ישועות תהילים

"תודה לבורא עולם שזיכה אותי להכיר משפחה כמוכם, שכיוון אתכם אלי ואותי אליכם, תודה על משפחה חמה כמוכם, משפחה שנייה שלי, זה לא מובן מאליו"

אנחנו ב'מוקד תהילים ארצי' עושים הכל כדי לתת מענה לכל יהודי ויהודיה הפונים אלינו, אין דבר שמשמח אותנו יותר מאשר לזכות ולשמוע, ב"ה, על הישועות שלכם


17/06/20 | כ"ה סיון התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"אני לא זוכרת מתי בדיוק הגעתי ל'מוקד תהילים ארצי'" מספרת אריאלה משולם, "אך מאז שאני מחוברת, אני קוראת בכל יום פרק תהילים". "ידעתי שאם אתקל בקושי כלשהו, אוכל לפנות למוקד כדי להעזר בכם" כך נפתח סיפורה של אריאלה.

"לפני כשנתיים הלכתי לבדיקה שגרתית אצל הרופא שלי, הבדיקה העלתה ממצא בעייתי והוא הפנה אותי לבדיקת אולטרהסאונד. לפני בדיקת האולטרהסאונד פניתי ל'מוקד תהילים ארצי', סיפרתי לבחורה שענתה לי שאני ממש מבולבלת, שקיבלתי אבחנה בעייתית ואני בסערת רגשות. היא הבטיחה לי שהיא אתי, שיתפללו עבורי, ועם ההבטחה הזו הלכתי לעשות את הבדיקה. בבדיקה עצמה, טכנאי האולטרהסאונד אמר לי 'אני לא רואה כלום', חזרתי לרופא שהפנה אותי והוא בדק אותי שוב ואמר 'אבל אני ראיתי. רציתי לקבל פרטים מדוייקים כדי לדעת איך להמשיך את הטיפול".

"לפני מספר שבועות, במהלך בדיקה שגרתית אצל הרופא שלי, הוא אבחן בעיה בחלל הבטן אך לא היה בטוח בנוגע לטיבה המדויק. הרופא הפנה אותי ל-2 בדיקות שונות, כדי לשלול את אחת האבחנות. התקשרתי ל'מוקד תהילים ארצי' וביקשתי שיתפללו בשבילי. תוך שבוע קבעו לי בדיקת אולטרהסאונד ושוב כשהגעתי לבדיקה, טכנאי האולטרהסאונד הסתכל ואמר שהוא לא רואה כלום: 'אין פה שום דבר גברת, את בריאה. אין פה כלום. כלום. הכל בסדר', הסייעת שהייתה לצדו הוסיפה ואמרה: 'אני שמחה'. הודתי לבורא עולם ומיד התקשרתי ל'מוקד תהילים ארצי' וסיפרתי לרב שהתרגש ביחד אתי".

"אני רוצה להודות לבורא עולם על ניסים מעל הטבע. אני אומרת תודה, תודה, תודה. אני רוצה למסור תודה רבה לרב מנדל. אדם מדהים ומקסים שזמין בכל עת ובכל זמן. הרב כל הזמן שאל לשלומי. עברתי הרבה חוליים במהלך השנים, והרב הפנה מתנדבות שביררו ושאלו לשלומי כל הזמן. אני מאחלת לו שהשם יתן לו אור כמו שנתן לי ולאחרים אור. אנשי 'מוקד תהילים ארצי' הם אנשים אמינים. לרב כל כך אכפת והוא נותן הרגשה של אבא, אבא שתומך, אבא שדואג, יש על מי לסמוך. יש לך מישהו שאת יודעת שאפשר לפנות אליו במצוקה שלך, מישהו ששומע אותך, מישהו שמרגיע אותך, מישהו שעושה למענך. זו ההרגשה הכי טובה שיש לבנאדם, זה ביטחון, ממש ביטחון. אני תורמת מכל הלב שלי, כמו שנותנים לי, אני חייבת לתת. אני מודה מכל הלב שלי לרב ולכל הצוות שנמצא אתו. אני יודעת שזו ההנחיה שהוא נותן לאנשים, הוא מתנהג לכל אדם שפונה אליו כמו לקרובים שלו, הוא רוצה שלכל עם ישראל יהיה שקט". 

לאריאלה חשוב להמשיך ולהסביר את הכוח שהיא שואבת משיחות עם הרב ועם מתנדבות 'מוקד תהילים ארצי', כדי שאנשים אחרים שנמצאים במצוקה ידעו שיש במי להיעזר ברגעי הקושי: "זה מעניק ביטחון פנימי שלא מובן מאליו. כשאני מדברת עם הרב אני רגועה, הקול שלו מרגיע, מעניק תחושה שיש לי על מי להשען, חומה של ממש. תודה רבה לבורא עולם שזיכה אותי להתחבר למשפחה כזו, זה לא מובן מאליו, ממש לא. העובדה שהרב מתקשר וזוכר, אינה מובנת מאליה. הרב זוכר את הכל. תודה רבה לכם. תבורכו משמים. אני רוצה להודות ל'מוקד תהילים ארצי' על התמיכה. תודה לבורא עולם שזיכה אותי להכיר משפחה כמוכם, שכיוון אתכם אלי ואותי אליכם, תודה על משפחה חמה כמוכם, משפחה שניה שלי, זה לא מובן מאליו. אנחנו כנתמכים מקבלים בזכותו ביטחון ורוגע. חשוב לי שזה יגיע לכולם, אני מפיצה את קיום המוקד לכל אדם שאני מכירה, חשוב שכל האנשים ייוושעו. אנחנו נמצאים במצב של מתח, חברתי, ביטחוני, כלכלי, בריאותי. זה גורם לסטרס וחוליים ושברון לב, כל מיני מצבים חווים, ואמונה וביטחון בבורא עולם זה מה שיעמיד אותנו על הרגלים. אין עוד מלבדו, ישתבח שמו לעד. ויש לנו שליחים כמו 'מוקד תהילים ארצי' שמחזקים אותנו"

בסיום דבריה ביקשה אריאלה לפנות ישירות לקוראי האתר במסר אישי מכל הלב: "אין עוד מלבדו. להאמין, לבטוח ולדעת שהכל ידוע והרשות נתונה. הכל ידוע ולנו יש את המקום לעשות השתדלות, להתפלל. אין כמו בורא עולם, הוא נמצא בכל מקום 24/7, בורא עולם הוא הפסיכולוג של כולנו. הוא הכל. 'מוקד תהילים ארצי' הם שליחים שלו, צינור שדרכו בורא עולם נותן לעם ישראל ביטחון, רווחה, שקט. שקט נפשי, שקט רוחני. אני לומדת בזכות ההפצה הרבה דברים, מקבלת ביטחון לחיות באמונה. באת לעולם כדי לעשות את היעוד שלך לבורא עולם, ויש מי שייתן לך את הכלים, את הדחיפה, אתה רק צריך רצון. צריך רק רצון. בורא עולם עושה הכל, ו'מוקד תהילים ארצי' צינור. הם נותנים דחיפה בתפילות, באהבה, בחום, לאנשים שאין להם משפחה שתעשה את זה. עוזרים להוציא אדם מבור שהוא נמצא בו, לעלות מעלה מעלה מעלה. יבורכו משמים"


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ישועות תהילים

"זכיתי להכיר אותו מקרוב ולראות איך הקב"ה שלח לי את הנשמה התאומה שלי"

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות