ישועות תהילים

"האמונה החזקה שלי בהשם לא אכזבה אותי מעולם"

ל פנתה אלינו בבקשה שנשתף את סיפור הישועה של משפחתה, היא מאמינה כי בכוחו לחזק את קוראי האתר וקוראת לכל מי שנזקק לישוע להתפלל לקדוש ברוך הוא


22/07/20 | א' אב התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"כבר שנים שאני קוראת את התהילים היומי שאני מקבלת מאתר "מוקד תהילים ארצי" כתבה לנו ל. "ואני שמחה לשתף אתכם בישועה גדולה לה זכינו השבוע" פתחה את סיפורה. "אני ובעלי נשואים 12 שנה והורים לשלושה. החינוך של ילדינו חשוב לנו ורצינו לשפר את סביבת המגורים שלנו על מנת שנוכל להעניק להם חינוך טוב יותר. כבר שנתיים שאני ובעלי מנסים למכור את הדירה שלנו ללא הצלחה. פעמיים עמדנו לפני סגירת עיסקה, ופעמיים העסקה התבטלה. התמלאנו יאוש".

"לאורך השנים לקחתי חלק בסבבי 'כל המתפלל'' בנושאים שונים וזכיתי לראות ישועות. בסבב התהילים האחרון, שהסתיים בחג השבועות, נרשמתי לתפילה בנושא הדיור ולקחת על עצמי שאם אצליח למכור את הדירה במהלך 40 ימי התפילה, אשמור שבת במהלך תקופה של 40 ימים. והדברים התגלגלו במהירות. השם זיכה אותנו ולדירה הגיע זוג שאהב אותה, בתוך שבועיים זכינו למכור את הדירה בברכה ולסגור את המשכנתא שלקחנו. במקביל מצאנו דירה מקסימה, עם מטבח כשר ויפהפה, בשכונה בה רצינו לגור וחתמנו על חוזה שכירות".

לאחר שמכרו את הדירה המשיכו ישועות נוספות להגיע: "השם זיכה אותנו וילדינו התקבלו אל בית הספר בו רצינו שילמדו, למרות שבעת הרישום נאמר לנו שהוא בתפוסה מלאה. כוח התפילה וכוח השבת עצום ממש" ממשיכה ל', "הכל זרם בקלות ממש. העמדנו את הריהוט שלנו למכירה והכל נמכר, עד הרגע האחרון למעבר, זכינו שירכשו מאיתנו את הריהוט שלא נזקקנו לו. לשמחתנו הרוכשים הם אנשים יראי שמיים ועל פינת האוכל שלנו יערכו שולחן שבת ויקדשו".

לל' חשוב לחלוק עם קוראי האתר נושא נוסף: "בשנה האחרונה השתתפתי בסבבים שונים, בינהם גם ליראת שמיים לי ולבעלי. בעלי מגיע מבית חילוני לחלוטין, הוא לא הכיר כמעט את הדת ומצוותיה. תמיד קיוויתי שיתחזק באמונה ויתקרב אתי להשם. באורח פלא, הוא מקבל בהבנה מלאה דינים של יחסיי אישות ומקפיד מדיי שישי להניח תפילין , למרות שעבורו מדובר בעולם זר לחלוטין. זה מחמם לי את הלב ומראה שהכל אפשרי".

ל' סיימה את מכתבה בפנייה לקוראי אתר 'מוקד תהילים ארצי': "האמונה החזקה שלי בהשם לא אכזבה אותי מעולם. הוא הראה לנו כמה כח וגדולה יש בחזקתו. 'הַשְׁלֵךְ עַל יְהוָה יְהָבְךָ וְהוּא יְכַלְכְּלֶךָ' (תהילים, נה, כג), זה כל כך חזק ונכון. לכל המבקשים, התפללו חזק לקב"ה, אל שומע תפילה ומלא רחמים, שיזכה אתכם לקבל משאלות ליבכם. חיזקו ואימצו עם ישראל". 

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות