ישועות תהילים

"כמעט כל אדם שביקשתי להתפלל עליו זכה לראות נסים גלויים. זו הוכחה בשבילי שכל המתפלל על חברו נענה תחילה"

יוסי שלח לנו מכתב מרגש על הישועות הרבות שזכו הוא וקרוביו לראות לאורך השנים בזכות סבבי 'כל המתפלל' של 'מוקד תהילים ארצי'


05/08/21 | כ"ז אב התשפ"א
פרנסה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

יוסי (שם בדוי) שלחנו לנו הודעה: ""אני שמח לבשר ולהודות על הישועה שכל כך ציפיתי לה. זכיתי לפתוח עסק חדש. זכיתי לרכוש את החנות שרציתי לאחר הקורונה. פתחתי אותה לפני שבוע בדיוק". כשחזרנו אליו סיפר לנו יוסי את הסיפור הבא:

"אני בשנות ה-40 לחיי, נשוי, ואשתי ואני זכינו להיות הורים למניין ילדים, כולם עדין בגיל חינוך. אנחנו מתגוררים בעיר גדולה בשפלה והילדים ב"ה מתחנכים במסגרות דתיות. במקצועי אני עוסק בהפקת אירועים ומתמחה בדוכנים שונים עבור ילדים. היה לי חלום לפתוח חנות בתחום. לא רחוק מהמקום בו אני מתגורר הייתה חנות כזו, לפני כשנה וחצי,בעל העסק רצה למכור אותה, אבל כשפניתי אליו בבקשה לקנות אותה ממנו הוא דרש סכום גבוה במיוחד (מאות אלפי שקלים) עבור שמו הטוב, ולא היה באפשרותי לשלם אפילו רבע ממנו.

כבר שנים שאני לוקח חלק בסבבי התפילות של 'מוקד תהילים ארצי'. לשמחתי, נתקלתי בפרסום שלכם לפני מספר שנים ומאז אני מקפיד בקריאת תהילים יומית. כך היה גם כשראיתי את סבב 'כל המתפלל' הראשון, נרשמתי מיד ל-40 ימי תפילה ומאז אני משתתף בכל סבב תהילים. ב"ה, כמעט כל אדם שביקשתי להתפלל עליו לרפואה, זיווג, פרנסה וישועות נספות, זכה לראות נסים גלויים. זו הוכחה בשבילי שכל המתפלל על חברו נענה תחילה, זוכים לישועות.

דוגמא קטנה בהשגחה גדולה, ראיתי בסבב התהילים האחרון שהסתיים בט"ו באב. חבר טוב מהקהילה שלנו היה אמור לעבור ניתוח לב מסובך.רק בני משפחתו ידעו על כך ולא סיפרו דבר. כשנרשמתי לסבב האחרון וביקשתי לקרוא תהילים לרפואת מס' חולים בקהילה שלנו, קיבלתי מס' שמות להתפלל לרפואתם. אחד השמות היה של חברנו בקהילה. אני בהתחלה לא ידעתי, כי לא הכרתי את שם אמו. לאחר מספר ימים הבנתי מרב הקהילה שחברנו עבר ניתוח מסובך ועדיין לא יצא מכלל סכנה. הרב ביקש להתפלל עליו והזכיר את שם אמו, מיד נפל לי האסימון. הבנתי שמדובר על חברנו וכנראה אחד מבני בני משפחתו רשם את שמו כדי שיתפללו לרפאותו בסבב התהילים. ב"ה זכיתי לקרוא כל יום תהילים לרפואתו, בדיעבד התברר לי שזה קרה בדיוק  כשהוא נכנס לניתוח ואף אחד עוד לא ידע על כך. היום ב"ה הוא בריא ושלם וחזר להיות החזן הראשי בביה"כ.

כך נרשמתי גם לסבב 'כל המתפלל' שהסתיים בחג השבועות האחרון (תשפ"א). מיד לאחר סבב התהילים זכיתי לקנות את העסק בסעיתא דשמיא והתחלתי לבנות אותו מ-0. מאז שהתחילה הקורונה ועד לאחרונה, העסק הלך ודעך. בעל העסק החליט לעזוב וחיפש אדם שיקח אותו ממנו. זו הייתה הזדמנות עבורי לרנות את העסק במחיר סביר שאני יכול לעמוד בו. ב"ה הצלתחי והעסק הולך ומתפתח, הוא מתקדם יפה מאוד.

ב"ה שזכיתי לישועה שהתפללתי וציפיתי לה כבר הרבה זמן. אני רוצה לומר לכולם שכל ישועה מגיעה בזמנה וכל עיכוב לטובה. אני רוצה לחזק את כל המשתתפים בסבב התהילים ולומר שכל התפילות בסוף מתקבלות ורואים ישועות. כל סבב תהילים מקרב את הגאולה של כולנו ביחד וככל שנתפלל על האחר נזכה לישועה הפרטית והאישית שלה ציפינו".

בסיום דבריו מוסיף י': "תודה רבה לכם על זיכוי הרבים. ב"ה, זכיתי להיות שותף בכל סבב תהילים לאורך השנים, ובאמת בכל סבב תהילים מקרבים יותר ויותר את הגאולה והישועות מגיעות ועוד איך מגיעות! יישר כח גדול לכם ולרב מנדל היקר! תמשיכו במפעל החיים שב"ה יציל ויעזור להרבה אחרים".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן 

 

מוקד תהילים ארצי בתפילה מיוחדת לפרנסה עבורך! 
אלפי אומרי תהילים יקראו פרקים כהצלחה לפרנסתך והצלחת ביתך בשפע גשמי ורוחני.
 
לפרטים הקליק/י כאן >>
  

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות