ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

חנה שלחה לנו סיפור מרגש על ישועה לה זכתה והזכיר לנו את הכוח העצום שיש למי שמתפלל על חברו, במיוחד בפניה שלה למי שקורא את הסיפור שלה


23/12/21 | י"ט טבת התשפ"ב
פרי בטן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

הקוראים של 'מוקד תהילים ארצי' מכירים את סבבי התפילה ההדדית שאנו עורכים כבר שנים ורבים, ברוך השם, זוכים לישועות בזכותם. הסיפור הבא שהגיע אלינו ממחיש באופן מדהים את כוחה של התפילה עבור האחר:

"נרשמתי לסבב כל המתפלל לפרי בטן. הוא עתיד היה להסתיים ביום כיפור תשפ"א" פתחה חנה (שם בדיו) את הסיפור שלה. "יומיים לאחר ההצטרפות שלחו לי מייל עם בקשה לאישור, אך היינו בטיול בצפון ולא היה לי אינטרנט זמין. כשחזרתי הביתה ראיתי את המייל ונזכרתי שנרשמתי לסבב, זה כבר היה מס' ימים אחרי ראש חודש והסבב כבר התחיל. לא ידעתי אם להתחיל לקרוא תהילים באותו יום, ההגיון אמר לי שאם לא אישרתי את המייל כנראה שהעבירו את השם שקיבלתי למישהי אחרת".

"היינו בסוף שנות העשרים לחיינו ונשואים שנתיים. הספק לא הפסיק לנקר בי ולאחר כמה שבועות החלטתי שגם אם התחילו בלעדי, אני אתפלל 40 ימים מאותו היום עבור הזוג שאת פרטיו קיבלתי במייל. במשך 40 ימים רצופים קראתי את פרקי התהילים שנשלחו אלי עבור הזוג שאת שמותיו קיבלתי וביום ה-40 עצמו גיליתי שאני בהריון. ממש ראיתי בחוש שמי שמתפלל על אחר נענה תחילה! אני לא יודעת אם מישהי אחרת התפללה עלינו גם, אבל אני התפללתי בימים הכי חשובים בשנה עבור הזוג 'שלי' ".

"מרגע שידעתי שאני בהריון התרגשתי והתפללתי שההריון הזה יחזיק מעמד, וב"ה אני חובקת היום ילדה בת חצי שנה. זו לא הפעם הראשונה שאני זוכה לישועה בזכות סבב התפילה ההדדית" חנה ממשיכה ומספרת, "שמעתי על 'כל המתפלל' והצטרפתי לקבוצת הוואטסאפ של 'מוקד תהילים ארצי' כדי להתעדכן במועדי הסבבים. במשך מספר סבבים התפללתי לזכות בזיווג וזכיתי להנשא בגיל 26".

חנה ריגשה אותי במיוחד כשכתבה לי: "אני רוצה למסור לקוראים של האתר כי ישועת השם כהרף עין. ברגע שהשם מחליט שזה הזמן הנכון, הכל מתנהל בצ'יק צ'אק ועל מי מנוחות. ולמי שנמצאת בהריון וחוששת לעובר, כמו שאני חששתי, אני רוצה למסור שתנסה להפוך כל חשש ופחד לתפילה להשם. השם הוא השותף השלישי והוא רוצה יותר מהכל שיהיה לנו טוב. אותי זה הרגיע. לכל הממתינות לפרי בטן אני רוצה למסור שאני פשוט מעריצה שלהן. אני הייתי בהמתנה שלושה חודשים וזו הייתה חוויה מפחידה עבורי, ואני לא טיפוס היסטרי. לא הלחיץ אותי להיות רווקה עד גיל 26, גם כשעקפו אותי אחים ואחיות, אבל ההמתנה לתינוק זה דבר קשה מאוד. כל אחת שמתמודדת עם זה חודשים ושנים וממשיכה לחייך, היא פשוט גיבורה וראויה לכל ההערצה בעולם! אני מברכת אותה שבקרוב ממש תזכה לחבוק ילד בריא ושלם משלה!".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים  לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות