ישועות תהילים

"שני ניסים קרו לנו, על שני הילדים שלנו. ניסים שהתפללתי בעבורם ובזכותם זכינו לחולל נס נוסף"

חבצלת (שם בדוי) התפללה לישועות עבור שני ילדיה במשך 40 יום, בסבב "כל המתפלל" שהסתיים בשבועות תש"פ, וברוך השם תפילותיה נענו


10/06/20 | י"ח סיון התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"אני לא זוכרת איך הגעתי לאתר 'מוקד תהילים ארצי' לראשונה, אני עוקבת אחרי כל הסיפורים, התפילות והתכנים באתר יום יום, ברוך השם. זכיתי. אני ממש אוהבת את האתר. אני מעבירה שיעורים במדרשה שלי, מדרשה של בנות צעירות בגילאי 12-16, יש הרבה דברים שאני לוקחת מן האתר לשיעורים".  כך פתחה חבצלת (שם בדוי) את דבריה. 

כל אמא רוצה שלילדיה יהיה טוב, חבצלת פנתה אלינו כדי לספר לנו איך זכתה כי תפילותיה עבור ילדיה יענו במהירות:

"בסבב התפילות האחרון של 'כל המתפלל', אשר הסתיים בשבועות תש"פ, התפללתי עבור שני ילדי, התפללתי עבור בתי שסבלה מנזק מים בביתה ועבור בני שעומד להתחתן והדירה שאליה עמד להיכנס לא התפנתה. התפללתי וברוך השם שניהם זכו בישועות ממש עם סיום סבב התפילות", החלה חבצלת את סיפורה המרגש, סיפור שהיה לה חשוב לחלוק עם קוראי אתר "מוקד תהילים ארצי" כדי לחזק נשים אחרות.

"שני ניסים קרו לנו, על שני הילדים שלנו. ניסים שהתפללתי בעבורם ובזכותם זכינו לחולל נס נוסף. בתי הבכורה בת 26, היא נשואה לאברך והם הורים לשלושה ילדים. הם מתגוררים בחדרה. לאחרונה התגלתה בביתם נזילה חמורה מאוד, היה פיצוץ בצנרת וכשבתי פנתה לטפל בנושא נמסר לה כי התיקון יארך חודש לפחות. בסבב 'כל המתפלל האחרון' התפללתי עבורם, התפללתי  להצלחה ושמירה על הבית ועל חייהם, ואירעו ניסים".

"בצמוד לדירתה של ביתי מתגורר לבדו שכן מבוגר מאוד, לא מזמן מלאו לו 93 שנים. בעלה של בתי מטפל בו במסירות מספר שעות ביום.  באחד הימים, ממש לאחר שסיימתי את סבב התפילות האחרון, יצא בעלה של בתי לבדוק את הצינור המוביל לביתו, אותו צינור עובר גם ליד דירתו של השכן. בזמן שבעלה בודק את הצינור, הוא ראה דרך חלון ביתו של השכן כי הלה אינו זז, ומיהר לצלצל לכוחות הרפואה. כשהגיעו לבית השכן איבחנו כי הוא עבר אירוע מוחי. המהירות בה הוזעקו הצילה את חייו. נס של ממש".

"הנס השני אירע בביתם מיד לאחר מכן, התיקון של פיצוץ הצנרת שהוערך בכחודש ימים, נפתר בפחות מיומיים. אין לי ספק כי זה קרה בזכות התפילות שנשאתי להצלחתם בכל עניין, והקדוש ברוך הוא שמע את תפילתי".

גם סיפור הישועה של בנה הצעיר אירע מיד עם סיום סבב התפילות האחרון בשבועות תש"פ: "לבני השני מלאו 23, והוא עומד להתחתן בקרוב. בת זוגו צעירה ממנו, כבת 20, והם מצאו דירה בחדרה אליה רצו לעבור, בסמיכות למקום מגוריהם של הורי בת זוגו. הם החלו ברכישת ריהוט וכלי בית, אך אז התברר להם כי הדיירים בדירה אליה התכוונו לעבור החליטו שאינם רוצים לעזוב אותה כעת, ויישארו בה מספר חודשים נוספים. השניים נותרו עם הריהוט שקנו, בלי שיהיה להם היכן להניח אותו. לקחתי על עצמי להתפלל עבורם למציאת דירה בסבב 'כל המתפלל' האחרון וממש לאחר סיום הסבב הודיעו לפתע הדיירים בדירה כי הם עוזבים באופן מיידי".


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות