ישועות תהילים

מצמרר: "אני אעשה כל מה שאתה מבקש, ואתה תרפא את בני"

ברכה, אשר ביקשה שנכנה אותה בשם זה משום שכיום "אני מרגישה שאני מבורכת" סיפרה לנו את סיפור הנס המרגש שאירע במשפחתה


27/10/20 | ט' חשון התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

בשיחה איתה היא מבקשת שאשתמש בשם בדוי "תקראי לי ברכה" היא קובעת בסופו של דבר, "אני מרגישה שאני מבורכת". הסיפור שלהם התחיל לפני מספר חודשים: "אחד מבניי, בחור צעיר ורווק שעדין לא נישא והביא ילדים לעולם, סבל במשך למעלה משנה מעצירות קשה שלוותה בכאבי גב חזקים. הוא האמין שמדובר בתוצאה של תנועה לא נכונה שעשה ופגעה בשריר, אבל כשהבעיה לא פסקה פנינו לרופאת המשפחה אשר שלחה אותו לעשות בדיקו קולונוסקפיה. תוצאות הבדיקה היו תקינות, עם ממצא לא ברור. כשהתלונות של בני לא פסקו, הרופאה שלחה אותו גם לבדיקות אצל גסטרולוג ואורולוג, אבל גם הם לא מצאו סיבה לבעיה או לכאבים מהם סבל".

"המצב הלך והחריף" ברכה מספרת, "פעמיים הגענו למיון באיכילוב, פעם נוספת בבלינסון. ובני אף אושפז בבית החולים בשל הכאבים העזים מהם סבל. הוא עבר מסע תלאות קשה מאוד, אבל בכל המקרים תוצאות הבדיקות היו תקינות עם ממצא לא ברור. כששבנו אל רופאת המשפחה, היא סרבה לשלוח אותנו להמשך בירור ובמקום זאת נתנה לבני תרופה נגד עצירות. בשלב הזה, החלטנו לפנות לרפואה האלטרנטיבית. בני ביקר אצל נטורופתית ואצל מטפלת ברופואה סינית. הייתה זו המטפלת ברפואה הסינית אשר לאחר כחודש של טיפול ציינה שמשהו לא תקין אצל בני והיא חושבת שכדאי שיעבור בדיקת C.T. כמובן שמיד פנינו אל רופאת המשפחה, אך היא סירבה להפנות אותו לבדיקה. וכעת, בני החל להתלונן כי בנוסף לכאבי הגף הוא סובל מכאבים ברגלו".

"באותה תקופה" ברכה מכה על חטא, "לא ידעתי כי הביטוח שעשינו במשפחה מאפשר לבני לעשות עצמאית בדיקת C.T. שתכוסה על ידי הביטוח, ללא צורך בהפניה מרופאת המשפחה עצמה. כעבור תקופה קצרה בני אושפז שוב, בשל תלונה אחרת, באשפוז הזה פניתי לקדוש ברוך הוא והתפללתי שתמצא הסיבה לכאבים העזים מהם הוא סובל".

"תפילותיי נענו" ברכה מספרת, "באותו אשפוז התגלתה הסיבה לכאבים מהם סבל בני במשך למעלה משנה. נמצא כי יש לו גידול באורך 20 ס"מ, אשר לחץ על המעיים ועל איברים נוספים. באותו אשפוז ביקשו הרופאים להסיר את הגידול ביחד עם האיברים השונים בהם נגע, מה שהיה פוגע בבריאותו של בני באופן בלתי הפיך. מיד כשקיבלתי את הבשורה הקשה, פניתי לרב פירר מתוך ידיעה כי מה שהרב יאמר, אנו נעשה. אני מאמינה כי הרב הוא שליחו של הקדוש ברוך הוא. כשהרב פסק כי יש לעשות את הניתוח, זה מה עשינו".

בשלב זה, ברכה מבקשת לעצור את הסיפור ולהדגיש כמה דברים: "הגעתי מעולם חילוני. נהגתי לבשל בשבת, לנסוע בשבת. המשפחה שלנו לא הקפידה על קיום מצוות. חודש לפני האשפוז של בני בבית החולים, מישהו שלח לי הזמנה להצטורף לקבוצת הוואטסאפ של 'מוקד תהילים ארצי', והתחלתי לקרוא את פרק התהילים היומי ולהתפלל לרפואתם של אנשים אחרים. מרגע שהתחלתי, הקפדתי לעשות זאת מדי יום. אני חושבת שרק במהלך האישפוז של בני בבית החולים, הבחנתי באפשרות לפנות ולבקש כי יתפללו לרפואתו של בני. צלצלתי ל'מוקד תהילים ארצי' וביקשתי שיקדישו תפילות לרפואתו של בני. באותה הזדמנות שוחחתי גם עם הרב מנדל בעצמו, אשר עמד אתי בקשר ישיר מאותה העת ומקפיד עד היום לצלצל ולבדוק מה שלומו של בני. הוא חיזק אותנו מאוד בתקופה הקשה שעברנו ואני מבקשת להודות לו על כך". ברכה מתעקשת להוסיף דבר מה נוסף: "חורה לי לדעת כי יש אנשים ששונאים חרדים", היא מחפשת את המילים הנכונות ומחליטה בסופו של דבר לשים את הדגש על הדבר החשוב מבחינתה: "נתקלתי באנשים כל כך טובים. אנשי נתינה, אנשי חסד. אנשים איכפתיים שהתעניינו בשלומנו, קשה לי הידיעה כי יש מי שרואים את הציבור החרדי באופן שונה כל כך".

"בבית החולים" היא חוזרת לסיפורה האישי, כעת היא דומעת ונדרשת להתאושש מספר רגעים לפני שהיא ממשיכה לדבר, "בכיתי. פניתי לקדוש ברוך הוא ואמרתי לו: 'אני אעשה כל מה שאתה מבקש ואני יכולה ואתה תרפא את בני'. מרגע זה, לקחתי על עצמי לשמור שבת, ליטל ידיים, לברך על המאכלים, ולקרוא תהילים בכל יום" שוב היא עוצרת את שטף הדיבור, חשוב לה להבהיר כי היא החלה לקרוא את פרקי התהילים של כל יום בשבוע: "בכל יום אני קוראת את הפרקים של אותו יום. ומאז לא הפסקתי. אני בטוחה שהתפילות של 'מוקד תהילים ארצי' וההתחזקות שלי ושל בני משפחתי, זה מה שעזר לרפואתו של בני, כי מה שקרה לאחר מכן היה נס של ממש".

" בני עבר ניתוח מאוד קשה שארך 9 שעות והצריך 20 מנות דם. מרגע שנכנס לחדר הניתוח, לא הפסקתי להתפלל. קראתי את כל התפילות שהכרתי, הרב מנדל מנהל מוקד תהילים ארצי היה בקשר רצוף בכל מהלך הניתוח אלפי אנשים קיבלו את הפרק היומי מהמוקד תהילים ארצי עם שמו של בני לתפילה עבורו ,הניתוח התרחש בשבוע שעבר, ואתמול קיבלנו בשורה שהגידול כולו יצא ולא נשארו גרורות בגופו. זה נס של ממש. גם הרופאים נדהמו לגלות שהגידול יצא ללא פגיעה בשום איבר. כעת אנו מתפללים שהכל יישאר מאחורינו".

"גם בני התחזק במהלך התקופה בה סבל" ברכה מוסיפה. חשוב לה לציין כי "הוא התחיל להניח תפילין ולקרוא תהילים עוד לפני הניתוח. לא רק הוא, כל אחד מבני המשפחה לקח על עצמו להתחזק בדבר מה: לקרוא שמע ישראל, אמירת תהילים ועוד .ובני ואני ממשיכים להקפיד במה שלקחנו על עצמנו".

"אלוהים עושה ניסים" היא מסיימת את הסיפור האישי שלה, "הרגשתי כאילו אני פונה לאבא שלי ומדברת איתו, והוא שמע אותי. אין עוד מלבדו. צריך להיות טובים, להיות עם אלוהים ולעשות מה שהוא מבקש, והוא מציל אותנו. אני מרגישה מוגנת. יש לי אבא, דיברתי אותו הווא הקשיב לי. אני עם דמעות בעיניים בכל פעם שאני מספרת על החוויה שעברתי. אני רוצה לפנות לקוראי 'מוקד תהילים ארצי' ולומר להם לא להתייאש, להתפלל לאלוהים, בסוף הוא עוזר. אני מרגישה שהתהילים מאוד עזרו לי. בכל פעם שאני קוראת תהילים אני נרגעת. יום אחרי שהניתוח עבר בהצלחה קראתי את התהילים היומי, ופרק אחד שיקף את התחושה שלי במדויק. שלחתי אותו לבני המשפחה שלי, שקראו ובכו ביחד אתי".


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות