ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ח. ובני משפחתה זכו לישועות בזכות סבבי 40 ימי התפילה של 'כל המתפלל', הישועה האחרונה שלהם הגיעה יום למחרת הסבב האחרון שלקחו בו חלק והסתיים ביום הכיפורים תשפ"ב


01/11/21 | כ"ו חשון התשפ"ב
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

"שלום רב, בשבח והודיה לה' יתברך ברצוני לספר את סיפור הישועה שלי", כך נפתח מכתבה של ח. אלינו. "אני ועוד מספר אנשים מבני משפחתי השתתפנו עד כה בשלושה סבבים של 'כל המתפלל על חברו', ואכן זכינו לראות ישועות ב"ה וכן אנו עוד מצפים ומאמינים שה' ימשיך ויושיע אותנו מעל הטבע. ברצוני לספר על הסבב האחרון של התפילות, אשר הסתיים ביום הכיפורים".

"אנחנו זוג בשנות החמישים לחיינו, עם 5 ילדים ב"ה, ומתגוררים באיזור המרכז. בשנים האחרונות נקלענו לבעיות כלכליות שהשפיעו רבות על הבית ועל יישוב הדעת של בני המשפחה ויצרו לחץ רב. רצינו לעבור דירה כי לצערי היא הייתה כבר צפופה מאוד עבורנו ונצרכת לשיפוץ. לאור מחירי השכירות הגבוהים במרכז נאלצנו לבדוק בתים באזורים מרוחקים יותר. התפללתי יום יום למעבר דירה, זאת ישועה שאנו מצפים לה מעל לשנתיים ומסיבות רבות היה נדמה שזה פשוט לא אפשרי. אבל כמובן שאין דבר כזה 'לא אפשרי' אצל בורא עולם. והמשכנו, התפללנו, קיווינו והתחזקנו".

"הבת שלי התחברה לפני כשנה לאמירת התהילים היומית ובאחד הימים היא באה וסיפרה לי על סבב 'כל המתפלל'. התחברנו לרעיון של להתפלל על אדם אחר שזקוק לישועה באותו התחום מתוך הזדהות מלאה. מאז השתתפנו בשלושה סבבים ושמחנו על כך מאוד, כשלא ראינו את הישועות בעיניים שלנו, התחזקנו מלהתפלל על אדם אחר. ממש למחרת היום הארבעים של סבב יום הכיפורים האחרון, זכינו לחתום על חוזה לדירה, על אף כל הקשיים והעיכובים. אומנם במיקום שלא חשבנו עליו, ולכן חששתי, אך מיד לאחר הסבב חשתי חיבוק חזק מבורא עולם ואני מלאה באמונה שהוא ימשיך להאיר לנו את הדרך".

"עברנו לאיזור הצפון. היו לנו חששות רבים לעזוב מקום שאנו וילדים רגילים ומורגלים בו היטב וללכת למקום רחוק יותר בתפילה שה' יצליח דרכנו. אמנם אנו זקוקים לישועה גדולה הן בעניין הפרנסה והן בתחומים נוספים וממשיכים להתפלל מעומק הנשמה, אך ה' החדיר בנו אמונה חזקה ותקווה שכל מה שעברנו היה לטובה וזה ישועה גדולה בפני עצמה".

בסיום מכתבה ביקשה ח. לפנות ישירות לקוראי האתר: "אני רוצה להודות ל'מוקד תהילים ארצי' על ארגון סבבי 'כל המתפלל' ועל העשייה הברוכה, ולברך את כל המשתתפים שיתקבלו כל משאלות ליבכם לטובה ולברכה בע"ה. לא להתייאש גם אם הדבר נראה לא אפשרי, לה' יש את כל הדרכים להושיע אותנו והוא מכוון אותנו בדרך הטובה ביותר עבורנו, גם אם איננו מבינים זאת באותו הרגע. 'ישועת ה' כהרף עין' ".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ישועות תהילים

"זכיתי להכיר אותו מקרוב ולראות איך הקב"ה שלח לי את הנשמה התאומה שלי"

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות