ישועות תהילים

"שנים רבות חייתי בכאב. חוויתי טראומה נפשית ורגשית אשר הובילה לכאב גדול שהתלווה לחיי"

היא פנתה אלינו וביקשה להישאר בעילום שם, מבקשת שלא לפרט את הנסיבות שהובילו אותה לחזור בתשובה לצד זאת, היה לה חשוב שנפרסם את דבריה כדי לחזק נשים אחרות שנמצאות במצב בו הייתה


01/07/20 | ט' תמוז התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"אני מבקשת להישאר בעילום שם" היא פתחה את מכתבה אלינו, בו רב הנסתר על הגלוי. למה החלטנו לפרסם את דבריה בכל זאת? משום שהאמת זעקה מתוך מילותיה לכל אורכן, ואנחנו מאמינים כי יש בקהל הקוראים שלנו מי שמילותיה ידברו אל לבה ויצליח להעניק לה כוח ותקווה לימים טובים יותר ב"ה.

"היום אני בת 30, נשואה ואם לילד ומתגוררת ליד ירושלים" התחיל סיפורה, "שנים רבות חייתי בכאב. חוויתי טראומה נפשית ורגשית אשר הובילה לכאב גדול שהתלווה לחיי, כאב שנלוו לו לחצים מטורפים. לא גדלתי בבית עם אמונה, אבל מגיל קטן האמנתי. ידעתי שבורא עולם אתי. לא שאלתי 'למה אני' או 'למה זה מגיע לי' או 'מאיפה יהיו לי הכוחות',  אבל לא ידעתי איך להשתחרר מהכאב." 

"אני לא זוכרת מתי זה קרה בדיוק" היא מבקשת לתאר את רגע השינוי שהפך את חייה מקצה אל קצה והחל את תהילך התשובה שלה. "התחלתי לשמוע שיעורים ומשהו סחף אותי. גיליתי בתוכי ניצוץ שלא הכרתי קודם ומצאתי את עצמי לומדת בכל רגע פנוי שיש לי, מסתקרנת ומעמיקה בכל נושא בעולם האמונה, היהדות והתורה. בעקבות השיעורים הללו למדתי לקבל את המכשולים, הכאב והניסיונות שעברתי בחיים כמשהו שהצמיח ומצמיח אותי. לקבל בלי להצטער, ולהמשיך הלאה - בראש מורם ובפנים קדימה כשהעיניים נשואותו למעלה. גיליתי כמה אני חזקה. עם הזמן התחלתי לעשות וידוי ולדבר עם השם, בעיקר להכיר תודה, זה טוב לשחרור הנפש והנשמה. חל בי שינוי לטובה".

"מעולם לא הפסקתי להאמין, האמונה מחזקת אותי ואני מודה לאבא שבשמיים. גם אם חשבתי שבגדת באלוקים, לא הפסקתי להאמין בו ובהשגחה הפרטית. כיום אני רואה ומרגישה איך ההשגחה הפרטית הייתה שם כל חיי. זכיתי לישועות רבות בכל התחומים. אני מתחזקת ומשתנה מבפנים, הופכת מודעת יותר למה שקורה. הקדוש ברוך הוא כל יכול, ואני מרגישה כיצד אני מקבלת ממנו שפע, צינורות השמיים נפתחים וזורמים אל הכלי שהוא אני, למרות שאני כלי שבור ולא שלם. כלי שבור עם כוחות לקבל את כל מה שעברתי, את מי שצמחתי להיות ומי שאהיה. זכיתי להיות בת מלך ולהודות ולעבוד את השם מתך שמחה, באהבה ובאמונה".

"היום אני נמצאת במקום טוב, ברוך השם אני תמיד בעליה. בורא עולם איתי תמיד, בכל זמן ובכל מקום. אני יודעת שהכל לטובה והכל ממנו יתברך. אני לא מפחדת מכלום, אני לא דואגת מכלום, חיי השתנו לטובה ואני אסירת תודה לבורא עולם שמציל אותי תמיד. אני יודעת שהמקום הטוב שאני זוכה להיות בו היום הוא בזכות הקדוש ברוך הוא והדביקות שלי בו.  בזכות האמונה הפנימית והרצון העמוק לעבוד את השם ולהאמין בו באמונה שלמה, הקדוש ברוך הוביל אותי למקום שאני נמצאת בו היום".

"'מוקד תהילים ארצי' עושה עבודה מבורכת ומזכה את הרבים. תודה לכם על העשיה המקודשת הזו, זו פשוט הצלת נפשות. הגעתי אליכם דרך אחת מקבוצות הוואטסאפ ומאז אני מקבלת את ההודעות שלכם בכל יום. בזכות קבוצת הוואטסאפ של 'מוקד תהילים ארצי', כל יום אני לומדת משהו חדש ומתחזקת בזזכות מה שאתם שולחים. זוהי עשייה מבורכת, תודה לכם.ותודה לאבא שבשמיים, על כל הדרכים שמובילות לאבא ". היא מסיימת את מכתבה ומבקשת לפנות ישירות לקוראי האתר בעצה למי שנמצאות במצב בו הייתה בעבר: "להרבות בתפילות, בדיבור עם השם, לחזק את האמונה יום יום. כל יום ללמוד משהו חדש. להרבות בשיעורי תורה ככל האפשר. לעשות וידוי יום יום. לקרוא תהילים ומזמורים ולשבח ולתת כבוד לבורא עולם. והעיקר לא לפחד כלל".

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות