ישועות תהילים

"’מוקד תהילים ארצי’ היווה עבורי משענת שיש לה צינורות לקדוש ברוך הוא"

ח. פנתה אלינו משום שהיה חשוב לה לחזק נשים אחרות הנמצאות במצבים קשים ולא רואות תקוה: "אני מרגישה שמישהו נושא איתי בעול" ח. מודה לרב מנדל ולמתנדבות מוקד תהילים ארצי


02/06/20 | י' סיון התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

זמן רב עבר מן הרגע בו ביקשה ח. לשתף עם קוראי אתר "מוקד תהילים ארצי" את הישועות  בהן זכתה, ועד שהצלחנו לערוך שיחת טלפון בה אשמע את הדברים מפייה. השיחה עם ח. נערכה במהלך סדר היום העמוס לעייפה שלה, כשהיא מקפידה להעביר את המסר העיקרי שלה: אל תתייאשו.

ח. פותחת את השיחה כאשר היא מציינת שזכתה לאורך השנים לראות ישועות רבות בכל תחומי החיים, האחרון שבהם התרחש בתקופת הקורונה. "בעלי הרגיש לא טוב והופנה לבדיקות בבית החולים, שם נקבע כי עליו לעבור צינתור. חששנו," היא מספרת, "התקופה הייתה תקופת הקורונה ושקלנו להשתחרר מבית החולים ולפנות באופן ישיר לרופא פרטי".

"בכל זמן השהות בבית החולים התפללתי לקב"ה שיכוון אותנו להחלטה הנכונה. החלטנו להישאר בבית החולים ובזכות התפילות הקדוש ברוך הוא שלח לבעלי פרופסור אשר ניתח אותו בבית החולים. ברוך השם הכל עבר בשלום".

זמנה של ח. היה קצר אך היה לה חשוב להעביר את דבריה לקוראי "מוקד תהילים ארצי". לאורך השנים זכתה להיעזר במתנדבות המוקד וברב מנדל עצמו בכל עת בו נזקקה לתמיכה וזו ההזדמנות שלה להודות להם על כך: "אני בעשור השישי לחיי, עברתי תקופות לא קלות וזכיתי לישועות רבות בזכות התהילים. לאורך השנים השתתפתי בסבבי "כל המתפלל" וזכיתי לראות ישועות גדולות בכל תחומי החיים. אני אישה שעברה הרבה בחיים. היו רגעים בהם איבדתי את הכוחות ואף את הכוח להאמין, רגעים בהם התקשתי להתחזק בכחות עצמי. ברגעים הללו שיחות עם מתנדבות 'מוקד תהילים ארצי', ועם הרב מנדל אישית, חיזקו אותי והוכיחו לי כי יש לי על מה להישען. 'מוקד תהילים ארצי' היווה עבורי משענת שיש לה צינורות לקדוש ברוך הוא".

ח. מסיימת את דבריה במסר לנשים אחרות הנמצאות במצב בו הייתה: "טוב שיש מוקד כזה, טוב שיש דבר כזה. אפשר לפנות לרב מנדל בכל עת, להתקשר ולהיעזר, יש על מי להישען. אני ממליצה לאנשים לשאוב כוחות מזה, לנסות את המשענת הזאת ולא להתייאש. אני לא מאחלת לאיש לעמוד בניסיונות שלי, אבל מאז שיש לי את הצינור הזה, אני נעזרת בו. ברגעי הקושי, הידיעה שאני לא לבד מסלקת את הייאוש ומכניסה תקווה. אני מרגישה שמישהו נושא את העול יחד אתי ומתמלאת באמונה. אני מקווה שתמשיכו לעשות את החסד שאתם עושים".


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות