ישועות תהילים

"אני יודעת בוודאות שניצלתי בזכות התהילים"

רשל פנתה ל"מוקד תהילים ארצי" עם בקשה לחלוק את סיפורה האישי, ואת כוחם של התהילים לשנות את החיים


27/11/19 | כ"ט חשון התש"פ
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

את הסיפור הבא קיבלנו מרשל, אשר פנתה ל"מוקד תהילים ארצי" בבקשה לשתף אחרים בסיפורי הישועות להם זכתה על ידי קריאת ספר תהילים.

רשל מספרת כי לאורך השנים ראתה אמה חשיבות גדולה בקריאת התהילים. גם בתקופות בהן הייתה רשל פחות אדוקה בדת, הקפידה אמה לרשום אותה לרשימת התפוצה של "מוקד תהילים ארצי", ורשל קיבלה פרק תהילים אחד ביום, אותו הקפידה לקרוא. היא מוסיפה, כי פרט לפרק תהילים אחד, אותו קיבלה מדי יום, הקפידה באופן אישי לקרוא את פרק קמ"ח בתהילים. היום היא יודעת כי הוא סגולה נגד שריפה.

"לפני כ-3 שנים, עברתי תקופה קשה ומאוד מטלטלת. בתקופה הזאת עברתי המון יסורים, בנפש ובגוף. ואני, אשר תמיד הייתי מחוברת לספר תהילים, קראתי עוד יותר תהילים כדי לבקש עזרה מהשם יתברך. האירוע עליו אני רוצה לספר לכם התרחש בערב יום הכיפורים:

"שמעתי על סגולה, בה לאחר קריאת ספר התהילים כולו ללא הפסקה, אפשר לבקש בקשה אחת. קראתי את כל ספר התהילים ופניתי בדמעות לקדוש ברוך הוא, שיציל אותי מכל החושך. חברה סיפרה לי על סגולה נוספת, בה מדליקים מספר גדול של נרות, מתפללים לקדוש ברוך הוא ומבקשים בקשה, ועשיתי גם אותה".

היא מפסיקה לרגע את רצף סיפורה ומציינת: "בתקופות קשות כאלה כל אחד מרגיש לבד בעולם, כאילו שכחו אותו. רק האמונה והידיעה שכל מה שה' עושה לטובה הוא עושה, היא זאת שמצילה".

"לאחר קריאת ספר תהילים והדלקת הנרות", רשל שבה לסיפורה, "הלכתי לישון. מכיוון שהייתי מאוד מותשת נכנסתי מהר מאוד לשינה עמוקה. לאחר כחצי שעה, התעוררתי בבהלה. לא הבנתי מה קרה, ניסיתי לחזור לישון אך ללא הצלחה. כאילו איזה כוח מכריח אותי לקום מהמיטה. תוך כדי, מתנגנים לי בראש הפסוקים של תהילים: 'ואני בחסדך בטחתי'".

"החלטתי לקום ולעשות סיבוב בבית, לראות שהכל תקין. נכנסתי לסלון וחשבתי שאני עומדת להתעלף. כנראה שהדלקתי את הנרונים קרוב מדי אחד לשני, והם התלקחו ללהבה ענקית שעלתה עד התקרה והתחילה לשרוף את הקיר. ביקשתי עזרה מאבא שבשמים כי ידעתי שאם אני לא פועלת בזמן, כל הבית יעלה באש. בזכות הקדוש ברוך הוא כיביתי את האש. בנס לא קרה אסון גדול יותר, סמוך למקום בו הדלקתי את הנרונים  היה בר של משקאות חריפים, ואני יכולה רק לדמיין מה היה קורה אם האש היתה מתפשטת. זה מחריד, אני יודעת בוודאות שניצלתי בזכות התהילים".

"זהו אינו סיפור הישועה היחיד שלי" רחל מסיימת את סיפורה, "אחר כך קרו לי עוד הרבה ניסים. אני חושבת שאנשים לא באמת מודעים לכוח העצום שיש לתהילים".

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן.

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ישועות תהילים

"זכיתי להכיר אותו מקרוב ולראות איך הקב"ה שלח לי את הנשמה התאומה שלי"

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות