ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

אורה איבדה את ההכרה ומצאה את עצמה בעולם הבא, בדיוק רגע לפני שעמדו לחגוג יום הולדת לבתה הקטנה בת ה-7, והיא יודעת שחזרה רק בזכות התהילים שהיא קוראת


16/12/21 | י"ב טבת התשפ"ב
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

אורה (שם בדוי) קוראת ותיקה של 'מוקד תהילים ארצי' ביקשה לשתף את קוראי האתר בסיפור הישועה שלה כדי לחזק אחרים: 

"אני בתחילת שנות ה-50 לחיי", פתחה את דבריה, "נשואה ואמא לשלוש בנות, הקטנה כיום בגיל ההתבגרות והגדולה נשואה. אנחנו מתגוררים בצפון ואני עוסקת בהוראה. המקרה שעליו אני רוצה לספר ארע לפני עשר שנים בערך, ביום הולדתה של בתי הקטנה. הבית היה מוכן למסיבת יום ההולדת שלה והאורחים עמדו להגיע מעט מאוחר יותר". 

"יצאתי לגינת הבית כדי לקרוא תהילים. אני קוראת תהילים כל יום, התחלתי בזה לפני כ-30 שנה. הייתי אז בתקופה קשה בחיים ופגשתי אדם שהמליץ לי לקרוא בתהילים,  'לא חשוב איזה מזמור וכמה קוראים את תראי שזה עוזר' הוא אמר. ובאמת זה התחיל לעזור, מאז אני מתמידה בזה. בעשור האחרון אני מקפידה לקרוא תהילים בשבת במשך שעתייים לפחות, בשביל כולם. זה חשוב לי מאוד. אני קוראת גם פירושים. מסיבת יום ההולדת של בתי התרחשה גם היא בשבת, ועד שיגיעו האורחים ישבתי בגינה כ-3 שעות וקראתי תהילים בריכוז וכוונה גדולה. אני זוכרת שזה היה יום חם והייתי יחפה, כשסיימתי את קריאת התהילים הבחנתי שיש עשב מיותר בגינה, כשהתכופפתי להוציא אותו (אפילו שמדובר היה ביום שבת) הגיעה משום מקום דבורה ועקצה אותי ברגל".


"באותו רגע לא הרגשתי שאני לא מסוגלת לעמוד או לעשות כלום, התמוטטתי מכאבים, מעולם לא חוויתי דבר כזה קודם. כשנכנסתי הביתה לקחתי כדור חזק נגד כאבים אבל הוא לא עזר בכלל, מישהו מן האורחים, שהגיעו בינתיים, הציע שאשתה כוס יין שאולי תרגיע אותי, כשגם זה לא עזר, שתיתי כוס נוספת. ואז נוספה לכאבים גם תחושת סחרחורת עזה, גררתי את עצמי בקושי לחדר השינה ואיבדתי את ההכרה. היום אני יודעת שזה היה כתוצאה מהשילוב בין משכך הכאבים ליין.

באותו הרגע מצאת את עצמי בעולם הבא, המקום היה מלא אור ללא גבולות פיזיים או משהו פיזי גם את עצמי לא חוויתי בגוף פיזי, הבחתי באור בדמויות וחלקן היו מוכרות. ידעתי בוודאות שהדמוית לא בחיים משום שידעתי כי הדמויות שזיהיתי כבר נפטרו. הרגשתי מועקה קשה משום שהדמויות כעסו עלי, אנשים שהכרתי ואהבתי כשהיו בחיים זעמו על נוכחותי שם ונפגעתי מכך. פתאום זיהיתי בניהם אישה נוספת שהכרתי, היא הלכה לעולמה לפני שנים רבות ומעולם לא רחשה לי חיבה. היא הובילה את כל הדמויות במקום נגדי וקיטרגה עלי כשהיא מוסיפה ומרימה את קולה: 'את נשארת פה!'. כשניסתה למשוך אותי אליהם הבנתי שאני מתווכחת אתה ואתם. שמעתי את עצמי מזכירה לה אירועים שקרו כשהיו בחיים ובילינו יחד, חלק מהדמויות באמת עזבו בעקבות הדברים. המשכתי לבקש מן הדמויות לשוב בחזרה: 'היום יש יום הולדת לבת שלי, היא רק בת 7. זה מאוד אכזרי לקחת אמא מבתה ביום ההולדת שלה' ".

"התרחש מאבק, הרגשתי שאני עדיין מחוברת לגוף שלי אבל שהוא לא נושם כמו שצריך, שהוא משותק ושהגרון חסום. המשכתי להתחנן לדמויות שהיו סביבי שישחררו אותי, שיסירו את החסימה שהייתה לי בגרון ויתנו לי לחזור. הפנתי את עיקר התחינות לאדם שהכרתי ואהבתי, אבל הוא רק הביט בי ושתק. כמעט ואיבדתי תקוה כשלפתע הופיע פרץ אור חזק ששטף הכל וראיתי אותי יושבת וקוראת בתהילים בחצר, ממש כפי שעשיתי לפני שאיבדתי את ההכרה. ומן האור שמעתי 'בזכות התהילים ניצלת' ".

"פתאום מצאתי את עצמי בגוף שלי והרגשתי שהגרון השתחרר, אני נושמת, גם הגוף הפסיק להיות משותק. נכנסתי להלם. כשסיפרתי את זה לאמי ואחותי שהגיעו לבית, הן הזדעזעו ואמרו לי שקרה פה נס של ממש, שהשילוב בין משככך הכאבים שלקחתי ואלכוהול מסוכן ומוביל לתופעות הפיזיולוגיות שחוויתי. לא סיפרתי לבעלי ולבנות באותו הזמן כדי לא להרוס את חגיגות יום ההולדת".

"חשוב לי שתפרסמו את הסיפור האישי שלי כדי לחזק אחרים. אני רוצה לומר לכל מי שקורא אותי שאסור להתייאש, שצריך להאמין ושהתהילים באמת עוזרים. זה חשוב לכולם. אני רוצה גם להודות לכם, לאתר 'מוקד תהילים ארצי', האתר מדהים, חיזקו ואימצו!'



זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

 

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה.
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

לפרטים לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ישועות תהילים

"זכיתי להכיר אותו מקרוב ולראות איך הקב"ה שלח לי את הנשמה התאומה שלי"

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות