ישועות תהילים

"הניסים התחילו לזרום כמו מים"

בתקופה הכי קשה בחייהם, כשאורלי ובעלה סבלו מבעיות בשלום בית וצער גידול בנים, הודיעה להם בעלת הבית שלהם כי עליהם לפנות את הדירה, זה היה הרגע בו החליטה להתחזק והניסים הגיעו


14/01/21 | א' שבט התשפ"א
אמונה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"שמי אורלי", היא כתבה לנו וכך נפתח מכתבה אלינו: "בסעיתא דשמיא רוצה לפרסם ניסים גלויים שהשם יתברך עשה לנו. אני ובעלי בני 44, נשואים 18 שנים ויש לנו ילד אחד בן 16. שנינו מגיעים מבתים מסורתיים, אבל תודה להשם, חזרנו בתשובה. אנחנו מתגוררים באשקלון בדירה שכורה, אך לאחר 10 שנים הודיעה לנו בעלת הדירה שלא תחדש לנו את חוזה השכירות ונאלצנו לחפש דירה חדשה. זה קרה בתקופה הכי קשה שלנו בבית, היו לנו בעיות בשלום בית וצער גידול בנים רב. ברגע ההוא הרגשתי כמו שדוד המלך עליו השלום אמר 'כָּל מִשְׁבָּרֶיךָ וְגַלֶּיךָ עָלַי עָבָרוּ'".

"לקחתי על עצמי הרבה תפילות" אורלי כותבת לנו, "סגולות, תחינות, בקשות להשם יתברך, ועדיין, הכל היה תקוע. התקשתי להבין למה זה קורה לנו, אבל בעמקי לבבי האמנתי כי  'כִּי אֶת אֲשֶׁר יֶאֱהַב יְהוָה יוֹכִיחַ וּכְאָב אֶת בֵּן יִרְצֶה'. בלי עוונות אין ייסורים, והשם מזכך אותנו לפני ישועה גדולה. והשם, שלח לי שליחים טובים לחזק ולעודד.אחת השליחות אמרה לי: 'תבקשי קדושה. תתפללי רק על קדושה. הכל יסתדר'."

"התפללתי על הקדושה. ביקשתי מהשם קדושה ללא הפסקה" אורלי ממשיכה את מכתבה אלינו, "והנשמה שלי התחילה להתבייש שאני הולכת עם בגדים לא צנועים. התביישתי מהשם, לא מבני אדם. לקחתי את כל הבגדים הלא צנועים, ואמרתי לכבוד השם יתברך אני זורקת הכל. מה שהיה אפשר לתרום תרמתי, את השאר זרקתי לפח האשפה. קיבלתי על עצמי צניעות מתוך ידיעה פנימית כי זה הדבר שאני צריכה לעשות למען השם יתברך. וכשהתלבשתי באופן צנוע, הרגשתי בת מלך. באותה העת הצרות בבית עדין המשיכו, למרות שכלפי חוץ לא הראתי דבר. הקפדתי להתפלל והשתדלתי להיות בשמחה, למרות שהיו לי רגעים של נפילה באמונה בהם התחננתי לבורא עולם שיחזק לי את האמונה ויקרב אותי אליו. באחד משיעורי התורה אליהם התחלתי ללכת, למדתי על מסירות הנפש של בנות ישראל, זו שעתידה להביא את הגאולה. למחרת בבוקר לקחתי על עצמי כיסוי ראש, הודעתי על כך לבעלי אך הוא סירב לשמוע על כך".

אך מסכת הייסורים של אורלי לא הסתיימה כאן: "נסעתי לחנות לקנות כיסוי ראש, וכשהמוכרת שמעה את הסיפור שלי היא ביקשה להתברך מפי. יצאתי מן החנות בשמחה, הרגשתי כיצד הקדוש ברוך הוא מחבק אותי, ואחרי שלושה צעדים נפלתי על יד ימין. עם ישראל, צדיקים בני צדיקים, עטפו אותי מיד. עזרו לי לקום, הביאו כיסא וכוס מים ואפילו התנדבו להסיע אותי לבית החולים. הודתי לכולם והודתי לשם יתברך, התפללתי לבניית בתי המקדש וכשהרגשתי טוב יותר הלכתי הביתה. רק כשישבתי בבית וקראתי מזמור לתודה, הבחנתי שהיד שלי נפוחה ושערתי שכנראה מדובר בשבר. צדקתי, לאחר שנסעתי לקבל טיפול רפואי והיד שלי גובסה עשיתי את דרכי הביתה כשכל מה שמעסיק אותי הוא השאלה, כיצד אקשור את כיסוי הראש שלי עם יד שבורה".

בשלב הזה אורלי מספרת לנו כיצד נכנס האור לחייהם: "כיוון שלא יכולתי לקשור את כיסוי הראש בעצמי, החל בעלי קושר לי אותו מדי יום. לצערי, צער גידול הבנים שלנו רק גדל. המשכתי לדבר עם בורא עולם, לומר לו שלקחתי על עצמי כיסוי ראש ואני מקפידה על הצניעות רק לכבודו ויודעת שהוא אתי ומחכה לי ישועה גדולה. משום מקום עלתה בי המחשבה כי לפני שהשם יתברך ברא את העולם, הכל היה תוהו ובוהו. לאט לאט, ברא את העולם, עולם יפה כל כך. הרי השם יכול היה לברוא את העולם כהרף עין, יש סיבה שבכל יום נברא דבר אחר, לאט לאט. ככה אני ובני משפחתי צריכים להמתין להברא מחדש, לאט לאט. אמרתי את הדברם לבעלי, שבאותה העת היה בייאוש גדול מאוד. ושנינו השתדלנו להחזיק מעמד".

"בתוך כל זה, השם עשה לי נס גלוי והיד השבורה שלי החלימה, כאילו לא היה בה שבר מעולם. הרופא אמר לי אחר כך כי בדרך כלל לאחר שבר כזה יש צורך לעשות ניתוח ורבים נתרים עם נכות כלשהי. יישתבח שמו לעד, היד שלי החלימה כאילו לא קרה דבר. פקדתי את הציון של הבבא סאלי זצוק"ל, וקראתי ספר תהילים שלם בעמידה ללא הפסקה, כשאני מבקשת ישועה על בני. בכיתי מהתרגשות, וכשעצמתי את עיני הרגשתי שיש רעש גדול בשמים, חשתי יראה אבל גם האמונה שלי התחזקה. אני מאמינה שהבבא סאלי הקדוש עשה למעלה רעש גדול כדי לעזור לבן שלי. פקדתי גם את הציון של הצדיק משטפנשט זצוק"ל, אשר לא היוה לו ילדים, שם התפללתי בדמעות מעומק לבי וביקשתי ממנו לאמץ את הבן שלי. ביקשתי ממנו להתפלל על בני בשמים ולהיות מליץ היושר שלו".

"כבר מספר שנים שאני נמצאת בקבוצת הוואטסאפ של 'מוקד תהילים ארצי', מקבלת עידכונים ומשתדלת, בלי נדר, לקרוא בכל בוקר את פרק התהילים היומי ולברך את האדם שלו הוא מוקדש. לפני כשנה, לקחתי חלק בסבב 'כל המתפלל' ובמשך 40 יום התפללתי על יראת שמים עבור בן של אמא אחרת, שהתפללה עבור הבן שלי. ואז, ישתבח מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, הניסים התחילו לזרום כמו מים. ב"ה, עברנו לבית חדש, בשכונה חדשה, עם אנרגיות חדשות. בית בקדושה ובטהרה. בנוסף , בעלי התקרב יותר להשם יתברך, לקח על עצמו מצוות ציצית, בלי נדר, ולימוד "חוק לישראל" כל יום ,בלי נדר. והכי חשוב, ישתבח מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, אנחנו רואים נחת מבננו היקר, ואנחנו עתידים להמשיך לראות ממנו עוד נחת בהתקרבות להשם יתברך. שיזכה להיות קרוב להשם, עבד נאמן להשם יתברך אכי"ר".

היא מסיימת את המכתב שלה בפניה לקוראות האתר: "רציתי לומר לכל מי שעוברת קושי או נסיונות, אין ייאוש בעולם כלל! הישועה קרובה, צריך רק להיות בתמימות עם השם יתברך, להאמין שכל דעביד רחמנא לטב עביד! כל דבר בזמן שלו. אנחנו מרגישים היום את הסיעתא דשמיא בכל. צריך רק להתחזק באמונה ובביטחון בהשם, להתפלל ולבקש קדושה, ואז גם אם חלילה מידת הדין שורה על האדם, השם הופך אותה למידת הרחמים ועושה ניסים גלויים וחסד. הדבר הכי חשוב שלמדתי הוא כי מי שרוצה ילדים בריאים בגופם ובנפשם חייב לדאוג לשום הבית שלו. תודה להשם יתברך על כל החסדים שהוא עשה עמי, עושה עמי ויעשה עמנו. תודה לכל השליחים הטובים ששלח לנו וישלח לנו גם בעתיד. אין עוד מלבדו".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כא

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות