ישועות תהילים

"לאחר התפילות הכל קרה באופן מאוד מאוד ניסי"

בשום גיל אנחנו לא רוצים לעמוד בתווך בין הורינו, חשוב לנו שיהיה להם טוב גם כשהם לא ביחד. הסיפור של מיכל שנקרע בין שני הוריה וזכתה לראות ישועה בכוח התפילה, יגע בלב של מי שיקרא אותו


18/03/21 | ה' ניסן התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

לאורך השיחה כולה, כשהיא מלאת התרגשות והודיה לקדוש ברוך הוא, היה חשוב למיכל (שם בדוי) לציין כי היא אוהבת את שני הוריה במידה שווה, כי שניהם אנשים טובים וראויים והנסיבות הנוכחיות הובילו את המשפחה כולה למצב ממנו זכו לצאת, ברוך השם, בזכות התפילות של "מוקד תהילים ארצי".

"אחרי 30 שנות נישואים" פתחה מיכל את השיחה שלנו, "הורי החליטו להפרד. 15 שנים הם חיו בנפרד אבל רק לאחר 15 שנה החליטו להגיע לבית המשפט כדי לסיים עניינים שנותרו לא פתורים. כל אחד מהם הצטייד בעורך דין שייצג אותו, ולנו הייתה הרגשה שהמייצגים שלהם מובילים אותם בדרך שמסיבה צער גדול לכל בני המשפחה".

"אני בין אמא שלי לאבא שלי" מיכל אמרה לי בשיחה, "אני לא יכולה לומר שמישהו מהם לא בסדר. המשפט הזה לא היה אמור להתקיים, אחד הצדדים במשפט הונע מערכים לא נכונים, הוא פעל בצורה שאף אחד במשפחה לא הצליח להבין את ההגיון שלה. אבל בזכות התפילות שלכם, נעשה צדק. הכף נוטה כעת לטובת הצד החכם וההגון, זה שפעל מהמקום הנכון תמיד". בשלב זה היא עוצרת את השיחה ואני שומעת אותה בוכה, כל התהליך המשפחתי שעברו היא, הוריה ויתר אחיה ואחיותה לא היה קל לאיש. מיכל עוצרת את הדיון בהוריה ומספרת לי איך התגלגלה והפכה ממי שגדלה בקיבוץ ללא קשר למסורת ישראל, לאישה מאמינה המקפידה על תפילה ושמירת שבת שידעה כי בזכות האמונה הדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר:

"במקור אנחנו מהקיבוץ. אחרי הלימודים בתיכון התנדבתי לשנת שירות במסגרת שהיו בה גם דתיים וגם חילוניים. במקום הזה נפגשתי לראשונה בחיי עם אורח החיים הדתי והתחברתי אליו. התחברתי לערכים שצפו ועלו במהלך אותה שנה, לערכים שנדונו באופן גלוי בשיחות שערכנו. התאהבתי בשבת, בתחושת הביחד, במשפחתיות ובמזמורים ששרו בבית הכנסת. במקביל אלי גם אמי התקרבה לדת באותה תקופה, היא הייתה לבד, בדיוק לאחר הגירושים. מאז היא מתקרבת לקדוש ברוך הוא בדרך שלה, אבל היא אדם מאמין מאוד".

"לאחר שנת השירות התגייסתי לצבא. ממש בתחילת שירותי הצבאי פגשתי את בעלי שהגיע ממשפחה מסורתית. אחרי תקופה קצרה סבתו נפטרה והמשפחה שלו לקחה על עצמה להקפיד על שמירת השבת לעילוי נשמתה. גם אנחנו החלטנו יחד, בעקבות פטירתה של סבתו, שאנו רוצים לנהל אורח חיים דתי ולשמור שבת". התהליך שעברה מיכל היה ארוך: "לאחר השירות הצבאי, עברתי להתגורר בירושלים שם בילתי 6 שנים תמימות, במהלכן נרשמתי ללימודים ובמקביל הלכתי לשיעורים של הרבנית ימימה מזרחי. הייתה לי חברותא דתיה באותן שנים, בחורה דתיה מגבעת מרדכי שהייתה לי ממש כמו אחות גדולה. עם השנים הפכנו לחברות טובות מאוד ואנחנו שומרות על קשר עד היום".

"אל 'מוקד תהילים ארצי'", היא מספרת,  "הגעתי בזכות הוואטסאפ. אחת מהבנות שלחה לי פרק תהילים יומי, ובגלל שזה היה זמין והייתה לי אפשרות לקרוא פרק תהילים יומי, נרשמתי והקפדתי לקרוא פרק תהילים מדי יום. זה עושה מאוד טוב על הלב. אני קוראת פרק תהילים יומי כבר כמעט 4 שנים. אני ובעלי תורמים למספר מקומות מדי חודש כבר הרבה שנים, ובשנים האחרונות תרמנו גם ל-"מוקד תהילים ארצי'. כשהגיעה הקורונה והמצב הכלכלי שלנו הושפע ממנה, היינו מוכרחים להקטין את ההוצאות שלנו ולחסוך. לא הייתה לנו כוונה לוותר על התרומות כלל, אלא רק להוריד את הסכומים שאנו משלמים מדי חודש עד שהמצב שלנו ישתפר.התקשרתי לכל המקומות אליהם אנו תורמים, ובין היתר גם ל'מוקד תהילים ארצי' וזכיתי לשוחח עם א., הנציגה שלכם, שנכנסה ללב שלי ומאז אנו שומרות על קשר רציף".

"זו הייתה שנה לא קלה עבורינו גם בתחום נוסף, בת הדודה של בעלי נהרגה בגלל תקלה ברכב, מקרה שזכה לפרסום נרחב בכלי תקשורת שונים בכלל הנסיבות החריגות של האירוע. שוחחתי עם א. מהמוקד שלכם גם על הנושא הזה", היא אומרת לי ואני שומעת את הכאב בקולה. "למרות הזמן שעבר עדין קשה לי לדבר איתך על זה גם עכשיו" היא ממשיכה וחשוב לה לומר את הדברים הבאים: "א. ידעה לעודד, להקשיב ולהגיד את המילים הנכונות. לא דברים בנאליים, היא ידעה בדיוק מה להגיד. היא נתנה לי את מספר הטלפון האישי שלה ואמרה לי: 'בכל דבר שאת צריכה תפני אלי' ".

"ופניתי. לפני כשבוע נקבע להורי מפגש לבירור מעמיק עם גורם שמשפיע על ההחלטה שצפויה להתקבל במשפט. צלצלתי לא. וביקשתי שיתפללו במוקד שלכם כדי שהדברים יסתדרו באופן הנכון והראוי. ברגע האחרון הפגישה בוטלה ונדחתה לשבוע הזה. שוב צלצלתי לא. וביקשתי שיתפללו בעבור הורי שהמפגש הזה יסתיים בצורה הראויה. כך יצא שהתפללו עבור הצדק בנושא הזה פעמיים, ואני מאמינה שהיה לזה כוח עצום. מה שקרה, שקיבלנו הפתעה לטובה. הגורם הזה החליט לקחת צעד שהפתיע את כולם והיה מובהק לטובת אחד הצדדים. הצדק נעשה. מלכחתילה כל הדיון הזה בבית המשפט לא היה צריך להתקיים. המניעים של צד אחד היו לא נכונים ובזכות התפילות הצדק נעשה. אני לא יכולה להגיד שהצדק ניצח, כי ההכרעה עדין לא ניתנה, אבל האור מאיר בכיוון הנכון ואני מבחינתי יודעת".

"הדת היא דבר מופלא ולאחר התפילות הכל קרה באופן מאוד מאוד ניסי. חשוב לי כי מי שקוראים אותי עכשיו לא יאבדו את האמונה. הצדק יעשה. אני מאחלת לכולם נחת ושלום בית. בעלי הוא רשת ההצלה שלי, הוא תומך בי מאוד. הוא היה שם בשבילי גם בתהליך ההתקרבות שלי לקדוש ברוך הוא, עם כל שאלה או תהיה שהיו לי בנושא כלשהו. הוא עשה איתי את הדברים ביחד. הביטחון והאמונה בקדוש ברוך הוא הם מעל הכל, הם מפלסים לנו את הדרך הכי חכמה והכי טובה. "

היא מבקשת בסיום דבריה לשוב ולהודות ל"מוקד תהילים ארצי": "בזכות התמיכה שקיבלתי מ'מוקד תהילים ארצי'. התחזקתי נפשית. התמיכה הזו נתנה לי פרופורציות. ברור לי שאני לא עומדת במקום של אחד מהורי בדיון הזה, ואין לי ספק שעבורם התהליך הרבה יותר מורכב וגוזל כוחות".

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן 

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות