ישועות תהילים

"כשהייתי בן עשר אמרו לי שאני חילוני ונעלבתי מאוד"

כך נפתח סיפור החיים המרתק של קורא המבקש להישאר בעילום שם, ומבקש לתת עדות ממקור ראשון על כוחם של התהילים וכוחה של התפילה


11/10/20 | כ"ג תשרי התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

את המכתב הבא קיבלנו מקורא שמבקש להשאר בעילום שם. לאחר שקרא את סיפורי הישועות באתר, ביקש שנפרסם גם את סיפורו שלו: "כשהייתי בן עשר, אמרו לי שאני חילוני ונעלבתי מאוד" פתח את דבריו. "בגיל 10 חילונים היו עבורי אנשים לא מאמינים, אבל אני שהשתייכתי ליהדות הציונית המסורתית, לא נמנתי ביניהם. מהילדות שלי אני זוכר הדלקת נרות, וסדר פסח שהתקיימו בביתנו".

"נולדתי בישראל בשנת 1951 (תשי"ב) במושב בעמק יזרעאל, דור שלישי במושב, גם הורי נולדו שם 30 שנה לפני. הסבים שלי היו חסידי גור שהתגוררו באירופה והחליטו לעלות לארץ ישראל לפני שפרצה מלחמת העולם הראשונה. הם היו חלק מהחלוצים בארץ ישראל, אשר האמינו כי אי אפשר לעבוד בחקלאות בארץ ישראל וגם לשמור מצוות". 

"בשנת 1975 (תשל"ו) טסתי לארצות הברית על מנת להשלים תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה, באוניברסיטה במדינת קליפורניה. התכוונתי לחזור לארץ מיד בסים הלימודים. הייתי בן 24, זמן קצר לאחר שירותי הצבאי. שם פגשתי את מי שלימים הפכה להיות אשתי, וידעתי שאם אני רוצה לשוב לחיות בארץ עלי להתחיל להתפלל על כך. בחודש טבת תשל"ז התחלתי לשמור שבת, זה היה לאחר תקופה בה התחלתי לשמור מצוות. אני זוכר כיצד באלול תשל"ז (1977) התחלתי להתפלל, במניין. זו הייתה התקופה בה פניתי לבת זוגי דאז והצעתי לה נישואין. היא הייתה אלמנה ואם לבן, וכששימשתי כשליח ציבור בתפילה, בכל פעם כשהגעתי ל'יתום ואלמנה' בפסוקי דזמרא, הרגשתי כיצד אני מתרומם עם המילים באוויר".

"שנה מאוחר יותר, בתמוז תשל"ח, נישאנו בנוכחותם של בני משפחתנו וחברים, ולאחר שנולד בננו ועלינו ארצה. נישואיה הראשונים של אשתי התרחשו בארץ ישראל, בעלה היה עולה חדש והם ירדו יחד מן הארץ. אני מאמין כי הקדוש ברוך הוא שראה כי הוא מקיים את החלק הראשון בהבטחה 'לך לך מארצך' סייע שיקויים בו גם החלק השני 'ואעשך לגוי גדול', ואני שהייתי סטודנט חילוני הפכתי לשמור מצוות ונישאתי לאלמנתו, יחד שבתי עמה ועם בנו לארץ ישראל".

"מאז שעלינו ארצה, זכינו ברוך השם להביא לעולם עוד 3 ילדים, בירושלים עיר הקודש בה אנחנו מתגוררים. שנינו מתפרנסים מהוראה, רעייתי זכתה להתחיל ללמד בגיל 55 וב"ה ממשיכה בזה עד היום. ילדינו מתגוררים בירושלים, בשומרון ובהתישבויות נוספות".

הוא מבקש לסיים את סיפורו בפניה לקורא אתר 'מוקד תהילים ארצי', אליו הגיע לראשונה כשחיפש מזומרי תהילים: "השבת קרבה אותי אל התפילה, והתפילה אל ספר התהילים אשר בשנים האחרונות אני מרגיש מחובר אליו. בתחילת הדרך לא הייתי בטוח בכוחה של התפילה. ככל שהתחזקתי בתפילה, כך גדלה אצלי ההבנה שרעייתי היא האישה לה אני צריך להינשא. ספר התהילים הוא ספר לימוד, יש בו עצות רבות בכל תחומי החיים. אחד מבני זכה להינשא לצאצאיתו של השל"ה הקדוש. לפי השל"ה הקדוש, אמירת התהילים היא גם לימוד תורה וגם תפילה. המילה אור לבדה, מופיעה בתורה 3 פעמים, ובספר התהילים 8 פעמים. אור התהילים הוא אור הנשמה. אם אתם מרגישים שמתעורר בכם כעס, במקום לכעוס קראו תהילים. אם אתם מרגישים שמתעוררת בכם תחושת פחד, במקום לשקוע בה, קראו תהילים".

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות