ישועות תהילים

" היו דאגות, תחושת אי וודאות גדולה, הרגשנו שיש עננה שמרחפת מעלינו"

הכנות של ה. הקסימה אותנו, הכרת הטוב וההודיה לקדוש ברוך הוא רגשו אותנו. הסיפור שלה הוא הסיפור של כולנו, אל תדלגו עליו


08/06/21 | כ"ח סיון התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"אני נשואה, אמא לשלושה ומתגוררת בירושלים", ה' מעידה על עצמה. "בשנה וחצי האחרונה, בגלל הקורונה, לא היה לנו קל. העבודה שלי הופסקה וגם זו של בעלי שעובד עם תיירים. מצד אחד מאוד שמחתי שאנחנו יכולים להיות בבית עם הילדים בתקופה הזו,  אבל  מצד שני היו דאגות, על פרנסה ובכלל. הייתה תחושת אי וודאות גדולה, הרגשנו שיש עננה שמרחפת מעלינו. דבר נוסף שקרה בשנה הזאת, חלק לא מבוטל ממנה, היה החתזקות באמונה".

"אני משתתפת בסבבים של 'כל המתפלל' כבר כמה שנים. בכל פעם גם עלי וגם על אנשים אחרים במשפחה, לדברים שונים. אני חושבת שהסבבים הללו מאוד משמעותיים בעניין הזה. אני חושבת ש-40 יום זה פרק זמן ארוך מספיק כך שנוכן להתבונן בנושא, גם הריון אורך 9 חודשים, יש לנו מספיק זמן לחוות תחושות שונות ביחס לזה. 40 יום הוא זמן מאוד משמעותי, במהלך 40 היום הללו, היו ימים בהם יותר התרגשתי, ימים בהם מיד כשפתחתי את העיניים בבוקר רציתי להתפלל ולומר תהילים, בדיוק את הדברים הללו עבור מישהי אחרת. והיו ימים שהתמהמהתי יותר, שהרגשתי שאני פחות מתחברת. אני חושבת שלא במקרה המספר הוא 40, הוא נותן לנו מספיק זמן להתבונן ולהתחבר לרגשות שונים".   

"אחד הדברים שהכי קיוויתי לו לאורך תקופה, היה למצוא עבודה חדשה שתהיה משמעותית. לא רק להתפלל על הפרנסה, כי פרנסה ניתן למצוא בדרכים רבות, היה לי חשוב לנסות למצוא עבודה שהיא משמעותית, שתעשיר אותי וגם תאפשר לי לתת לאחרים. בעקבות הסבב האחרון, בשעה טובה, אני אמורה להתחיל לעבוד בשבוע הבא בעבודה שאני מאמינה שהיא הדבר הזה שחיכיתי לו הרבה מאוד. אני מאמינה כי לתפילה יש כח. לא תמיד זה מיד, הקדוש ברוך הוא אינו כספומט, אבל אני חושבת שיש לתפילה ערך גדול מאוד. טוב שיש למי להתפלל ועל מה להתפלל".

"התפילה על אדם אחר חיזקה אצלי את תחושת האחדות, אני חושבת שלכולם היייתה שנה וחצי לא פשוטה. הידיעה הזאת שיש מישהי שמתפללת עלי ובו בזמן אני מחויבת ומתפללת עבורה, היא דבר שיוצר אחדות. אני לא מכירה אותה והיא לא מכירה אותי. אולי דווקא מהמקום הזה, לא כמו חברה שאני מכירה, דווקא מהמקום הזה שהוא מאוד נקי, אני חושבת שקורים דברים אחרים".

 'מוקד תהילים ארצי' מאפשר להתפלל על כל דבר, אני חושבת שכל אחד יכול למצוא מקום להתחבר למשהו. הסבבים האלה הם באמת משמועתיים בעיני, אני ללא ספק מתכוונת להשתתף בהם גם בעתיד ואני מברכת אתכם על היצירה של כל הדבר הזה. אני לא חושבת שדברים תמיד קורים בזמן שאנחנו רוצים, יש סיבה לזה. ברור לי לחלוטין שיש השגחה, גם פרטית וגם כללית, ויחד עם זה אנחנו צריכים להתאזר בסבלנות, ללמוד לפתח סבלנות. זה חלק שהוא לא תמיד קל".

בסיום דבריה היא מבקשת לפנות לקוראי האתר: "אני רוצה לפנות למי שקוראת אותי ולומר לה: צריך להתאזר בסבלנות. זה שיעור לא קל. אבל לומר לה גם לא להתייאש. היא צריכה לדעת שדברים מגיעים בעיתוי המדויק שלהם, וזה בסדר. גם אם אנחנו כרגע בעיניים שלנו לא מבינים למה דברים מתמהמהים, זה לטובתנו. צריך להמשיך ולהתפלל, ולדעת שהם באמת יגיעו בעיתוי האלוקי המדויק".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן 

 

מוקד תהילים ארצי בתפילה מיוחדת לפרנסה עבורך! 
אלפי אומרי תהילים יקראו פרקים כהצלחה לפרנסתך והצלחת ביתך בשפע גשמי ורוחני.
 
לפרטים הקליק/י כאן >>
  

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות