ישועות תהילים

"אני כבר עושה כמה סבבים של תהילים ותמיד רואה ישועות, אבל הפעם אמרתי שאני אפרסם"

כבר כמה שנים שטלי משתתפת בסבב "כל המתפלל" של "מוקד תהילים ארצי", אחר הסבב האחרון היה לה חשוב לפרסם את הסיפור שלה כדי לחזק אחרים ולזכות את הרבים


23/06/20 | א' תמוז התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"שמי טלי, אני משתתפת באופן קבוע בסבב 'כל המתפלל' של 'מוקד תהילים ארצי' ותמיד, ישתבח שמו לעד, רואה ישועות וניסים" כך פתחה טלי את פנייתה אלינו. "אני ובעלי נשואים כבר 25 שנה ויש לנו חמישה ילדים מקסימים, בלי עין הרע. כבר למעלה מ-20 שנה שבעלי עובד בעסקי המזון. בשש השנים האחרונות הוא עבד באותו מקום עבודה, עד שלפני חצי שנה הוא זומן למנהל שלו ופוטר מעבודתו. עודדתי אותו שהכל לטובה ובעזרת השם הוא ימצא עבודה טובה" סיפרה לנו טלי, "אמרתי לו: 'אל תדאג, הכל ביד השם. השם זן ומפרנס לכל. תראה כשתגיע השעה אתה תמצא עבודה' ".

"בעלי מצא את עצמו מפוטר וחתם אבטלה ואז התחילה הקורונה. בעלי נמצא בקבוצת סיכון, אמרתי לו: 'אתה רואה, כל מה שהשם עושה הכל לטובה. אתה בבית ואתה בטוח'. באותה העת התפללתי בסבב 'כל המתפלל' על פרנסה למען אנשים שלא הכרתי. בדיוק שבוע לאחר שסיימתי את סבב התפילות, לבעלי היה ריאיון והוא התקבל לעבודה. ברוך השם, עבודה חדשה עם משכורת נאה".

"התפללתי גם על הבן שלי וגם הוא עושה חייל בעבודה שלו" סיפרה לנו טלי, " הבן הבכור שלי בן 22, רווק ,ופתח עסק ביחד עם שותף ממש לפני שהתחילה הקורונה. גם אותו עודדתי ואמרתי לו שהכל לטובה. צירפתי גם אותו לסבב התפילות. התפללתי ובתוך ליבי ידעתי שהשם יושיע אותנו. ברוך השם, הבן שלי מתחיל גם להתאושש עם העסק".

לטלי חשוב להסביר מדוע החליטה לפנות אלינו דווקא עתה: "אני קוראת כל יום את פרק התהילים שנשלח אלי מ'מוקד תהילים ארצי'. עשיתי כמה סבבים של תהילים ותמיד ראיתי ישועות, אבל הפעם אמרתי שאני אפרסם. השם יברך אתכם על כך שאתם מזכים אותנו. אני תמיד מאמינה שהכל לטובה ואומרת תודה רבה על הכל, גם כשהמצב לא פשוט. אני מאמינה שככה השם רוצה וסימן שככה הכי טוב בשבילנו. מה שאני מאמינה בו, ועליו התחנכת, הוא כי הכל ביד של הקב"ה. גם אם נראה שקשה, אני אומרת תודה רבה לך השם, ואני יודעת שכל מה שהשם עושה הכל לטובה, וככה הכי טוב בשבילנו. אני יודעת שקשה להגיד תודה רבה כשקשה, אך מאז שקראתי את הספרים של הרב שלום ארוש אני רואה ישועות עם התודות". 

לפני סיום טלי מבקשת לפנות ישרות לקוראי האתר: "אני רוצה להגיד שלאף יהודי אסור להתייאש. התפילות מגיעות ובסוף יש את התפילה הזאת שמעלה את כל התפילות שהתפללנו והשם מפצה אותנו בדיוק בזמן שאנחנו צריכים".


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות