ישועות תהילים

פלא: "במהלך השנים ראיתי ישועות בכל מה שהתפללתי בסבבים''

ש. התחזקה באמונה וביטחון בתקופה מטלטלת בחייה ומספרת כיצד זכתה לישועות גדולות בזכות 40 ימי התפילה בסבבי 'כל המתפלל'


10/08/21 | ב' אלול התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

ש. כתבה לנו: "אני מחוברת ל'מוקד תהילים ארצי' המון שנים, עוד מהזמן שהיו רק כרטיסיות של תהילים לערב שבת. תקופה ארוכה אני קוראת פרק תהילים יומי וב״ה זכיתי לקחת חלק בכל הסבבים של 'כל המתפלל'. במהלך השנים ראיתי ישועות בכל מה שהתפללתי בסבבים, גם אם לא מיד: גיסתי ילדה אחרי 5 שנות נישואין, אחי התחתן בגיל 38, גיסי זכה להתחתן בגיל 37 ועוד ישועות רבות וטובות!".

אני ובעלי נשואים כבר כשני עשורים והורים לארבעה מתבגרים ומתגוררים בישוב במרכז הארץ. כשהיינו זוג צעיר, אמי פתחה גן פרטי ואני שמאז ומתמיד אהבתי ילדים, הצטרפתי אליה בשמחה. 17 שנה עבדתי שם ואהבתי כל רגע. לפני כשנתיים הגיע זמנה של אמי לצאת לפנסיה והיא שקלה לסגור את הגן. אני הרגשת שזו הזדמנות בשבילי לצאת לדרך חדשה. הרגשתי תחושה של מיצוי בתחום, אבל הייתי מבולבלת ולא ידעתי באיזה כיוון לבחור. מצד אחד מצאתי את עצמי ללא עבודה ונלחצתי מהמצב החדש, אבל ידעתי שהקדוש ברוך הוא מכוון אותי ומשגיח עלי כל הזמן. התחזקתי באמונה ובביטחון.

החלטתי לעשות הסבת מקצוע. חיפשתי קורס ממוקד שיקנה לי מקצוע בזמן קצר, לא יכולתי להרשות לעצמי לצאת ממעגל העבודה לזמן ממושך. בחרתי ללמוד הנהלת חשבונות וחשבות שכר, מכיוון שהיה מדובר בקורס בן חצי שנה של לימודי ערב פעמיים בשבוע. במהלך אותה תקופה קיבלתי דמי אבטלה, ואז פרצה הקורונה ועצרה לכולנו את החיים, גם הלימודים של הוקפאו. בינתיים הסתיימו ימי האבטלה שהייתי זכאית להם. כל אותה העת לקחתי חלק בסבבים של 'כל המתפלל' והתפללתי לפרנסה טובה. ראיתי איך הקדוש ברוך הוא לא מחסיר ממני כלום, למרות שהמשכורת פחתה. התחזקתי באמונה שהקדוש ברוך הוא לא ישאיר אותי לבד וראיתי איך כל פעם מאריכים למובטלים ותיקים עוד חודש ועוד חודש, עד להארכה הגדולה שניתנה עד לחודש יוני 2021.
 
לפני תקופת המבחנים לקחתי חלק בסבב 'כל המתפלל' והתפללתי להצלחה במבחנים. ב"ה עברתי אותם בהצלחה מרובה. בסבב שבועות האחרון (תשפ"א) לקחתי חלק בתפילות לפרנסה, רציתי פרנסה והתפללתי עבור מישהי אחרת לקידום לתפקיד ניהולי בעבודה. בדיוק שבועיים לפי שהסתיים החל"ת והתשלום, התקשרו אלי והציעו לי את העבודה שבה אני עובדת היום. קיבלתי בדיוק מה שביקשתי. ב"ה, מצאתי עבודה טובה, קרובה לבית, מקום טוב שנותן לי הזדמנות למרות שאין לי ניסיון כלל, עם שכר מכובד. רציתי להודות למי שהתפללה עלי. אני מקוה שגם התפילות שלי עליה נשאו פירות.

אני יודעת כי שום תפילה אינה שבה ריקם. הקדוש ברוך הוא שומע את כל התפילות. לא להתייאש גם אם הישועה לא מגיעה מיד, בסוף היא תגיע! יש לנו אבא גדול דואג, מחבק ועוטף ואין שום סיבה לדאגה, כי הוא דואג לנו. ראיתי איך בכל פעם שבטחתי בקב״ה ולא דאגתי, הוא דאג לי. השנתיים האחרונות לימדו אותי שיעור גדול לחיים, הכל מדויק, בהשגחה פרטית. תודה לקדוש ברוך הוא".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן 

 

מוקד תהילים ארצי בתפילה מיוחדת לפרנסה עבורך! 
אלפי אומרי תהילים יקראו פרקים כהצלחה לפרנסתך והצלחת ביתך בשפע גשמי ורוחני.
 
לפרטים הקליק/י כאן >>
  

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ישועות תהילים

"זכיתי להכיר אותו מקרוב ולראות איך הקב"ה שלח לי את הנשמה התאומה שלי"

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות