חלומות

המקובל נגלה לבנו בחלום ובפיו מסר לעם ישראל

הרב יהודה חורי, בנו של המקובל רבי ברוך חורי ז"ל, מספר על המסר שקיבל מאביו בחלום שחלם בחודש חשון תשפ"ב, באשר לסיבת עיכוב בואו של המשיח


25/10/21 | י"ט חשון התשפ"ב
חלומות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

בשבוע שעבר גילה הרב יהודה חורי, בנו של המקובל רבי ברוך חורי ז"ל - בעל המיזם 'התהילים המחולק', כי אביו נגלה אליו בשבוע שעבר (חשון תשפ"ב), באשמורת הבוקר, בחלומו ובפיו מסר: ביאת המשיח מתעכבת משום זלזול במאירת 'אמן' בשני מקומות במהלך חזרת שליח הציבור בתפילת שמונה עשרה.

הרב יהודה חורי הקליט את המסר שקיבל מאביו וזה הופץ ברחבי המרשתת ברשתות החברתיות השונות:

"אומר לי אבא זצ"ל אתמול באשמורת הבוקר, פעמיים הציבור משתתף עם החזן באופן פעיל: כשהחזן אומר 'מחיה המתים', וכשהחזן אומר 'המחזיר שכינתו לציון'. כשהחזן אומר 'מחיה המתים', אומרים לאבא בשמים, רוב הציבור, כולל רבנים ואברכים, טועים, לא שמים לב, צריך להגיד אמן ואז להגיד נקדישך. בפעם השניה זה כשהחזן אומר 'המחזיר שכינתו לציון' ישר אומרים מודים ושוכחים את האמן. פלא פלאים, מזעזע מאוד, במקומות האלה שהציבור משתתף: 'מחיה המתים' - בעניין של תחיית המתים, 'המחזיר שכינתו לציון' - זה מרומז לגאולה ולביאת משיח צדקנו".

"אומר לי אבא, ממש באשמורת הבוקר, הודיעו לו בשמים תודיע לבן שלך שיגש לשטיבל, יתפלל במיוחד שם, ויודיע לכולם: 'מודיעים לאבא בשמים שהגאולה ותחיית המתים, מתעכבת במיוחד בפרט בשני האמנים האלה. האמנים האלה קמים וזועקים ואומרים לבורא עולם למה מתעלמים מהם ולמה האמנים האלה לא משמיעים אותם ברוב קהילות ישראל בארץ ובעולם. והאמנים הללו תובעים את עלבונם בשמים"

לאחר סיפורו ביקש הרב: "רבותי, ציבור יקר וחשוב, זה פשוט מרעיד את הלבבות. אנא חוסו על נפשנו, אנא, לכבודו של בורא עולם, כל אחד וכל אחת מאיתנו יקח על עצמו בלי נדר לחזק את הדברים אצלה בבית, לחזק את הדברים אצלו בבית, ולהעביר. כל אחד וכל אחת יעביר בכל רשת חברתית, בכל קבוצה חברתית, אינסטגרם, וואטסאפ, פייסבוק, כל רשת ורשת שאפשר להפיץ את הדבר. אנא הפיצו ושמחו את הקדוש ברוך הוא ואת בורא עולם".

והוסיף: "אבא שלי הבטיח לי אתמול בלילה ואמר לי, כל מי שישתדל ויפיץ את הדבר, אברך אותו ברכה אישית. שהקדוש ברוך הוא ירחם עלינו, וכל אחד וכל אחת מאיתנו תעשה בדבר הזה מאמץ עצום וגדול לכבודו יתברך. ואין לי שום צל ספק שכל מי שיזכה וכל מי שתזכה, להפיץ את הדבר, מן השמים יברכו אותה בכל הברכות הכתובות בתורה ואבי מורי הצדיק עבד השם, רבי ברוך חורי זכר צדיק וקדוש לברכה, יתפלל לכל אחד וכל אחת מכם תחת כיסא הכבוד לישועות מרובות. תזכו לשנים רבות, נעימות וטובות, הבנים והאבות, אמן ואמן"

חוששים מחלום רע? מתקשים להרדם? נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חלומות
X
  • © כל הזכויות שמורות