ישועות תהילים

"לא תמיד אחרי סבב אחד הישועה מגיעה"

את המייל שקיבלנו מאסתי החלטנו לפרסם במלואו, המילים הכנות שלה נותנות כוח לכל מי שלקחו חלק בסבבי "כל המתפלל" ולא זכו לראות ישועה מידית. ובמילותיה: "בברכת ויענו תפילותינו באהבה, בשמחה וברצון."


06/04/21 | כ"ד ניסן התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

את המייל של אסתי, שהגיע רגע לפני פתיחת סבב שבועות של כל המתפלל, אנחנו פשוט חייבים לפרסם כדי שתוכלו להיווכח עד כמה גדול הכוח של התפילה עבור אחרים וכך הוא נפתח: "אנחנו במשפחה כל הזמן עושים סבבים. אני חייבת לשתף שב"ה רואים ישועות! לא דווקא אחרי סבב אחד...אבל הן מגיעות אחת אחרי השנייה ב"ה!". הפעם, בחרנו להביא לכם את סיפורי הישועה ויותר מכך את הכוח העצום שיש לאמונה ולתפילה במילותיה של אסתי בלבד ללא תוספת שלנו:

לפני בערך 4 שנים שמעתי לראשונה על "מוקד תהילים ארצי", אני נוהגת לקרוא פרק תהילים יומי ולהתפלל עבור אנשים. במשך הזמן שמעתי ב"ה על אנשים שנושעו בזכות סבבי "כל המתפלל" וזה עשה לי חשק. אמרתי לעצמי: "ננסה פעם אחת", מאז הישועות לא מפסיקות ואני ממשיכה ב"ה. שמי אסתי, אני ירושלמית בת 21, בוגרת סמינר חרדי מוביל בירושלים, ורווקה. למדתי בניית אתרים, גרפיקה ועריכת וידאו ומיד כשסיימתי את הלימודים התפללתי וכיוונתי שאזכה למצוא עבודה. כבר ברגע שהתחלתי עם התפילות, היו לי הצעות עבודה. הלכתי לשלושה ראיונות, באחד רצו והסכום היה מועט, לא ויתרתי. המשכתי לראיון הבא, אבל הדרישות הלחיצו אותי. לאחר ראיון העבודה השליש התקבלתי לעבודה בתנאים מצויינים ב"ה!  התחלתי לעבודה כבר באותו החודש והמשכתי להתפלל שתהיה לי תוספת הכנסה מלקוחות פרטיים, ובעקבות התפילה הנוספת זכיתי גם בלקוח פרטי משמעותי ששילם סכום כסף יפה. התרגשתי מכך שקריאת התהילים עוזרת כל כך.

אבל לא רק עבורי התפללתי לאורך השנים, גם עבור בני משפחה נוספים. ב"ה זכיתי להתפלל עבור זיווג עבור בני משפחה שזכו כולם בזיווג.  קרובה לליבי יותר מכולם היא אחותי הגדולה, אשר לאחר מספר סבבי תפילה של "כל המתפלל" זכתה ב"ה להינשא לבחור איכותי ומוצלח מכל הכיוונים. לכל בקשה יש מספר תפילות שהקב"ה הציב לנו עד קבלת המתנה, .וכל פעם אמרנו אולי זה הפעם? אולי זה הפעם...אז למה להחמיץ? ואז הגיע סבב שבאמת היא התארסה! השידוך הגיע משמיים, דרך שכנה שלי שיש לה מעון פרטי. אחת האמהות של הילדים במעון סיפרה על אחיה, השכנה שלי הציעה לה את אחותי וכך העניינים התגלגלו מהר מאד. לאחר חודש היה וורט ב"ה!

זו הייתה הישועה הראשונה לה זכינו ב"ה, ואחריה הגיעו רבות אחרות. הפרנסה בה זכיתי ומיד אחריה דוד שלי, בעל בעיה רפואית מסוימת שהתפללתי לזיווג עבורו נישא לפני חצי שנה, בגיל 32. זה קרה עוד בתקופת הקורונה והוא זכה ברעייה בריאה לחלוטין. והחודש התבשרתי בשתי בשורות משמחות, חברה טובה שהתארסה וגם דודי הצעיר שזכה להתארס.

אני מתפללת גם לזיווג שלי כבר הרבה סבבים, אפילו שאני צעירה:. לפעמים אני על סף יאוש כי חברות מתחתנות וכו'. ה' נתן לי את הזכות לראות שפעם התפילה נענית ישר ולפעמים צריך יותר תפילות לקבל את המתנה, אבל המתנה תמיד באה עטופה בצלופן וסרט מתנה מושלמים. אלו הישועות שלהם התפללנו ותפילה לא שבה ריקם. ב"ה זכינו לראות הרבה ישעות. תודה לה' ותודה לכם שליחים יקרים! שתזכו תמיד להיות שליחים טובים ואמן נגאל בקרוב ונזכה לראות את המשיח בקרוב.

"מוקד תהילים ארצי" נותן לנו את הזכות לקרב את הישועה. כמה דקות ביום שעושות כל כך הרבה למעלה. איך אני יודעת? הישועות מוכיחות!! אני ממליצה בחום להצטרף לסבבים ולראות ישועות רבות בכל תחום! בברכת ויענו תפילותינו באהבה, בשמחה וברצון. חברות יקרות אל תתיאשו!!! לא תמיד אחרי סבב אחד הישועה מגיעה. גם לי יש נפילות אנחנו בשר ודם אבל הקב"ה חוזר אלינו במעגלים ומפנק בלי סוף!! אל תתייאשו!! 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן 

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות