ישועות תהילים

"כששני אנשים מתפללים אחד על השני, ואפילו לא מכירים, העוצמה של זה היא הרבה מעבר"

ערכנו ראיון עם סבתא נרגשת בעקבות 'סבב כל המתפלל' שהסתיים בחג חנוכה האחרון, וזכינו לשמוע את הסיפור המרגש על לידת נכדיה


04/02/20 | ט' שבט התש"פ
לידה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

יעל, שם בדוי, פותחת את סיפורה אודות הנס שאירע לבתה הצעירה במילים הבאות: "קיבלתי את המייל של 'מוקד תהילים ארצי' על תפילה הדדית לפי נושאים. היו לי שתי בנות בסוף ההריון, אחת בסוף שמיני ואחת בתחילת תשיעי. בעיני כל לידה היא דבר ניסי ולא מובן מאליו. קראתי את המייל וחשבתי שיש משהו מאוד יפה באפשרות להתפלל על מישהו אחר שנצרך לאותה ישועה. שמחתי שתהיה לי האפשרות להתפלל בשביל נשים אחרות, ושהן תתפללנה ואני אזכה בשביל הבנות שלי".

יעל מספרת שביקשה להתפלל עבור שתי בנותיה שהיו בהריון, הבת הגדולה הייתה בחודש תשיעי עם תחילת סבב התפילה, אחרי שעברה הריון מאוד קשה וכבר מחודשים מוקדמים הייתה עם צירים. "בניסים היא הגיעה לחודש התשיעי" יעל מציינת. "הייתה לה לידה מדהימה, מדהימה! זו לידה שניה שלה והיא רצתה ללדת בלי אפידורל, לפחות לנסות. הלידה שלה התפתחתה באופן מדהים, היא ילדה בלי אפידורל ולא נזקקה לתפרים. זו הייתה חוויה. הילדה מתוקה ומהממת ובתי התאוששה מאוד מהר מהלידה וחזרה לתפקד מאוד יפה. היא ילדה בשבוע הראשון של סבב 40 היום".

יעל מוסיפה ומספרת כי בלידה הראשונה של בתה הגדולה, ילדה בתה בשבוע 42, לאחר שקיבלה זירוז ועם התערבות מסיבית מצד הצוות הרפואי. "פה היא ילדה ממש בתאריך והרגשנו את הקדוש ברוך הוא בלידה" מסכמת יעל את סיפור הלידה של בתה הגדולה.

"עבור הבת השניה, מדובר היה בלידה ראשונה", היא פותחת את סיפור הלידה הנוספת: "היא הייתה צריכה ללדת שבעה שבועות לאחר הבת הגדולה, וילדה ממש בשבוע הראשון של החודש התשיעי". על נסיבות הלידה הלא צפויה היא מספרת במילים הבאות: "היא קפצה לבקר אותי ונראתה ממש נפוחה, במקביל היא ציינה כי היא סובלת מסחרחורות וכאבים קלים בבטן. ראיתי שמשהו לא תקין וביקשתי ממנה שתלך אל הרופא, אך בתי הייתה נחושה לפקוד חופה שהייתה עתידה להיערך באותו הערב ולכן הלכה רק למחרת היום לקופת החולים, אל הרופא הקבוע שלה. לאחר שבדק אותה הרופא שביצע את מעקב ההריון כולו, אשר היה תקין, ציין שהוא מבקש ממנה לנסוע ללא דיחוי אל חדר המיון".

"בדרכה לבית החולים צלצלה אלי בתי לעדכן אותי בדברי הרופא, ואמרה: 'אמא הערב אחזור הביתה'. היא הרגיעה אותי שהכל בסדר, אבל בתוך תוכי ידעתי שמשהו לא תקין. התפללתי תהילים שיגנו עליה, האמנתי שלא יכול לקרות לה משהו רע. ברוך השם שהיינו ערנים, זה חסד".

מכאן הדברים התגלגלו במהירות ובחסדי השם הסתיימו בשלום: "בתי הגיעה לבית החולים  בתחילת חודש תשיעי, כלל לא מוכנה ללידה, ובאותו לילה ילדה ילד".

כשהגיעה לבית החולים ציין הצוות הרפואי כי היא נמצאת במצב של רעלת חמורה, מצב של סכנת חיים. הם רצו להמתין ללידה שתתפתח באופן טבעי, אך ציינו כי אם זה לא יקרה בקרוב, ינתחו אותה על אף הסיכון הכרוך בניתוח במצב של רעלת הריון". "קיבלתי מבתי טלפון נוסף" יעל מוסיפה. "היא התקשרה לעדכן אותי וביקשה שאגיע, משום שהיא צפויה ללדת אם הכל יתפתח כמו שצריך. לצערי, סבלתי מדלקת ריאות ולא יכולתי להיכנס איתה לחדר לידה. זה היה משבר לשתינו, משום שמדובר בלידה ראשונה שלה ובמשך ההריון כולו, לא היה לנו ספק שאלווה אותה במהלך הלידה. וכך, כשבתי בבית החולים על סף לידה, שכבתי בבית עם דלקת ריאות חריפה והתפללתי".

"באותו לילה היא ילדה בן בכור. סיפור הלידה שלה היה פלאי. היא קיבלה אפידורל והלכה לישון בעצת המיילדת, אשר אמרה לה לא לדאוג כי ברגע האמת היא תתעורר. הבת שלי ישנה מספר שעות וכמה דקות לאחר שהתעוררה ילדה. זה היה מפתיע, גם הצוות הרפואי האמין שייקח לה זמן רב יותר. הלידה הייתה מאוד מהירה, בלי סיבוכים וללא צורך בתפרים. היא התעוררה משינה ורבע שעה אחרי זה הייתה עם תינוק בידיים. מדובר בלידה ראשונה, זה רק תפילות. שום דבר לא יכול לעשות את זה, רק תפילות. יש לה ילד מתוק וכבר הספקנו לעשות לו פדיון. הוא נולד בחנוכה. בזאת חנוכה היא כבר השתחררה הביתה".

יעל מסיימת את דבריה: "חנוכה היה השבוע האחרון של סבב ה-40 יום, ושתי בנותי זכו לחזור הביתה בידיים מלאות. ניסי ניסים לשתיהן. אני מקווה שמי שהתפללתי עבורן חזרו אף הן בידיים מלאות ועברו הכל בשלום. אין לי ספק שזה כך, כי אין כמו כוח של תפילה. יש משהו מאוד עוצמתי בתפילה הדדית, שאחד מתפלל על השני באותו עניין. אני עמוסה ביום יום שלי. שלוש מבנותיי נשואות, יש לי ילדים ונכדים נוספים, במקביל אני לומדת... אין לי דקה לנשום. אך הפעם הבטחתי לעצמי שאתפלל. זה הרבה מעבר לתפילה, במקרה הזה 3=1+1. כששני אנשים מתפללים אחד על השני, ואפילו לא מכירים, העוצמה של זה היא הרבה מעבר. כך הרגשתי מדי יום כשהתפללתי, שזה הרבה מעבר לפרקי תהילים. הרגשתי שהקדוש ברוך הוא ביחד איתי בתפילות ובמה שקרה בחדר לידה. אני מודה לכם שעזרתם לי להיות חלק מן הדבר הענק הזה והייתם שליחים גם כן, לכך שבנותיי מחזיקות היום את ילדיהם"

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן.

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות