ישועות תהילים

"אתם המשפחה שלנו, המשפחה של המתפללים"

את הסיפור המרגש של אהובה אנחנו חושבים שאסור לכם לפספס, הכרת הטוב שלה ושל משפחתה על התפילות ועל סבבי "כל המתפלל" נוגעת ללב


13/04/21 | א' אייר התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

אהובה (שם בדוי) כתבה לנו "כדי להודות על הטוב", את סיפור הישועה המרגש שלה אנחנו רוצים להביא במילותיה שלה:

אנחנו עולים חדשים. בעלי שימש כרב קהילה שנים רבות. כשרצינו לעלות ארצה, הרבנים שלו ביקשו מאיתנו להמתין, אך אמרו שאת הילדים צריך לשלוח ללמוד בארץ ישראל, וכך עשינו. אני ובעלי, היום בשנות ה-60 לחיינו, עלינו לארץ לפני 11 שנה מיד לאחר ההריון הראשון של בתי הגדולה. יש לנו ארבעה ילדים, בת אחת, ושלוש בנים. לצערי לאחר לידת ילדי הגדולים, מיד לאחר החתונה, לא הצלחתי להיכנס להריון שנים ארוכות, עד שהקדוש ברוך הוא שלח לי בעקבות התפילה את שני בני הצעירים. שניהם, ברוך השם, גדול להיות קרובים מאוד ואנחנו זכינו לחנך אותם אודות כוח התפילה והאמונה כי הכל בידי שמים והכל קורה לטובה.

אני רגילה כבר שנים רבות לקרוא תהילים ולהתפלל בקבוצות. התחברתי ל'מוקד תהילים ארצי' בעקבות הרעיון של 'כל המתפלל על חברו נענה תחילה'. לפני הרבה שנים בעלי עבר ניתוח ורצינו להתפלל ולקרוא תהילים מיוחדים לרפואה ולמי שעובר ניתוח. הבן שלי הגיע אל אתר 'מוקד תהילים ארצי', אני לא יודעת מי המליץ לו עליו. התפללנו לרפואה והצלחה בניתוח של בעלי, ומאז אני קוראת את באתר ונרשמת לסבבי "כל המתפלל" שלכם. 

בתי שמחה (שם בדוי) היא בחורה שמחה ומלאת חיים, היא נשואה כבר למעלה מעשר שנים. ברוך השם עם תחילת נישואיה זכתה ללדת בקלות את בנה הראשון, אך בהריון השני שלה התגלו בעיות ולאחר לידת בנה השני התקשתה להיכנס להריון. השנים האחרונות לא היו קלות עבורה, יש לה קושי רפואי שהתעורר במהלך ההריון השני ולמרות טיפולי הפריה רבים שעברה לא הצליחה להרות. הניסיונות, האכזבות, הטיפולים שלא עובדים כל פעם מחדש, כל זה היה קשה מאוד עבורה. כלתי רות (שם בדוי), היא אדם מיוחד, בחרתי לקרוא לה רות משום שכמו רות גם היא כלה טובה. כמו בתי גם לכלתי סיפור דומה. לאחר נישואיה זכתה ללדת בקלות שני בנים, אך מאז כבר שנים היא מתקשה להיכנס להריון. התגלתה אצלה בעיה רפואית הדומה לזו שהייתה לבתי ובקורונה צצו קשיים נוספים.

כבר שנים שאני לוקחת חלק בסבבי התפילות של "כל המתפלל". אני לא זוכרת עבור מי התפללתי לישועה בסבב התפילות הראשון בו לקחתי חלק, אך לאחריו נרשמתי לסבבי התפילות למען בני וכלתי ובתי וחתני, שיזכו להיכנס להריון. בכל סבב ביקשתי כי יתפללו עבורם, והתפללתי עבור האנשים שאת שמותיהם קיבלתי. ביקשת מהקדוש ברוך הוא כי ייתן להם את מה שאני מבקשת לבתי וכלתי. לאחר סבב התפילות הקודם קיבלה בתי תשובה כי טיפול ההפריה הצליח וברוך השם היא בהריון. גם כלתי, ברוך השם, זכתה להיכנס להריון לפני כחודשיים. היא לא נזקקה לטיפולים, ונכנסה להריון באופן טבעי לאחר סבב התפילות האחרון שהסתיים בתענית אסתר. ממש כשהסתיים הסבב כלתי זכתה לקבל תשובה חיובית כי היא בהריון.

אני בטוחה שהקדוש ברוך הוא שמע את התפילות. אני בטוחה שהקדוש ברוך הוא שמע את התפילה שאני התפללתי עבור אחרים ואני מקוה שהאנשים עבורם אני התפללתי יזכו להתרגש כמו שאנו מתרגשים. את מתפללת, ואת לא יודעת אם האדם שהתפללת עליו נרפא, לא אומרים לך מה קרה אתו. האדם שמתפלל לא יודע כמה טוב עשתה התפילה שלו. הזמן, הכוונה, הרצון להתפלל, הם עוזרים, וחשוב לי שאנשים ידוע שהתפילות שהתפללו עבור בתי וכלתי עזרו וברוך השם, ישתבח שמו לעד, הן זכו להיכנס להריון.

לפעמים בן אדם שואל את עצמו, טוב אני מתפלל אבל אני לא יודעת מה קורה ואם זה עזר, אבל אנחנו יודעים שהתפילות לא שבות ריקן וזה תמיד עוזר. הפעם היה חשוב לי לספר כדי להגיד למי שמתפלל, תודה רבה. אני מאמינה כי זהו הכוח של אמונה תמימה, כשמבקשים מהקדוש ברוך הוא. 

 

כשיש שיתוף פעולה, אפילו בין אנשים שלא מכירים אחד את השני, הקדוש ברוך הוא שומע, זה עם ישראל. אני התפללתי עבור אחרים ומישהו התפלל בעבורי, זה העניין. הכוח של כל אחד עבור השני, זה עוזר. זה מה שהקדוש ברוך הוא אוהב, שאנחנו כולנו ביחד קרובים. כל מה שקורה לאחד קורה לשני, לכולם יש אותן בעיות. אנחנו מתחילים לראות מה שמאחד אותנו, אנחנו מתפללים על אותם הדברים, אנחנו צריכים את אותם הדברים, ותפילה עבור אחרים מביאה את הישועה.

בסבב הנוכחי, שעתיד להסתיים בחג השבועות, אני מתפללת כי בתי וכלתי תזכינה בלידה קלה ותחזורנה בידיים מלאות. הקדוש ברוך הוא תמיד שומע, אנחנו מאמינים באמונה שלמה שהוא שומע ותמיד אומר כן. לפעמים הוא אומר עדין לא, אבל הוא תמיד אומר כן והוא תמיד על ידינו.

אני מלאה בהכרת הטוב לאתר שלכם, לרב מנדל ולכל המתפללים. הייתי רוצה למסור לכל מי שנמצאים בקושי שהקדוש ברוך הוא שומע. גם אם הדברים לא נענים ברגע שאנו מתפללים, אלא כעבור שבוע, שבועיים או לאחר זמן רב יותר, הקדוש ברוך הוא שומע והוא תמיד איתנו. להתפלל זה מאמץ קטן עבור כל הטוב שמקבלים אחר כך.

 

אני עולה חדשה. אני לא מכירה הרבה אנשים פה, אין לנו משפחה גדולה בארץ, אנחנו לבד. אתם המשפחה שלנו, המשפחה של המתפללים. משפחה של מתפללים שאטלי לא מכירים אחד את השני, אבל מרגישים רצון להתפלל אחד על השני. מאמץ כל כך קטן ומקבלים כל כך הרבה טוב.


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן 

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות