חינוך ילדים

הורים, הילד התחתן? זו רק ההתחלה!

הרב ישראל אברג'יל מסביר מדוע בדור שלנו חינוך הילדים לא מסתיים גם אחרי החתונה וגם אחרי שנודלים הנכדים, ועל מה חשוב לשים דגש


02/11/21 | כ"ז חשון התשפ"ב
הרב ישראל אברג'יל

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:


מתי מסתיים חינוך הילדים?

אנחנו צריכים בדור שלנו, דווקא יותר ויותר לחזק את הנקודה של קשר אמיתי אתם. זה בכל הגילאים, אל תגיד: "שמע, חיתנתי אותי, זהו. נגמר". 

 

הילד התחתן? זו רק ההתחלה

אבא היה אומר לנו, זכרו לטוב כמה חוכמה הייתה בו: "חיתנת אותם? אל תגיד 'סיימתי'. זו רק ההתחלה. תגיד: 'התחלתי'". עכשיו יש לו משפחה, צריך לדאוג לו, מה אתה חושב? אשתו של הבן שלך היא אומנם הכלה שלך, אבל זו עוד בת במשפחה. הבעל של הבת שלך זה אומנם חתן שלך, אבל זה עוד בן במשפחה, והוא צריך להיות חביב עליך לפחות כמו הבנים שלך, ויותר. הכלה שלך צריכה להיות חביבה עליכם לפחות כמו הבת, ויותר.

תייקרו את הבת שלכם. תייקרו את הכלה שלכם. תייקרו את החתן שלכם. תייקרו את הבן שלכם. אותו דבר. באותו מקום שישב הבן שלך, ישב החתן שלך. באותו מקום שתשב הבת שלך, תשב הכלה שלך. אין הבדל. זה אותו דם. קל וחומר הנכדים. כך מעמידים משפחה. אלו דרכי גישה.

 

איך מגדלים נכדים?

זו זכות גדולה מאוד כשאדם מגיע ליום הדין ויש לו בנים קדושים. בפרט בדור שלנו. עם כל ריבוי הניסיונות שפוקדים מבית ומבחוץ את העולם. גם אם אדם יודע שהוא עבר במסלול לא כל כך פשוט, והיו הרבה טעויות בעבר שלו. הוא רוצה באמת לתקן את זה, יעשה הפרדה טוטאלית בין הטעויות שיש לו מהעבר והמשקעים הפנימיים שהוא רוצה לשחרר אותם, לבין ההנהגה עם הילדים היקרים, עם הנכדים. תגדל אותם מראש הכי טוב שאפשר. אל תתפשר בחינוך.

 

מה חשוב היום בחינוך הילדים?

היום המדד בעולם הוא רמת IQ. יכול להיות עובד עבודה זרה, יש לו IQ גבוה, הוא נחשב למשהו. צער גדול, חבל. איפה יראת שמים? איפה קדושה? איפה מידות? איפה ענוה?


 

מי לא רוצה נחת מהילדים?
ומי לא ירצה תפילה מיוחדת על כך?
 
לחצו כאן להשתדלות >>

אם אתם משתוקקים לנחת מהילדים ורוצים בהצלחתם - זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות. כל הפרטים בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חינוך ילדים
X
  • © כל הזכויות שמורות