ישועות תהילים

"אני כאם התחלתי לסבול מחרדות בגלל המצב אליו הגיע"

היא פנתה אלינו בבקשה שנפרסם את סיפורה כפי שהוא, מבקשת להישאר בעילום שם, כדי לעודד אחרים שנמצאים במצב בו היו היא ומשפחתה ולחזק את האמונה בבורא עולם ובכוח התפילה


02/06/21 | כ"ב סיון התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

אנחנו משפחה מסורתית, שומרים מסורת ושומרים שבת. אני לא נוהגת ללכת עם חצאית וכיסוי ראש אך משתדלת להקפיד על צניעות ומחוברת לבורא עולם, יש לנו אמונה מאוד מאוד חזקה. כך גידלנו גם את הילדים, עם המון אמונה.

הבן הגדול שלי תמיד בעט במוסכמות, הלך נגד ולא היה מוכן להקשיב. בשנים האחרונות הוא התחבר לחברים רעים. הוא היה ילד טוב, מלומד מאוד ובוגר תחרויות מצליח, ילד מאוד חכם. לאט לאט הוא נמשך אחרי חברים, התחיל לעשן, לשתות אלכוהול ואז להשתמש איתם סמים. הוא התחיל להיעלם לימים שלמים, התנתק מהבית בהדרגה ולא היה מוכן לשמור איתנו על קשר. הוא עשה קעקועים ועם הזמן ראינו שהוא מאבד במשקל, כנראה בגלל שימוש בסמים.

אני כאם התחלתי לסבול מחרדות בגלל המצב אליו הגיע: הסמים, האלכוהול והחברים המזיקים. המצב הנפשי שלי היה מאוד קשה ואז הוא הודיע לי ולאביו כי החליט שלא להתגייס. באחד הימים, כנראה בגלל שקיבל סמים מאוד קשים, ראיתי משיחות קטנות איתו שהילד איבד את השפיות. הוא התחיל לדבר דברים שלא קשורים אלו לאלו, לדבר שטויות, משפטים שלא קשורים. הוא היה מתחיל לדבר ובאמצע המשפט קם והולך.

לא ידעתי על מה לשים את האצבע, אבל התחלתי לחשוש שהילד שלי השתגע מהסמים. אני ובעלי קיבלנו את זה קשה, עברנו שבוע של בכי, אבל של ממש. לא יכולתי לבשל, לנקות, אפילו לתת תשומת לב לילדים האחרים שלי, לא הצלחתי לעשות דבר. בעלי לא הלך לעבודה, הוא שתמיד היה עמוד התווך של המשפחה, נשבר.

זה היה הרגע בו החלטנו לפנות ל"מוקד תהילים ארצי". אני נוהגת להתפלל בכל יום, שחרית ותהילים. תמיד כשאני מתפללת את התהילים היומי שאני מקבלת בקבוצת הוואטסאפ של 'מוקד תהילים ארצי', אני רואה אפשרות לפנות אליכם. זה היה היום בו החלטתי לעשות את זה.

ביקשתי שיתפללו עבורו 40 יום בכותל וגם תפילה בקבר הרשב"י בל"ג בעומר. הבחורה שענתה לי במוקד שלכם הייתה מקסימה, היא עודדה אותי. נתנו צדקה בעבורהתפילה והתפללו עבורו. החלטתי לתלות הכל בקב"ה, שיהיה בסדר. למרות שחששתי שאולי זה לא יקרה, כי נפש היא דבר מאוד מורכב, זה לא כמו שבר ביד או ברגל. ופחדתי שלא תהיה דרך חזרה.

עם התפילות שלכם, ככל שהזמן עבר, יום אחר יום, ראיתי שינוי. לאחר שבוע - שבוע וחצי, הילד התחיל לתקשר בצורה הנורמלית, לדבר בצורה נורמלית. הוא הפסיק לדבר שטויות והתחיל לדבר בהיגיון, התחיל לתקשר ולשתף אותי, סיפר לי מה עובר עליו.

חשוב לי שתדעי, זה ילד שאף פעם לא היה משתף אותנו, או אפילו בוכה, והוא התחיל לבכות. הוא אמר שהוא רוצה לחזור בתשובה, רוצה להתחבר לבורא עולם. לא הבנתי מאיפה זה הגיע, אחרי שנים שמעולם לא דיבר על זה או רצה את זה.

אחרי שבוע וחצי הוא התחיל לשים כיפה, אחרי שבועיים ציצית והיום, אחרי חודש וחצי, הוא הולך לשיעורי תורה עם ציצית וכיפה והתחיל ללמוד תורה. כל דקה פנויה שיש לו היום, הוא מקדיש לצפיה בשיעורי תורה בהידברות וללימוד תורה. 24/7 של דבקות בתורה. מבחינתי זה נס גדול.

פחדתי שהוא לא יצא מהשיגעון הזה שהוא נכנס אליו, חשבתי שנגמרו לי החיים. יש לי עוד ילדים לגדל שצריכים לראות דוגמא ולא ידעתי איך לספר להם. פתאום אני רואה תהליך הפוך, לא רק שהילד חזר לעצמו, הוא הפך להיות מלא חסדים ומצוות.

היום הוא כל היום מחפש חסדים, לעשות מצוות. השבוע לדוגמא, הוא בא לעזור לי בקניות בסופר. הוט ראה איש נכה ואמר לי שהוא סומך עלי שאסתדר כי הוא צריך אותו יותר, ופנה לעזור לו. הוא עזר לו ללכת, לבחור פירות וירקות ולערוך את הקניות בקופה. היום הוא מחפש את בורא עולם, לעשות נחת לבורא עולם. עדיין עם הקעקועים עליו.

בורא עולם עושה לנו ניסים ונפלאות, רק להסתכל ולראות. אני מודה לבורא עולם יום יום על כל הניסים שהוא עושה לנו. הוא בקשר רצוף עם רב, שמנווט אותו לעשות את הדברים בהדרגה, לאט לאט. ואני מדברת עם בורא עולם כל יום, מודה לו כל יום, לא רק בתפילות.מודה על כל מה שיש, על מה שנתן לי בעבר ועל כל מה שיתן לי בעתיד, גם על הקשיים, כי אני יודעת שהכל לטובתי.

אני מאוד מחוברת לבורא עולם. אני עושה את ההשתדלות שלי, מקווה שהוא יחזק אותנו כמשפחה יותר ממה שאנחנו עכשיו. בורא עולם שלנו הוא אבא טוב, אנחנו רק צריכים להיות ילדים טובים ולפנות אליו, בעזרת השם נראה רק ישועות. אני רוצה להודות גם לכם, ל'מוקד תהילים ארצי', על הישועה העצומה שזכינו לראותו בזכות התפילות.



זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן 

 

מי לא רוצה נחת מהילדים?
ומי לא ירצה תפילה מיוחדת על כך?
 
לחצו כאן להשתדלות >>

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות