ישועות תהילים

מדהים: "ידעתי שהפעם אני חייבת ישועה שתחזיק מעמד"

ל' כתבה לנו מכתב מרגש על הישועות לה זכו היא וקרובי משפחתה בזכות סבבי "כל המתפלל" של "מוקד תהילים ארצי"


09/11/20 | כ"ב חשון התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

ל' פנתה אלינו אחרי שקראה את הסיפורים השונים שכתבו לנו קוראי האתר, חשוב לה לשתף את הסיפור שלה כדי לחזק אנשים אחרים, במיוחד בתקופת הזו בה מגפת הקורונה משנה סדרי עולם ורבים מתקשים לחזור לשגרה בבית ובעבודה. חשוב להם לשמור על צנעת הפרט ולכן השמות וחלק מהפרטים טושטשו בכוונה תחילה.

"אני וי' נשואים כבר 5 שנים" ל' פותחת את דבריה, "כשהתחתנו הייתי בת 24 ובדיוק סיימתי לימודים לתואר ראשון ועבדתי במקצוע שלי. אחרי החתונה עברו להתגורר בירושלים, עירו של בעלי, ולכן נאלצתי לעזוב את מקום העבודה שמאוד אהבתי. מיד אחרי החתונה נכנסתי להריון ב"ה והומלץ לי שלא לעבוד בזמן ההריון. כשמלאו לילדה חצי שנה התחלתי לחפש עבודה, אבל ברוך השם גיליתי שאני שוב בהריון והרופאים המליצו לי גם הפעם שלא לעבוד במהלך ההריון. וכך קצת יותר משנתיים לאחר החתונה הייתי אמא לשניים, בת ובן, וכשנפתחה שנת הלימודים והילדים נכנסו למסגרות החלטתי לחזור למעגל העבודה".

"למרות שישבתי בבית כמעט 3 שנים, מצאתי במהירות עבודה בירושלים. אבל כ-3 חודשים לאחר שהתחלתי את תפקידי הוחלט במקום העבודה לותר עליו במסגרת קיצוצים שערכו בארגון ושוב נאלצתי לחפש מקום עבודה. במשך חודשיים שילמנו עבור המסגרות של הילדים בלי שיש לי הכנסה, עד שמצאתי עבודה חדשה. אבל שוב, חצי שנה לאחר עבודתי במקום, חזרה אחת העובדות מחושפת הלידה והארגון החליט שאין להם צורך בעובדת נוספת".

"אחרי שקיבלתי את ההודעה על סיום עבודתי, שבוע לפני שעזבתי את המקום, קיבלתי מייל ובו פרסום של 'מוקד תהילים ארצי' על סבב 'זאת חנוכה' לתפילה הדדית של 40 יום. התחברתי מאוד לרעיון של תפילה על מישהי אחרת הזקוקה לאותה ישועה כמוני, במיוחד בימים מיוחדים כמו ימי חג החנוכה. הרגשתי שאני חייבת להצטרף ליוזמה המדהימה הזו. ידעתי שהפעם אני חייבת ישועה שתחזיר מעמד, אני צריכה עבודה קבועה שתתאים לי מכל הבחינות ושאוכל להישאר בה כמה שנים טובות. אחרי 3 שנים בלי עבודה ו-2 מקומות עבודה שנאלצתי לעזוב במהלך שנה אחת, ידעתי שאני צריכה הרבה תפילות כדי להתקבל למקום שיתן לי הזדמנות להתחיל מחדש. יחד עם זאת, לא רציתי להתפשר על העקרונות שחשובים לי במקום עבודה: סביבת עבודה תורנית וצנועה, משרה נוחה עם שעות גמישות וכו'. יום לאחר שנרשמתי לסבב, קיבלתי מייל המאשר את השתתפותי. אני ממש זוכרת איך התרגשתי וסיפרתי לבעלי שאני מתחילה סבב תהילים 40 יום על מישהי שאני לא מכירה וזקוקה לאותה ישועה כמוני והיא, מתפללת עלי".

"באחד הימים, כשהיינו בטיול בצפון צלצל הטלפון הסלולרי שלי. באותה תקופה שלחתי הרבה קורות חיים בניסיון למצוא עבודה, לכן עניתי בכל שעה לטלפון בתקוה שמדובר בבצעת עבודה. ואכן, אותו טלפון היה מארגון בו אני זוכה לעבוד עד היום. הם שאלו אותי מספר שאלות וזימנו אותי לראיון עבודה. כיום אני זוכה לעבודה בעמותה המסייעת לנשים ולילדים דתיים הזקוקם לעזרה, בתפקיד מעניין ומלא סיפוק, ברוך ה', בדיוק כפי שחיפשתי".

"אחרי הסבב הזה נטלתי חלק בסבב 'תענית אסתר'. אנחנו מתגוררים בשכירות בירושלים, חשוב לנו מאוד לקנות דירה בירושלים בה נוכל לגור ולהפסיק לשלם שכירות בה בעצם אנו 'זורקים את כספנו לים'. הילדים שלנו כבר בני 3 ו-4, ואנו מתגוררים בדירת שני חדרים בגודל 40 מ"ר. חשוב לנו לגור אך ורק בירושלים, עיר הקודש, וכידוע מחירי הדירות בירושלים מאוד גבוהים וידענו שהאפשרות היחידה שלנו לזכות בקנית בית בירושלים היא כנראה רק אם נזכרה בהגרלת 'מחיר למשתכן'. ידענו שהביקוש מאוד גדול, אבל החלטנו לעשות השתדלות ולהירשם להגרלה. ביום בו ראיתי את הפרסום על הגרלת מחיר למשתכן בירושלים היה גם פרסום על סבב תהילים הדדי חדש ('תענית אסתר'). אחרי שכבר השתתפתי בעבר בסבב תהילים הדדי, ידעתי מהו הוכח האדיר של הפרויקט הזה וראיתי בכך סימן משמים שנצליח לזכות בהגרלה כנגד כל הסיכויים. נרשמתי מיד לסבב התהילים וגם להגרלה בירושלים. יומיים אחרי ההרשמה לסבב קיבלתי מייל על שיבוץ ויום לאחר מכן התחיל הסבב. שבועיים לאחר מכן קיבלנו הודעה שזכינו בהגרלה. היו משתתפים רבים בהגרלה, כי מדובר באזור מאוד מבוקש, ובכל זאת הצלחנו לזכות. ברוך ה'! לא היה לי ספק באותו הרגע שהכל בזכות התפילות ההדדיות! הפרויקט בו זכינו קרוב מאוד למקום בו אנו גרים בשכירות, סביבה תורנת ומפותחת".

"כשקיבלתי למייל את הפרסום על סבב 'ט"ו באב' החלטתי להתפלל לזיווגו של אחיו הגדול של בעלי. הוא מבוגר מאיתנו בכמה שנים, ולאורך שנות נישואינו ראיתי כיצד הוא יוצא לשידוכים אך הדברים לא מבשילים לכדי נישואים. רציתי שכמונו גם הוא יזכה להתחתן ולהקים בית. לאורך השנים התפללתי עליו בהזדמנויות שונות וייחלתי ליום בו נשמע ממנו את הבשורות הטובות. תמיד זכרתי שט"ו באב הוא יום שמסוגל לתפילות על זיווגים ועם הפרסום על הסבב נרשמתי לתפילה הדדית. באותה העת הוא התחיל להפגש עם מישהי וקיוותי שהפעם זה יסתיים בחתונה. ביום ה-40 לסבב (ט"ו באב תש"פ) הם החליטו להתארס וברוך השם היום הם נשואים".

"אני לא בדיוק יודעת איך נכנסתי לרשימת התפוצה של המיילים של 'מוקד תהילים ארצי' " ל' כתבה לנו, "אך את הפרסום הראשון על סבב 40 יום תפילה הדדית (ט"ו באב תשע"ט) קיבלתי במייל ומאז אני לא מפספסת אף סבב ברוך ה'. אשמח למסור לקוראי האתר את המלצתי להשתתף ולא לוותר על אף סבב 40 יום תהילים הדדי, גם אם אתם לא מרגישים שאתם זקוקים לישועה פרטית בשביל עצמכם, תמיד יש שכן שצריך רפואה, או בן דוד שזקוק לזיווג או מישהי בעבודה שכבר הרבה שנים מנסה להביא ילדים לעולם,
תחפשו את האנשים האלה בחיים שלכם ופשוט תעשו את החסד הזה עבורם- זה בדוק ומנוסה! הקב"ה לא נשאר "אדיש" לאהבת חינם וערבות הדדית, הקב"ה רואה איך אנחנו מתפללים על מישהו שאנחנו בכלל לא מכירים בזמן שאנו זקוקים לאותה ישועה בדיוק עבורנו או עבור אדם היקר לנו שכל כך היינו רוצים לראות בשמחתו והוא שולח ישועה! תנסו את זה פעם אחת ותראו ניסים גלויים- פשוט כך. ישועת ה' כהרף עין. בהצלחה לכולם ורק בשורות טובות בע"ה!"


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות