישועות תהילים

"יש לי אחיינית! הפכתי לדודה!"

סיפורים על אהבת אם ואב מוכרים לכולנו, אך אחד הכוחות החזקים ביותר במשפחה הוא הקשר בין האחים והאחיות והמכתב שקיבלנו מרגש ונותן פתח לתקוה


11/08/20 | כ"א אב התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

ר. פנתה אלינו בבקשה לפרסם את סיפור הישועה המשפחתי שלהם, כשבאמתחתה סיפור מעט שונה: "אנחנו ארבעה אחים" פתחה את דבריה, "ג. היא האחות הבכורה והיא בסוף שנות השלושים לחייה. אחי השני צעיר ממנה בשלוש שנים, אני צעירה ממנה בחמש שנים ויש לנו אח נוסף, בן הזקונים, שההפרש ביניהם הוא 10 שנים בדיוק. כולנו מתגוררים באותה עיר במרכז הארץ וכל חיינו היינו ביחסים טובים".

"לפני עשר שנים אחותי נישאה, אך היא ובעלה לא הצליחו להביא ילדים לעולם. שש שנים אחריה נישאתי גם אני לבחיר ליבי ותוך פחות משנה, ב"ה, הבאתי לעולם את בני בכורי. אחותי שליוותה אותי בכל ההכנות והסידורים לחינה ולחתונה, לא הגיעה לברית של הבן שלי. לאחר נישואיי היא ובעלה הדירו את רגליהם מביתנו לאחר ריב קטן שהיה בינינו, ולא הצלחתי להפיס אותה. לאחר הברית, התנתקה אחותי גם מהורי ומשני אחיי ללא הסבר לאיש. היא לא הגיעה לשום שמחה משפחתית, גם לא במשפחה המורחבת. פשוט התנתקה מכולם. שנתיים לאחר מכן, ב"ה, ילדתי בת. לצערי, שני ילדיי, שהם בני 3 ושנה בקירוב, לא זכו להכיר את דודתם".

"כאבתי את כאבה של אחותי שהייתה נשואה עשר שנים אך לא זכתה להביא ילד לעולם" ר. ממשיכה ומספרת, "כל השנים התפללתי שתזכה לזרע של קיימא, והנתק שחל בינינו לא שינה זאת. לקחתי על עצמי סבבי תהילים לזרע קודש עבורה ובט' באב האחרון נודע לי בדרך מקרה כי הנס התרחש. שבוע לפני כן ילדה אחותי בת. יש לי אחיינית! הפכתי לדודה! למרות שאחותי עדין מסרבת לשמוע מאיתנו ואף לא לחדש את הקשר עם אמי (סבתה של הילדה) אני מאושרת. אנחנו מאושרים. זה פשוט נס מעל הטבע. הקב"ה שומע תפילות ובעזרת השם גם השלום יגיע. אמן".

בסוף דבריה כתבה לנו ר.: "הגעתי ל'מוקד תהילים ארצי' אחרי שחברה העבירה לי את זה ואמרה לי לנסות ולראות ישועות, העברתי גם לאחרים. ניסיתי כל מה שאפשר, רבנים וקברי צדיקים. הכל. תודה רבה לכם. אני כבר מחכה לסבב נוסף" וביקשה לפנות לקוראי האתר: "לא להתייאש. לא לאבד תקווה. כל התפילות עולות למעלה והכל לטובה בזמנו ובעתו. אין רע יורד מלמעלה והכל בהשגחה פרטית" כשהיא מוסיפה פניה אישית לאחותה הגדולה שאולי קוראת את זה: "אנחנו מעוניינים בשלום. בקירוב המשפחה. אני מבקשת סליחה אם נפגעה ממני. אם יש סיכוי לתקן ולאחד את המשפחה, אעשה הכל. אבא ואמא מבקשים שלום, אמא מתפללת המון".


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות