ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

לש. היה חשוב לחלוק את סיפור הישועה של נכדה איתי עם קוראי האתר כדי לחזק אחרים הנמצאים במצבם ולהודות לקב"ה ולשליחיו, הרב מנדל וצוות 'מוקד תהילים ארצי'


22/11/21 | י"ח כסלו התשפ"ב
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

לכל אורך השיחה שלנו, ש. הייתה מלאת הודיה לקדוש ברוך הוא ולשליחיו: כבוד הרב מנדל והצוות המסור של מתנדבי 'מוקד תהילים ארצי' שליוו אותה בזמן שהמתינה לבשורות אודות שלומו של נכדה. כך הציגה את עצמה ש. בפתיחת השיחה שלנו: "שמי ש. ואני באה להודות להשם ישתבך, הקדוש ברוך הוא, שבזכותו וגם בזכות הצוות של 'מוקד תהילים ארצי' וכבןד הרב מנדל שסייעו לי ותמכו בי כשהנכד שלי עבר ניתוח מסובך מאוד בגב בארצות הברית, הצלחתי לעבור תקופה קשה מאוד בשלום".

ש. אם לשניים וסבתא לארבעה, איתי (שם בדוי) הוא נכדה השני. ש. וילדיה מתגוררים בשפלה בערים שונות. "איתי, הנכד שלי", היא מספרת, "הוא בן 16 היום. הוא תלמיד מוצלח מאוד ומצטיין במיוחד באנגלית. הוא ילד מאוד שנון ויצירתי. איתי הוא לא ילד שהולך עם העדר" חשוב לה להדגיש, "הוא ילד שחושב מחוץ לקופסה. יש לו אתר אינטרנט שהוא יצר ובו הוא מחדש דברים, הוא כל הזמן מנסה לפתח רעיונות חדשים. הבעיה הרפואית שלו אובחנה לראשונה כשהיה בן 8 בערך, אז גילו שיש לו עקמת. שנה אחר שנה הבעיה החריפה, עד שהוא התקשה לתפקד. זה פגע מאוד באיכות החיים שלו והוחלט שהוא חייב לעבור ניתוח כדי לתקן אותה".

"אני קוראת מיד יום פרק תהילים שאני מקבלת בקבוצת התהילים בוואטסאפ" ש. מספרת לי. "הגעתי לאתר 'מוקד תהילים ארצי' דרך האינטרנט, במקרה. ומאז אני רשומה אצלכם כבר שנים. הקשבתי לשיעורים באתר וקראתי כתבות שונות, כך התחברתי אליכם וראיתי שיש אפשרות לקרוא תהילים. הדבר הראשון שאני עושה בבוקר הוא לקרוא את פרק התהילים, אבל אני לא מוותרת גם על הקישורים האחרים שאתם שולחים. אני נהנת במיוחד לצפות בפלאי הבריאה: במקורות המים, בנופים המדהימים... שמחה ללמוד כל יום בזכותכם הלכות ולהתחזק בזכות הסיפורים המרגשים שאתם מפרסמים. אני מחוברת אליכם ממש. לכן גם פניתי אליכם כשנודע לי שנכדי עתיד לעבור את הניתוח בבית חולים בארצות הברית ולשהות שם במשך חודש".

"כן", היא מוסיפה, "לצערנו את הניתוח שהיה צריך לעבור נכדי איתי לא עושים בארץ, לאחר חיפוש מומשך נמצא בית חולים ארצות הברית שמתמחה בנושא והבן שלי ואשתו נסעו ביחד עם איתי כדי שיוכל לעבור את הניתוח ולהשתקם שם. הם שכרו חדר בבית מלון וליוו את איתי יום ולילה בבית החלים ליד מיטתו במשך חודש שלם.  אני אדם מאמין, לא אדם דתי, אבל אני מאמינה מאוד בבורא עולם. אני מאמינה שאני אדם טוב, משתדלת לקיים את 'ואהבת לרעך כמוך', ומתחזקת, לאט לאט. בילדותי למדתי בבתי ספר דתיים ולא התגייסתי לצבא מטעמי דת, אבל אחר כך עשיתי תואר באוניברסיטה והתרחקתי. אני אדם מאמין, אני מאמינה בתורתו של הקדוש ברוך הוא, בעל פה ובכתב. אני מאמינה כי להיות אדם מאמין זה להרגיש, זה לעשות את הדברים מתוך רצון ואמונה ולא בכוח, מתוך כורח. היום אני לומדת כל הזמן, מתעמקת ומבינה. אני זוכה לראות המון ניסיום ונפלאות בזכות קריאת התהילים שלי. אני מאמינה מאוד בכוחם של התהילים ונעזרת בתפילות ובסגוולת שאתם שולחים  מדי יום, אני עושה אותם ורואה ישועות. זה ממש ממש מחזק".

"כשפניתי אליכם הייתי בסערת רגשות ומפוחדת. הייתי מלאת דאגות וחששות, חששתי לשלומו של נכדי ולבריאותו. המשפחה שלי עודדה אותי ואתם חזקתם אותי וכך עברתי את המשברה הזה בשלום. לא הייתי מצליחה לעבור את התקופה הקשה הזו בלעדיכם. חיזקתם אותי, עודדתם אותי, נתתם לי כוח לעבור את החודש בו איתי והוריו שהו בארצות הברית. סייעתם לי להרים את הראש ולנשום. 40 ימי התפילות שלכם בכותל המערבי לרפואתו של נכדי סייעו לו. הוא עבר את הניתוח בהצלחה גדולה מזו ששיערו בהתחלה וכך גם הייתה ההחלמה שלו. אחרי חודש נכדי והוריו זכו לחזור לארץ והוא החלים במהירות. השבוע, ברוך השם, איתי זכה לחזור ללימודים בבית הספר אחרי היעדרות של כמעט חודשיים. בקרוב, בעזרת השם, נזכה לעשות סעודת הודיה לקדוש ברוך הוא, כפי שהבטחתי שאעשה אחרי שהכל יעבור בשלום ונכדי והוריו יחזרו בשלום לארץ".

"אני מודה בראש ובראשונה לקדוש ברוך הוא. אני רוצה להודות בכל לבי גם לצוות 'מוקד תהילים ארצי' ולכבוד הרב מנדל על הסיוע שנתנו לי. הצוות הנפלא של המוקד עודד אותי, תמך בי והרגיע אותי. התקשרתם אלי והתעניינתם בשלומי לאורך התקופה הארוכה. אני רוצה לחזק את הקוראים של האתר ולהגיד להם כי צריך להאמין. האמונה מחזקת, הקריאה בתהילים מחזקת את האמונה בבורא עולם. האמונה היא הדבר החשוב ביותר שאדם צריך, האמונה בבורא עולם ובכחו שיש לתהילים ולקריאת התהילים בכותל שזיכו אותנו בישועה ויכולים להציל חיים ממש".

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה.
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

לפרטים לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות