בריאות

איך אני יוצר מחשבות חיוביות? אני חייב לדעת לשלוט במחשבות שלי!

הרב יגאל כהן במסר קצר נוסף אודות הדרך הנכונה לזכות בישועות ובשמחה בחיים: מחשבה זה דבר שהוא נתון בידיים שלנו


03/11/20 | ט"ז חשון התשפ"א
בריאות הנפש

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 


איך אני יוצר מחשבות חיוביות?

בריאות, כסף , זיווגים, ילדים, משפחה - מחשבה חיובית תיצור לך מציאות חיובית, מחשבת שלילית תיצור לך מציאות שלילית. איך אני יוצר מחשבות חיוביות? איך אני יוצר מצב בו כשאני חושב על העתיד שלי, אני חושב על עתיד מצוין?  העתיד שלכם יהיה מצוין. איך אני מצליח ליצור מחשבה חיובית? קודם כל, אתה חייב לדעת לשלוט במחשבה שלך. מחשבה זה דבר שהוא נתון בידיים שלנו. אדם שלא שולט על המחשבות שלו, הוא מסכן.


מה קורה כשלא שולטים על המחשבות?

כשלא שולטים על המחשבות, נכנסים פחדים. למשל, בן אדם יושב פה באמצע הדרך ופתאום הוא מפחד שיהיה חולה, מפחד שיהיה עני, מפחד חלילה שלא ימצא זיווג או לא עלינו יתגרש, מפחד שיהיו לו בעיות עם הילדים... פחד! 

היום, דוגמא קטנה, הבת של הקטנה, היא לא כל כך קטנה אבל בשבילי היא קטנה, אומר לי: "אבא, אני הולכת למכולת". לפני כן היא שיחקה איתי וצחקנו, כזאת מתוקה. ופתאום נכנס לי פחד בלב, בשנייה אחת, אולי יקרה לה משהו בדרך למכולת. משום מקום, זה קורה לנו הרבה, משום מקום קופץ לך פחד בלב. אתה שולט על המחשבות שלך? כן! אתה לא שולט על מה שנכנס לך למחשבה, אבל אתה שולט אם היא תמשיך או לא תמשיך. אני יכול עכשיו להחליט אם אני ממשיך לפחד על הבת שלי, או לא ממשיך לפחד על הבת שלי.
 

מי ששולט על המחשבה שלו - הוא מלך

סיפרתי לכם על פחד קטן. זה יכול להיות פחד של כסף - אולי לא יהיה לי כסף, פחד שחס וחלילה יקרה משהו לאשתי או יקרה משהו עם אויבים שירצו להזיק לי - אף על פי שאין לי אויבים ואני לא מחפש להרע לאף אחד בעולם. הפחד הזה נכנס. מי ששולט על המחשבה שלו - הוא מלך. מי שלא שולט על המחשבה שלו - נסחף עם הרוח, הוא הולך למקומות לא בריאים.

 

נלמד ביחד.: איך אני יכול לשלוט על המחשבה שלי?

תקוף מיד כשנכנסת מחשבה - אל תתן לה להתקיף. מחשבות באות אלינו בלי שאנחנו יודעים. אני יכול לשבת פה ויכנס לי פחד, שבורא עולם מכניס לי אותו אני לא יודע מאיפה. עכשיו, מה יצר הרע עושה? כשיצר הרע רוצה להעניש בן אדם, קודם כל הוא מכניס בו פחד. כשהוא יפחד מזה, זה יבוא לו. יש יצר הרע שמקטרג על האדם, לפני שיצר הרע מעניש את הבן אדם, הוא קודם כל פוגע לו בביטחון העצמי שלו. הוא גורם לו לפחד, כשאתה מתחיל לפחד פתחת פתח ליצר הרע לפגוע בך, חס ושלום.

תדבר עם אבא - כשנכנסת לך מחשבה רעה, יהודי יקר, תדבר עם אבא, תדבר עם בורא עולם. נכנסת לי מחשבה - אני מתחיל לדבר עם בורא עולם, שולט על המחשבה דרך הדיבור. ברגע שאני מתחיל לדבר דברים טובים, המחשבה מעצמה נעלמת. הכוח של הדיבור הוא יותר חזק מהמחשבה. על הרגש שלי. כשאני עכשיו מפחד שהילדה שלי יקרה לה משהו, אני מדבר עם בורא עולם ואומר לו: "ריבונו של עולם, הבת שלי הלכה, בבקשה תשמור עליה. היא בת 11 עוד מעט, שמרת לי עליה 11 שנים, יהי רצון שתשמור עליה עד 120". ברגע שאני עכשיו קיבלתי מחשבה לא טובה, אני מוציא אותה על ידי דיבור עם בורא עולם. אני לא נותן לה לשלוט, אני לא נותן לפחד להשתלט עלי. פחדים - זה אסון!

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות